Fluo - FJR - vestjes?

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
alexxjr

Fluo - FJR - vestjes?

Bericht door alexxjr »

Zomaar een voorstel, :wink:
Heb via zoekfunctie gevonden dat hier ooit al eens over nagedacht is, maar ik dacht niet dat er momenteel iets lopend is? Ik weet van de gele gordel, en wil geen discussie pro-contra starten, :? , wat mij betreft kunnen beide gewoon naast mekaar bestaan... :idea:
Persoonlijk verkies ik vestje, en ik rij nooit zonder. Ik heb de indruk dat meer en meer motorrijders het dragen, dus misschien is er wel genoeg interesse voor fluovestjes met FJRijderslogo op de rug? 8)
Spitfire
Clublid
Clublid

Bericht door Spitfire »

:idea: :idea: :idea:

Dat vind ik als volledig in het zwart rijdende (moto,kledij en helm) biker
zeker geen slecht idee :wink:

Grtz.

Luc 8)
Afbeelding
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Thunderace
125 cc
125 cc

Bericht door Thunderace »

Pfff,gele,rode of andere vestjes...Whoaaaaaaa
Ik betaal mij blauw aan veillige motorkledij m?t ingewerkte reflectoren om toch een beetje passend bij de motor te horen en toch serieus beschermd te zijn
Ik lach mij een kriek als ik motars zie met een gemeentejasje aan,laat staan een refelcterende dwarse gordel.
Maar soit,ieder zijne meug..alleen spijtig dat door deze "fluoriseerende motars" het ooit eens verplicht zou kunnen worden.
Men zou beter de motars bekritiseeren ?n bestraffen die g??n goedgekeurde beschermkledij dragen.
Lucske
125 cc
125 cc

Bericht door Lucske »

Thunderace schreef: Men zou beter de motars bekritiseeren ?n bestraffen die g??n goedgekeurde beschermkledij dragen.
Is dat ook al wettelijk bepaald :?:
Daarmee bedoel ik niet dat ik voorstander ben om zonder beschermende kledij te rijden.
Maar eerder dat ik nog altijd graag kies WELKE beschermende kledij ik wil dragen .

Lucske
ISRA# 23440
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come
Afbeelding
N50° 58.485 E4° 57.834
Thunderace
125 cc
125 cc

Bericht door Thunderace »

Nee Luckse dit is NOG niet wettelijk bepaald,maar organisaties zoals MAG zouden dit liever anders zien.
En idd,als elk iedere zijn eigen kledij ( uitstraling ) niet meer te kiezen heeft.....
Gesloten