palmtop

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

Gesloten
pidie

palmtop

Bericht door pidie »

Hallo

heeft er iemand ervaring met een palmtop waarop gps software is geinstalleerd en met een bluetooth gps zender (geen draden)

Zo kan ik de palmtop zowel in huis als op mijn fjr gebruiken

gr D
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Een PDA op een motor heeft dezelfde werking als een spons in een emmer water.
Eerste vereiste voor een mobiel GPS-systeem op de moto is WATERDICHT.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
pidie

pda

Bericht door pidie »

bedankt voor het antwoord, maar is er dan een andere waterdichte multifuncionele oplossing voor mijn eenvoudig probleem.

Namelijk mijn gps kunnen gebruiken in mijn wagen op de motor en zakelijk gebruik zoals je dat van een pda kunt verwachten :P
Dammer

Bericht door Dammer »

Er bestaat een waterdichte case voor een palm (of alg. PDA)
http://www.palmclub.nl/reviews/accessoi ... s/aquapac/

Je kan deze eventueel ook in een tanktas steken, maar dit is zeker niet handig. Ik geloof dat dit reeds is besproken in een vorig topic.

Dammer
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Doeltreffende oplossing, het pack is evenzeer waterdicht als een standaard SPII zeg maar, die mag je ook zondermeer in de gootsteen testen.
N 51°6.165 E 4°20.060

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

je kan natuurlijk ook alleen bij droog weer rijden dan is een PDA wel van toepassing :wink:
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Laat je niet vangen, zelfs bij droog weer is de luchtvochtigheid vanaf 40% nefast voor je toestel. Door de wind en turbulentie krijgt je toestel langs alle kanten dit vergif binnen, en binnen een paar maand beginnen de symptonen zoals defecte toetsen tot het niet meer functioneren van stekkers en CPU.
N 51°6.165 E 4°20.060

Afbeelding
Gesloten