Hoeveel bedraagt de B.I.V. eigenlijk, heb hier drie verschillende prijzen onder ogen.
In Motoren&Toerisme staan twee prijzen 123 euro voor de 100pk versie en 867 euro voor de Full Power versie
Kom net van bij de dealer en die zegt mij 495 euro, wat is het nu
Ik rij voor het ogenblik met een Deauville, maar ben dus wel van plan om binnen een paar jaar hoogstwaarschijnlijk een FJR aan te schaffen
Belasting op InVerkeerstelling voor een nieuwe FJR1300 bedraagt 123 euro. Alle FJR's zijn bij hun geboorte in een Belgische kraamkliniek 100 paardjes rijk.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Normaal is het ? 123 voor de 100pk-versie , full power is ? 867 .
Maar ik zou zeggen, buiten met die Deauville en aanschaffen die FJR1300, alweer een nieuw lid, welkom.
Martine, laat iets weten als de nieuwe motor in de garage staat, veel plezier,
Johan
Bedankt voor de snelle reacties
Ik ben pas begonnen met motorrijden sinds september 2004 dus eerst nog een beetje ervaring opdoen met de Deauville
Trouwens hij is nog niet afbetaald
Is dit dan de Full Power versie, want van die 100pk versie vind ik nergens iets terug
Dan bestaan er twee versies in Belgie, moet je nog uitkijken als je hem koopt dat ze je geen Full Power aansmeren?
897 euro is voor mij wel een beetje van het goede teveel
Alle FJR's die in Belgi? verkocht worden zijn 100 pk, en dus 123 euro inschrijving.
Het kan gebeuren dat een eigenaar later zegt tegen z'n FJR : "hocus pocus, weet je wat ik verwacht? 143 paardekracht !".
En dat die wens in vervulling gaat.
Mirakel.
Maar het is en het blijft een gouden koets met 100 paarden.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Slimme zet van eerst wat ervaring op te doen met uw Deauville.
Te snel op een zwaardere motor kan nefast zijn voor het plezier.
PK's zijn niet altijd en voor iedereen zalig makend.
Een Deauville noem ik toch al een deftige motor om mee te beginnen.