Hoi allemaal,
Ik heb eindelijk een pinlock in mijn vizier. Ik kreeg en bon van Hein Gericke voor mijn kerstmis en kocht hiermee een pinlock aan.
Vermits er geen specifieke pinlock op voorraad was voor mijn type helm (Airoh SV-55) heb ik de pinlock voor de Shoei XR-1000 geprobeerd en dat paste perfect. Ik kon geen gebruik maken van de template die ingesloten was voor de XR-1000 maar de juiste boorgaten aftekenen was geen enkel probleem.
De plaatsing van de pinlock is echt een verademing wanneer men moet rijden onder de huidige weersomstandigheden. Totaal geen aandampen meer. Dat was in het verleden wel eens anders. Ik heb ook al alle bekenden middelen gebruikt van wasproducten tot rain-x enz...
Pinlock is "het" materiaal PUNT
Mvg,
Hans
Pinlock
Moderator: Abeloos
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Pinlock
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be
Heel just Hans, maar voor ik mijne XR1000 met pinlock heb gekocht, had ik een XR800 (ook Shoei) en daar stak ik altijd een Fog City in (1 per jaar) en ook met goede resultaten. Je moet hem wel eens meer ontvetten als de pinlock of je krijgt 's avonds een weerspiegeling van de lichten van de tegenliggers. Maar pinlock is en blijft voor mij ook het beste
Julle
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Byways are more attractive than highways
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
@Hans,
Welk is de diameter van het boortje ?
Ik heb ook een pinlock gekocht voor mijne Shoei 800, maar heb niet goed gevraagd en/of
opgelet. Nu heb ik er eentje zonder malletje, noch gebruiksaanwijzing .....
Groetjes,
Michel
Welk is de diameter van het boortje ?
Ik heb ook een pinlock gekocht voor mijne Shoei 800, maar heb niet goed gevraagd en/of
opgelet. Nu heb ik er eentje zonder malletje, noch gebruiksaanwijzing .....
Groetjes,
Michel
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
- FJRrider38
- 1300 cc
- Contacteer:
Het staat er niet op maar ik denk dat het 4 is. Spijtig genoeg heb ik geen schuifmaat.
groeten, Hans
groeten, Hans
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
www.coppenshans.be