volgend jaar gaat dat lukken...je zal wel zienJulle schreef:Amai, 1.42.62 daar kunnen wij nog niet aan hoor, maar allez ik was zeer tevreden, alleen in de laatste sessie werd ik moe en ging ik niet echt meer vooruit naar mijn goesting, maar over de ganse dag gezien erg blij. We hebben ons echt geamuseerd en het tempo begint er aardig in te komen.arthur schreef:Achteraf bekeken viel de schade nog mee.....natuurlijk een radiator is niet goedkoopJulle schreef:Volledig mee eens, weet je ook waar hij er is afgegaan, het leek me vrij zwaar te zijn geweestden R1 zot schreef: Spijtig dat zulke dingen gebeuren maarja, in de zetel hangen of kaarten is ook maar niks hé.
Jullemaar ik weet een adres waar ze die kunnen lassen, dus mss valt het mee.
graag gedaan julle.....maar wel voor uw eigen houden hé , en zeker ni tegen die met zijne groene kawa zeggen...laat die maar zelf zoeken![]()
Trouwens, die contie's zijn heel goe.....bart (mijne teammaat) heeft er die dag nen 1.42.62 mee gereden op zolder...met nen slechte band gaat dat niet hé
Wat die groene Kawa betreft heb ik pas later gehoord dat hij de No Budget Cup rijdt, we kenden hem niet maar het is wel een vriendelijke gast, hij heeft ons nog geholpen om van wielen te wisselen.
Tot volgende week in Ecuyers.
Voor de supporters (ik weet dat Beuvardes ver is maar wij ontvangen u met open armen![]()
)
Julle

Yep....weet ik, maar daar rijden ze met straatbanden. Als je op een circuitband 2.3bar en 2.2 bar koud zet

grtzzz