@JFRrider38
Hoe zit het met de testen?
Zou ook wel een MIP 200 willen aanschaffen maar wacht nog op de bevindingen van de test.
Groetjes
Kujaku
Intercom MIP-200
Moderator: Abeloos
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Ik heb alles reeds aangesloten en alles werkt naar behoren.
De intercom werkt goed en luid genoeg tot 120 Km/uur.
MP3 heb ik getest maar deze ging niet luid genoeg, ik moet nog eens testen met een andere. deze was van mijn dochter en een goedkoop model.
De GSM/GPS werkt perfect.
PMR werkt ook maar ik moet nog eens de reeele verbinding testen met een andere moto.
Mvg,
Hans
De intercom werkt goed en luid genoeg tot 120 Km/uur.
MP3 heb ik getest maar deze ging niet luid genoeg, ik moet nog eens testen met een andere. deze was van mijn dochter en een goedkoop model.
De GSM/GPS werkt perfect.
PMR werkt ook maar ik moet nog eens de reeele verbinding testen met een andere moto.
Mvg,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Ik weet al wat doen in 2007, ik heb "maar 13.000" MP3's.dirkske schreef:Indien MP3's te zacht worden afgespeeld, kan je dit meestal oplossen door ze 'harder' op te nemen.
Instellingen in MediaPlayer aanpassen, en de zaak is geklonken.

Voor het gelijkzetten van het volume gebruik ik MP3gain. Dit programma is gratis

Groeten,
Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Ik heb een lumineus idee gekregen om de kwaliteit van het horen in de helm drastisch te verbeteren.
Ik ga namelijk mijn kabel van de intercom splitten in een 3.5mm mono jack en 3.5mm stereo jack.
Aan de 3.5 mono komt de orginele microfoon (of een betere als ik er 1 vind)
Aan de 3.5 stereo komt een in-ear systeem welke gelijk een oorstop in het oor verdwijnt en zodoende een zeer goede geluidskwaliteit geeft en ondertussen ook het omgevingsgeluid afdoende dempt. 2 Vliegen in 1 klap, beter geluid en dempen van het omgevingsgeluid.
De in-ear hooftelefoon is besteld (Creative EP-630) en zodra deze binnen is ga ik weeral eens aan het solderen.
De dikke DIN pluggen had ik ondertussen al gesoldeerd. Werkt perfect. Was ook weeral een klusje om uit te vogelen welke kleuren van draden welke functie hadden.
De kleuren van aansluitkabel en helmset kwamen "natuurlijk" niet overeen.
Ik houd jullie op de hoogte.
Mvg,
Hans
Ik ga namelijk mijn kabel van de intercom splitten in een 3.5mm mono jack en 3.5mm stereo jack.
Aan de 3.5 mono komt de orginele microfoon (of een betere als ik er 1 vind)
Aan de 3.5 stereo komt een in-ear systeem welke gelijk een oorstop in het oor verdwijnt en zodoende een zeer goede geluidskwaliteit geeft en ondertussen ook het omgevingsgeluid afdoende dempt. 2 Vliegen in 1 klap, beter geluid en dempen van het omgevingsgeluid.
De in-ear hooftelefoon is besteld (Creative EP-630) en zodra deze binnen is ga ik weeral eens aan het solderen.
De dikke DIN pluggen had ik ondertussen al gesoldeerd. Werkt perfect. Was ook weeral een klusje om uit te vogelen welke kleuren van draden welke functie hadden.
De kleuren van aansluitkabel en helmset kwamen "natuurlijk" niet overeen.
Ik houd jullie op de hoogte.
Mvg,
Hans
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be