Circuit

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
arthur
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door arthur »

Julle schreef:
arthur schreef:
Julle schreef:
den R1 zot schreef: Spijtig dat zulke dingen gebeuren maarja, in de zetel hangen of kaarten is ook maar niks hé.
Volledig mee eens, weet je ook waar hij er is afgegaan, het leek me vrij zwaar te zijn geweest
Julle
Achteraf bekeken viel de schade nog mee.....natuurlijk een radiator is niet goedkoop :cry: maar ik weet een adres waar ze die kunnen lassen, dus mss valt het mee.

graag gedaan julle.....maar wel voor uw eigen houden hé , en zeker ni tegen die met zijne groene kawa zeggen...laat die maar zelf zoeken ;)
Trouwens, die contie's zijn heel goe.....bart (mijne teammaat) heeft er die dag nen 1.42.62 mee gereden op zolder...met nen slechte band gaat dat niet hé
Amai, 1.42.62 daar kunnen wij nog niet aan hoor, maar allez ik was zeer tevreden, alleen in de laatste sessie werd ik moe en ging ik niet echt meer vooruit naar mijn goesting, maar over de ganse dag gezien erg blij. We hebben ons echt geamuseerd en het tempo begint er aardig in te komen.
Wat die groene Kawa betreft heb ik pas later gehoord dat hij de No Budget Cup rijdt, we kenden hem niet maar het is wel een vriendelijke gast, hij heeft ons nog geholpen om van wielen te wisselen.
Tot volgende week in Ecuyers.
Voor de supporters (ik weet dat Beuvardes ver is maar wij ontvangen u met open armen ;) ;) )
Julle
volgend jaar gaat dat lukken...je zal wel zien ;)

Yep....weet ik, maar daar rijden ze met straatbanden. Als je op een circuitband 2.3bar en 2.2 bar koud zet :? dat is alleen goed voor den asvalt van heeeeel dicht bij te zien :(

grtzzz
Julle

Bericht door Julle »

Hoi mannen,
We zijn net terug van een fantastische vakantie in de Alpen met de Snorry en Sandra en nu gaan we (Stropke en ikzelf) het nog eens proberen op Zolder en wel op vrijdag 1 augustus. (onze maat, de Koekejo zal er voor de ontvangst zorgen want hij is nog aan het revalideren en kan dus niet bollen) De inkom is gratis en je zult onze twee blauw-witte partytentjes wel vinden.
Tot vrijdag
Julle
Julle

Bericht door Julle »

Zaterdag gaan we met 't bendeke de paardjes nog eens loslaten en wel op het spiksplinternieuwe circuit van Clastres (F)
Supporters en pitspoezen meer dan welkom
Julle
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

Nu zaterdag den 30ste?
johnny
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
Regio: Limburg

Bericht door johnny »

Julle schreef:Zaterdag gaan we met 't bendeke de paardjes nog eens loslaten en wel op het spiksplinternieuwe circuit van Clastres (F)
Julle
Amuzeer u Julle en hou het veilig
Julle

Bericht door Julle »

den R1 zot schreef:Nu zaterdag den 30ste?
Yes
Julle

Bericht door Julle »

johnny schreef:
Julle schreef:Zaterdag gaan we met 't bendeke de paardjes nog eens loslaten en wel op het spiksplinternieuwe circuit van Clastres (F)
Julle
Amuzeer u Julle en hou het veilig
Bedankt Johnny en amuseer jullie ook op de reis, van goed gezelschap ben je al verzekerd heb ik gelezen

Julle
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

Hallo rakkers,

Ik weet dat de benzine tegenwoordig duur is en dat we moeten zuinig zijn voor het milieu met al die Co2 enzo...

Maar ik kom toch efkens naar daar om te kijken! :D
Zeg maar al tegen de gendarmerie da'k via Luxemburg en Duitsland afkom en niet via de A2 & A26. ;)

Tot morgen!
Julle

Bericht door Julle »

Voila, de verkenning van het nieuwe circuit in Clastres zit er weer op en we hebben ons relatief goed geamuseerd. In het begin reed het voor geen meter, kort, zeer technisch, smal, te veel bochten zodat je amper een paar keer in 3e versnelling kon komen maar na een paar sessies ging het al heel wat beter, het was ook nodig want ondertussen waren de scherp controlerende ogen :geek: van ons aller R1zot (deze keer met de FJR) ook gearriveerd.
De Jo heeft er, op de immens grote luchtmachtbasis, terug een eerste proefrit opzitten op mijnen bike en naar zijn zeggen begint het al aardig te lukken, alleen schakelen en macht zetten met het linkerbeen verloopt nog moeilijk (mochten er kandidaten zijn die tijdelijk hun AS willen te leen geven aan de Jo dan kan hij zijn circuitactiviteiten misschien een beetje sneller hervatten dan voorzien) :lol:
Hop naar de volgende
Julle
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Julle schreef:De Jo heeft er, op de immens grote luchtmachtbasis, terug een eerste proefrit opzitten op mijnen bike en naar zijn zeggen begint het al aardig te lukken, alleen schakelen en macht zetten met het linkerbeen verloopt nog moeilijk (mochten er kandidaten zijn die tijdelijk hun AS willen te leen geven aan de Jo dan kan hij zijn circuitactiviteiten misschien een beetje sneller hervatten dan voorzien) :lol:

Julle
Het belangrijkste is dat jullie je goed geamuseerd hebben want daar draaid het infeite om he, gaan fun maken met een snel machien dat je op de gewone openbare weg niet mag of kan doen he :cheers:
Wat het uitlenen van een AS betreft voor de Jo :idea:
Zie dat hij dan niets anders meer wil berijden als hij er is mee heeft gereden en de rest gaat ook niet content zijn als ze al de sessies enkel zijn stoplicht maar is kunnen zien aanflitsen :D :D :D ;)

Groetjes,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie