Clubledenvoordeel

Dit is een rubriek voor de Clubleden en enkel toegankelijk door de Clubleden.

Moderator: Abeloos

Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Clubledenvoordeel

Bericht door Snorry »

:director: Ai..ai...ai,

Het topic is hier nog volledig leeg :?::crybaby: .....niks :?::crybaby: ......nada :?: :crybaby:

En Ik die dacht dat het hier vol met kortingen zou staan :D :D :D

Man - man - man, miserie - miserie :joker: :king: :geek:

Groetjes, :wink:
:love1: & :angel9:
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Snorry we hopen maar dat hier veel komt te staan he ,dan is dat misschien goed voor onze portemonee :lol: :lol:

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

witse schreef:Snorry we hopen maar dat hier veel komt te staan he ,dan is dat misschien goed voor onze portemonee :lol: :lol:

Grtjs Luc
Snik,snik,.....Ik heb mijne portemonee moeten verkopen om mijn lidgeld te kunnen betalen, :D welliswaar in de solden. :hello1:

Mvg, :wink:
:angel4:
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Dit is al een eerste kado van het bestuur aan de clubleden: een plaatsje speciaal voor de clubleden op het forum, een rubriek voor hen alleen. :wink:
Alle gekheid op een stokje, hier komen wel degelijk de voordelen te staan voor onze Clubleden. Deze zullen waarschijnlijk gepost worden door onze voorzitter ??n van de komende nachten. Ik heb alvast het plaatsje aangemaakt en van de nodige restricties voorzien zodat deze enkel kunnen worden bekeken door het bestuur en de Clubleden. Wij hopen dan ook dat jullie deze informatie persoonlijk behandelen in jullie eigen belang. Alvast veel plezier met jullie nieuwe plaatsje op het forum en hopelijk kunnen we voor ieder wat wils aanbieden.

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

Firechief schreef:Dit is al een eerste kado van het bestuur aan de clubleden: een plaatsje speciaal voor de clubleden op het forum, een rubriek voor hen alleen. :wink:
Firechief
:notworthy: :D
Black SteFJR
125 cc
125 cc

Clubledenvoordeel...

Bericht door Black SteFJR »

Amai amai amai... e plekske voor ons alleen, as da niks is dan is niks niks meer. :D :D (Limburger, h?)
Way 2 go , dude ! :headbang: :hello1: :thumbleft:
Grtz Steph. :wink:
Vini Vidi Vici ... op mijn FJR !
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Snorry schreef:
witse schreef:Snorry we hopen maar dat hier veel komt te staan he ,dan is dat misschien goed voor onze portemonee :lol: :lol:

Grtjs Luc
Snik,snik,.....Ik heb mijne portemonee moeten verkopen om mijn lidgeld te kunnen betalen, :D welliswaar in de solden. :hello1:

Mvg, :wink:
:angel4:
Dit word hier het soldenhoekje van onze voorzitter, naar het schijnt gaat hij zijne zolder opkuisen :D :D :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

fjrMarcel schreef: Dit word hier het soldenhoekje van onze voorzitter, naar het schijnt gaat hij zijne zolder opkuisen :D :D :wink:
Misschien ligt daar nog wel een of ander ASke :lol: aan 'SUPER' korting. :D :D
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey manne,

Het zal niks worden :oops: of ja :idea: ...... toch iets gevonden waar ik misschien nog iemand een plezier mee kan doen die nog moet leren moto rijden :idea:

Het enige dat ik op mijne zolder gevonden heb is ne stomme koppelingshendel maar die mogen jullie voor een zacht prijske hebben en je leert ondertussen nog :arrow: Hendel intrekken en in eerste zetten, laat de FJR zachtjes optrekken tot 4a5duizend toeren, trek het hendel weer in en schakel door naar tweede maar zie dat je hem niet in neutraal zet of ge geeft gas voor heel de geburen waar je aan het rijden bent :shock: ga door met het hendel ne gansen dag in te trekken en te schakelen, na enkele uren van hardlabeur geraakt ge op je eindbestemming, veel plezier ermee aan de koper :lol: :lol: :lol:

Graag een bod voor deze hendel :twisted:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Beste Clubleden,

Ik moet toegeven dat de naam voor dit Forumdeel misschien niet goed gekozen was en heb deze dan maar aangepast. Hier zullen idd de zaken aangekondigd worden die enkel de Clubleden aanbelangen (ook voordelen die er voor jullie zullen komen). We moeten jullie echter vragen nog wat geduld te oefenen tot we de eerste vergadering van dit jaar achter de rug hebben en waar we alvast een eerste aanbieding voor jullie zullen bespreken.
We willen laten zien dat we niet stilzitten, maar zijn soms een beetje te snel zoals in dit geval. Nog even geduld dus...

