Black FstephJR schreef:@ Chief...
Ik wou ff vragen welke server aan te raden is om probleemloos te surfen op t forum..
Ik gebruik altijd Mozilla.. en ondervind toch enige probleempjes, bv : bij het inloggen, moet ik het soms twee keer doen, om ingelogd te geraken.. en dan krijg ik soms ook niet het oplichten van de nieuwste berichten...
Door omstandigheden, heb ik mij vandaag moeten inloggen op de laptop van mijn vrouw, en zij werkt alleen maar met Internet Explorer.. en ik moet zeggen dat het er anders uitziet en geen probleem om in ??n keer in te loggen..
Ben ik nu verplicht om de Explorer te gebruiken of gaat het probleem met Firefox opgelost geraken?
Groetjes Steph.

Ik werk enkel met Firefox om te

naar fjrijders.net. Dit omdat voorheen enkele problemen bleven bestaan bij het werken met IE, zeker vanaf versie 7. Elk ander website gebeuren doe ik nog steeds met IE 6.2, betere interface vind ik persoonlijk. Ondertussen zijn de grote mankementen aan ons forum opgelost en kan er weer vlot en aangenaam gewerkt worden onder IE x. De problemen die jij omschreef heb ik nog nooit voor gehad. Bij inloggen kan je die zo instellen dat je steeds auto komt ingelogd, je kan zelfs instellen dat je via een snelkoppeling op het bureaublad, direct en auto ingelogd op het forum komt zonder de startpagina van de website te passeren. Kopieer de startpagina van het forum (maak wel dat die openstaat nadat er is ingelogd) naar de regel in instellingen om de startpagina van je browser te vermelden. Wat de oorzaak kan zijn dat je de blauw, oplichtende knoppen niet krijgt van de onderwerpen met nieuwe berichten in kan volgende zijn: Je schrijft hierboven dat je soms tot 2x toe moet inloggen. Als de eerste keer toch wordt ingelogd zonder dat je het zelf weet, beschouwen de instellingen van het forum alle berichten als bekeken bij de 2e login en zijn er zogezegd geen nieuwe berichten sinds je laatste bezoek
kopieer volgende regel eens:
http://fjrijders.net/forum/index.php
en stel die in als startpagina.
Maak eerst een snelkoppeling van Firefox op je bureaublad,
open die snelkoppeling,
surf naar ons forum en maak dat je bent ingelogd,
klik op 'EXTRA'
klik op 'OPTIES'
plaats in het vakje na 'STARTPAGINA' de kopie van bovenstaande URL.
klik op 'OK'
sluit de browser af en start die opnieuw op... Normaal kom je nu automatisch ingelogd op het forum.
Als je die snelkoppeling nog deze

-afbeelding als icoon wilt geven, kan ik je dat per mail bezorgen met beschrijving hoe in te stellen.
groeten, Arne