Touring wat een pechdienst

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Touring wat een pechdienst

Bericht door FJR-Freak Max »

incognito schreef:Goed en goedkoop zijn op het einde van de rit de duurste koop.
@ Jan,

Volgens mij de enige juiste verwoording van "Goed" en "Goedkoop" :!:
Een goede makelaar kan wonderen doen :o :shock: maar het moet dan ook een "Goeie" zijn he :razz:

Groetjes,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
johnny
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
Regio: Limburg

Bericht door johnny »

yamaha schreef:Ik begrijp dat men niet kan geholpen worden in enkel minuten.
Wat me vooral stoort is dat de tussenpersoon bij het eerste contact omstreeks 15u meld dat ze terug contact zal opnemen zodra ze iets meer weet en dit na ruim 4u nog niets had laten weten.
Zelf een 4-tal keren (zowat ieder uur) terug gebeld en telkens iemand anders aan de lijn.
Hadden ze me gebeld en gemeld dat het 4 à 5 uren kon duren had ik gewoonweg gewacht.
Nu stonden we daar en voelden ons op den duur aan ons lot overgelaten.
Bij het laatste telefooncontact gemeld dat de hulp van de AA niet meer hoefde en dat we zelf dat motor gingen veilig stallen en terug keren naar België.
Een aantal jaren terug eveneens gebruik gemaakt van de VAB toen we in de UK zaten, kregen toen behoorlijk snel de melding dat het een 2-tal uren ging duren voor er hulp ging opdagen.
Diezelfde avond kregen we nog telefoon van hen toen we in de pub zaten te eten met de vraag of alles goed was verlopen. Dat vond ik toen wel een goede service.

En Luc hoe ziet het uit met de FJR? word hij nog gemaakt of krijgt ge een nieuwe
was tenslotte nog maar een paar maanden oud

Gr. Johnny
yamaha

Bericht door yamaha »

johnny schreef:
En Luc hoe ziet het uit met de FJR? word hij nog gemaakt of krijgt ge een nieuwe
was tenslotte nog maar een paar maanden oud

Gr. Johnny
Motor is terug rijklaar, de rest (koffer, kuiponderdelen,...) worden op een later tijdstip vernieuwd.
yamaha

Bericht door yamaha »

Vandaag een antwoord gekregen van de VAB op ons aangetekend schrijven ivm ons ongeval.
Ze erkennen dat de communicatie op beslissende momenten te wensen overliet de dag zelf.
Eveneens word de reactie van de dossierbeheerder de volgende dag, op onze vragen ivm de terugbrenging van de motor, niet goedgepraat.
Ze verontschuldigen zich voor het verloop van het dossier en zijn bereid de gemaakte onkosten
(brandstof en vervoerskosten) terug te betalen.
edje
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Antwerpen

Bericht door edje »

Hey Luc, Sabien...

Toch een heel klein beetje goed nieuws dan

Grtjs
:razz: :razz: :razz:
FJR 1300 Tech Graphite
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Lucske Yamaha,

Dat is het minste waar ze je mee kunnen tegemoed komen, spijtig dat het niet op het ogenblik zelf is dat je geholpen word, want dan heb je het meer nodig dan nadien met een tegemoedkoming getroost te moeten worden omdat ze je in de kou hebben laten staan he :evil:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
incognito
250 cc
250 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen

Bericht door incognito »

Luc,

Je ongeval is gebeurd in augustus.Na een aangetekend schrijven krijg je dit antwoordt :o

Voor mij is dit schandalig :ugeek:
Waarom,ten eerste heb je zelf een aangetekend moeten schrijven,ten tweede ,heb je twee maand moeten wachten op een antwoord??ten derde,als VAB integer en correct zou handelen zouden zelf met u contact hebben moeten opnemen,ten vierde ze willen je gemaakte kosten vergoeden ,je zal zelf aan de hand van facturen je gemaakte kosten moeten bewijzen!!!!Ze weten maar al te best dat je die niet meer hebt.

Luc, laat je niet afwimpelen met zulke zalvende goedkope commerciële infantiele praat.Vraag maar eens hoeveel zij bereidt zijn je te vergoeden.De poppen zullen dan pas beginnen te dansen.
De tijd en enrgie die jezelf erin moet steken is opzich betreurenswaardig omdat zij totaal in de fout zijn gegaan .
Vraag hier een compensatie voor .

Sorry, maar ik kan me hier erg kwaad om maken omdat dit meer en meer een tendens wordt als het op service aankomt in deze tijden.Je moet steeds op je achterste poten gaan staan ook al heb je gelijk.
Tot slot, ben niet zeker maar er moet een ombudsdienst bestaan voor jou zaak.Indien dit zo is, zou ik je verhaal daar zeker doen en je laten bijstaan

veel succes

i don't drive my bike for pushing up my status,but to get there
F M

Bericht door F M »

man man man...
yamaha

Bericht door yamaha »

De gemaakte onkosten werden reeds vermeld bij het eerste schrijven.
-de diverse telefoongesprekken
-de brandstofkosten (berekend door Robert)
-de overzet op zaterdag
Enkel van deze laatste hadden we iets op papier.
Alles word terugbetaald.
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg

Bericht door terdonkske »

Bij touring juist van hetzelfde , gemaakte kosten in Frankrijk op 12-07-10 na veel gebeld en gemaild ,mits bewijs terug gestort gekregen op 10-09-10 . Niks extra qua benzine of eten , juist de hotelkosten .

Gemaakte kosten bij ongeval in Duitsland , 21-08-10 , taxi en repatrieringskosten ,terug gestort op 11-10-10

Geen excuses of extra's . Heb nog ferm van mijne tak moeten maken , anders werd mijn motor nog niet naar Belgie gebracht , omdat hij per total was . Dus als ze de volgende keer vragen of je motor of auto per total is , gewoon zeggen dat dit niet is . Anders wordt hij niet terug gebracht , wil je dit wel dan vallen de kosten volledig voor U .
Lees de kleine lettertjes .

Groetjes Patrik :evil:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Plaats reactie