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Lucvh
Clublid
Clublid

Bericht door Lucvh »

Een Zumo'tje in solden zou welkom zijn :wink:
Kwestie dat ik voor de techniekdag mijne weg kan vinden :tongue3:

Groetjes Luc
Je moet weten wat je zegt, maar niet altijd zeggen wat je weet.
Den Boete
Clublid
Clublid

Bericht door Den Boete »

FJR-Freak Max schreef:... Hendel intrekken en in eerste zetten, laat de FJR zachtjes optrekken tot 4a5duizend toeren, trek het hendel weer in en schakel door naar tweede maar zie dat je hem niet in neutraal zet of ge geeft gas voor heel de geburen waar je aan het rijden bent :shock: ga door met het hendel ne gansen dag in te trekken en te schakelen, na enkele uren van hardlabeur geraakt ge op je eindbestemming...
Amai Max,

Als ik dit lees, dan verwondert het me helemaal niet dat ze uw koppeling hebben afgenomen, want blijkbaar kon je er niet mee omgaan :D :D
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Den Boete schreef:Amai Max,

Als ik dit lees, dan verwondert het me helemaal niet dat ze uw koppeling hebben afgenomen, want blijkbaar kon je er niet mee omgaan :D :D
@ Boete,

Correctie, ik wil er niet meer mee omgaan want daar word ge zo moe van :evil:
Als ge echt wil genieten van het motorijden, schaf je dan maar vlug een AS'ke aan want dat is nu de moment hoor :idea: :lol: :lol: :wink:

Max 8)

Afbeelding
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

FJR-Freak Max schreef:
Den Boete schreef:Amai Max,

@ Boete,

Correctie, ik wil er niet meer mee omgaan want daar word ge zo moe van :evil:
Als ge echt wil genieten van het motorijden, schaf je dan maar vlug een AS'ke aan want dat is nu de moment hoor :idea: :lol: :lol: :wink:

Max 8)
Je bent jong en je wilt wat graag in de pot roeren (manuele versnellingsbak)
je word ouder en wilt blijven toeren ( schaft u een automtische piloot aan) :D :D :D :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

fjrMarcel schreef:Je bent jong en je wilt wat graag in de pot roeren (manuele versnellingsbak)
je word ouder en wilt blijven toeren ( schaft u een automtische piloot aan) :D :D :D :wink:
@ Marcel,

Daar zit precies v??l waarheid in, juist dat ik nog graag roer maar niet meer in dieje Pot :?
Welke Pot ik bedoel daar heb je natuurlijk het raden naar he :lol: :lol: :lol:

Max 8)

Afbeelding
spider
Clublid
Clublid

Bericht door spider »

H? mannen

Waarom maken jullie niet van deze topic een motorrijdende babewatch in plaats van clubleden
dan kan je zonder problemen een paar foto's plaatsen dat ze erna niet kunnen verwijderen omwille er een paar zijn dat er niet tegen kunnen hier een VB
Afbeelding
GOOI DEN DEZE MAAR VOL DAT IK VERDER KAN

en zo mag het nog wat extremer worden ook.
want nu vind ik het gelijk de babelbox want vinden jullie ervan het zijn tenslotte maar babes

Rudy :idea: :idea: :idea:
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

@ spider;

oplettten :!: volgens mij is die "92 octaan" die ze er in gaat doen NIET loodvrij :!:
ze zou beter die ander pomp pakken.

Tom :o
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Gert
Clublid
Clublid

Bericht door Gert »

:D :D

Het arm schaap weet niet in welke opening de slang moet :D , daar komt ellende van :oops:

gert
pnobels
Clublid
Clublid

Bericht door pnobels »

Komt er van als ge met zo'n racemachien rijdt h?. Met onze FJR zat ze al lang achterop bij mij :D
rcracer
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door rcracer »

pnobels schreef: Met onze FJR zat ze al lang achterop bij mij :D
keep on dreaming :D :D :D
Afbeelding
Gesloten