Het topic is hier nog volledig leeg

En Ik die dacht dat het hier vol met kortingen zou staan

Man - man - man, miserie - miserie

Groetjes,

Moderator: Abeloos
Dit word hier het soldenhoekje van onze voorzitter, naar het schijnt gaat hij zijne zolder opkuisenSnorry schreef:Snik,snik,.....Ik heb mijne portemonee moeten verkopen om mijn lidgeld te kunnen betalen,witse schreef:Snorry we hopen maar dat hier veel komt te staan he ,dan is dat misschien goed voor onze portemonee![]()
![]()
Grtjs Lucwelliswaar in de solden.
![]()
Mvg,![]()
Amai Max,FJR-Freak Max schreef:... Hendel intrekken en in eerste zetten, laat de FJR zachtjes optrekken tot 4a5duizend toeren, trek het hendel weer in en schakel door naar tweede maar zie dat je hem niet in neutraal zet of ge geeft gas voor heel de geburen waar je aan het rijden bentga door met het hendel ne gansen dag in te trekken en te schakelen, na enkele uren van hardlabeur geraakt ge op je eindbestemming...
@ Boete,Den Boete schreef:Amai Max,
Als ik dit lees, dan verwondert het me helemaal niet dat ze uw koppeling hebben afgenomen, want blijkbaar kon je er niet mee omgaan![]()
Je bent jong en je wilt wat graag in de pot roeren (manuele versnellingsbak)FJR-Freak Max schreef:@ Boete,Den Boete schreef:Amai Max,
Als ik dit lees, dan verwondert het me helemaal niet dat ze uw koppeling hebben afgenomen, want blijkbaar kon je er niet mee omgaan![]()
Correctie, ik wil er niet meer mee omgaan want daar word ge zo moe van![]()
Als ge echt wil genieten van het motorijden, schaf je dan maar vlug een AS'ke aan want dat is nu de moment hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Max
@ Marcel,fjrMarcel schreef:Je bent jong en je wilt wat graag in de pot roeren (manuele versnellingsbak)
je word ouder en wilt blijven toeren ( schaft u een automtische piloot aan)![]()
![]()
![]()