@ Jan,incognito schreef:Goed en goedkoop zijn op het einde van de rit de duurste koop.
Volgens mij de enige juiste verwoording van "Goed" en "Goedkoop"

Een goede makelaar kan wonderen doen

Groetjes,
Max

@ Jan,incognito schreef:Goed en goedkoop zijn op het einde van de rit de duurste koop.
yamaha schreef:Ik begrijp dat men niet kan geholpen worden in enkel minuten.
Wat me vooral stoort is dat de tussenpersoon bij het eerste contact omstreeks 15u meld dat ze terug contact zal opnemen zodra ze iets meer weet en dit na ruim 4u nog niets had laten weten.
Zelf een 4-tal keren (zowat ieder uur) terug gebeld en telkens iemand anders aan de lijn.
Hadden ze me gebeld en gemeld dat het 4 à 5 uren kon duren had ik gewoonweg gewacht.
Nu stonden we daar en voelden ons op den duur aan ons lot overgelaten.
Bij het laatste telefooncontact gemeld dat de hulp van de AA niet meer hoefde en dat we zelf dat motor gingen veilig stallen en terug keren naar België.
Een aantal jaren terug eveneens gebruik gemaakt van de VAB toen we in de UK zaten, kregen toen behoorlijk snel de melding dat het een 2-tal uren ging duren voor er hulp ging opdagen.
Diezelfde avond kregen we nog telefoon van hen toen we in de pub zaten te eten met de vraag of alles goed was verlopen. Dat vond ik toen wel een goede service.
Motor is terug rijklaar, de rest (koffer, kuiponderdelen,...) worden op een later tijdstip vernieuwd.johnny schreef:
En Luc hoe ziet het uit met de FJR? word hij nog gemaakt of krijgt ge een nieuwe
was tenslotte nog maar een paar maanden oud
Gr. Johnny