Inbraak

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Gesloten
Julle
Clublid
Clublid

Inbraak

Bericht door Julle »

Hallo allen,
Ik zou vandaag een dag gaan karten op het circuit van Mariembourg (kampioenschap interbedrijven) en had gisterenavond 2 helmen met headset, regenpak, handschoenen en al de andere benodigdheden in mijn koffer gestoken. Toen ik deze morgen naar mijn wagen ging (stond geparkeerd voor het huis) bleek dat ik bezoek had gehad van dieven. Alles is uit mijn koffer gehaald + mijn radio CD + een digitaal fototoestel. Mijn gsm carkit hebben ze afgebroken.
Aan de wagen is van buiten niets te zien (geen braak) en volgens de politie zijn het dus mannen met een decoder die van op afstand de wagen kunnen openen. De nacht voordien zouden er in de streek verschillende gelijkaardige inbraken zijn gepleegd in allerhande wagens. Een goede raad dus: laat niets in de wagen slingeren en betrouw zeker niet op uw alarmsysteem. (Bij mij zit een alarmsysteem van VW met transponder + VV2). Zo zie je maar......opletten geblazen in de streek van Londerzeel en Kapelle-op-den-Bos
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Kunnen wij je uit de brand helpen met een set helmen ?
Wij hebben nog 2 Lazers en 1 Concept op reserve liggen.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
seabiker

Bericht door seabiker »

@ Julle,

Jammer dat je dit nu moet meemaken en juist voor het vertrek naar de Austria Tour.

Welke maat heeft u?

Wij hebben nog een Shark (S) - Shuberth Concept 53-54 & 59-60 of
Lazer Jethelm (S) - Caberg (M) J-one systeemhelm - HJC Jethelm (59) die je gerust kan gebruiken

Groeten,
Francis
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Heel vriendelijk bedankt jongens, ik heb een M maat 57 en de vriend van mijn dochter heeft nog een Shoei liggen die ik mag gebruiken in nood. Ik ga morgen al eens kijken bij Vanzeebroeck motors voor een nieuwe Shoei. Hij heeft ook een headset in voorraad, dus alles zou snel in orde kunnen komen. Nu maar wachten wat de verzekering terug zal betalen. Ik ben zo maar eventjes 1365? verspeeld aan motorgerief alleen.
Toch bedankt
Julle
seabiker

Bericht door seabiker »

@ Julle,

Heb vorige week ook mijn nieuwe Shoei XR1000 binnengekregen.
Headset ingebouwd, amai da's een werk :( maar hij zit er mooi in gemonteerd.

Heb mijn Shoei XR1000 voor 299? gekocht bij Hein Gericke ( stonden in uitverkoop omdat ze stoppen van Shoei te verkopen??????????)
Bel eventjes naar de Hein Gericke winkels die u op de dealerpagina vindt, kan u een aantal euro's schelen.

Groeten,
Francis
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Bedankt Seabiker, bij mij was de headset ook mooi ingebouwd door een hoteluitbater van de kust, gewoon klassewerk. Ik weet dus waar ik heen moet met mijn nieuwe.
Julle
Koboloi
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

@Julle
Het is nooit aangenaam om zoiets mee te maken - ik leef met u mee -

Enkele goede tips in verband met preventie van fiets, motorfiets, woning (en andere) kunnen geraadpleegd worden op http://www.vps.fgov.be/nl_index.asp?choixLangue=nl - kies "preventie" en scroll naar beneden waar je de nodige tips kan bekijken.
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
seabiker

Bericht door seabiker »

Julle schreef:Bedankt Seabiker, bij mij was de headset ook mooi ingebouwd door een hoteluitbater van de kust, gewoon klassewerk. Ik weet dus waar ik heen moet met mijn nieuwe.
Julle
Kom maar af, wij fiksen da wel!
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Alvast bedankt mannen
Julle
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Ben net terug van Vanzeebroeck motors en heb een nieuwe Shoei XR1000
black gekocht. Iets meer betaald dan bij Hein-Gericke maar de service is er beter vind ik. Ze gaan er ook de headset zelf in monteren en ik mag hem dinsdag afhalen. Ik geraak terug operatief tegen donderdagmorgen
Julle
Gesloten