Clublid

Alles wat met Update, wijziging of nieuws omtrent de website/forum heeft te maken. Bedoeld om de admin's onderling te informeren! Topic enkel toegankelijk voor Raad van Beheer.

Moderator: Abeloos

Gesloten
Firechief
1300 cc
1300 cc

Clublid

Bericht door Firechief »

De rank Clublid is aangemaakt en reeds van toepassing op de clubleden waarvan de betaling is ontvangen. Boven hun avatar staat vanaf nu vermeld "Clublid".

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Bedankt Bart :!:

Dat is pas kort op de bal spelen. :wink:
Gewoon het feit dat er nu bij de leden 'clublid' boven hun avatar staat zal sommige anderen al aanzetten om lid te worden.

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Prachtig werk Chief, en dat zo op het nippertje van het eindejaar :thumbleft:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Abeloos
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Abeloos »

@ Firechief,

Ik had gezien dat door het aanpassen van de ranking naar "clublid",
de rankingbalk zelf verdwenen was.
Heb een nieuwe gecre?erd, eveneens in het rood met tekst 'clublid' in.
Indien liever blauw met witte tekst, laat iets weten: dit is zo gefikst :!:

Abel.

PS: mag ik Johnny zijn ranking al wijzigen naar 'clublid'?
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Abeloos
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Abeloos »

Ik heb tevens een 'gebruikersgroep' aangemaakt om de clubleden in te plaatsen!

@ Firechief,

Wil jij dit voorlopig opvolgen, is voor mij een hels werk om de huidige en nieuwe clubleden op te sporen.
Ofwel moet er een lijst worden aangemaakt in dit of 'Raad van Bestuur' forum :?:

Abel.
Afbeelding
Firechief
1300 cc
1300 cc

Bericht door Firechief »

Arne,

Aangezien ik toch de mails binnen krijg en de betalingen van het lidgeld opvolg, is het voor mij maar een kleintje om de opvolging ook te doen op het forum hiervan. Ik hou een lijst bij in Excel van wie ingeschreven heeft als clublid en ook de betaling ervan wordt op regelmatige basis gecontroleerd.
Heb je de clubleden dan al toegevoegd aan de groep of moet ik dat nog doen, soit zal snel eens kijken. Alvast bedankt voor de inspanning van het maken van de balk, Maar om het onderscheid te houden tussen forumleden, bestuursleden en clubleden zou ik persoonlijk de balk een ander kleurtje geven. Mijn eerste gedacht is een goudkleurige. We hebben reeds reactie van een clublid die het gemerkt heeft en ik denk dat het nog een grotere boost zal zijn om een gouden balkje hoven hun foto te hebben. Enfin, is mijn gedacht he. Voor de rest: We doen ons best en 2008 brengt de rest.

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Abeloos
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Abeloos »

Firechief schreef:Maar om het onderscheid te houden tussen forumleden, bestuursleden en clubleden zou ik persoonlijk de balk een ander kleurtje geven. Mijn eerste gedacht is een goudkleurige. We hebben reeds reactie van een clublid die het gemerkt heeft en ik denk dat het nog een grotere boost zal zijn om een gouden balkje hoven hun foto te hebben. Enfin, is mijn gedacht he. Voor de rest: We doen ons best en 2008 brengt de rest.
Bart,

Ik denk ook dat we goed bezig zijn! Het is bijzonder deugdzaam om eindelijk eens een positieve opmerking te krijgen omtrent onze inzet en inspanningen van de afgelopen weken (sinds we admin's zijn)!
Voor de rest... Je vroeg 'Goud'... wel: er is 'Goud'. Met plezier gedaan: die groep aanmaak.

Abel.
Afbeelding
Gesloten