Problemen met het forum wegens verbeteringswerken.
Moderator: Abeloos
Problemen met het forum wegens verbeteringswerken.
Beste leden,
In de volgende weken zullen jullie hier en daar problemen ondervinden op het forum. Zoals reeds gezegd op de ledenvergadering hebben wij weet dat er verscheidene fouten in het forum zitten en hiervoor gaan we nu een oplossing zoeken. Hopelijk kunnen we de last tot een minimum beperken.
Gelieve ons hiervoor dan ook te verontschuldigen.
Het bestuur
In de volgende weken zullen jullie hier en daar problemen ondervinden op het forum. Zoals reeds gezegd op de ledenvergadering hebben wij weet dat er verscheidene fouten in het forum zitten en hiervoor gaan we nu een oplossing zoeken. Hopelijk kunnen we de last tot een minimum beperken.
Gelieve ons hiervoor dan ook te verontschuldigen.
Het bestuur
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

Beste leden,
Zoals jullie wss al zullen gemerkt hebben is het probleem van de "BALK" nu opgelost in IE7. Wel is er nog een probleem dat de banner bovenaan niet in het midden komt te staan bij het openen van het forum in FireFox, maar ook daaraan wordt gewerkt.
Als jullie opmerkingen hebben ivm de gemaakte veranderingen, laat het dan hier weten, zodat ik er een oplossing kan voor zoeken.
Mvg
Firechief
Zoals jullie wss al zullen gemerkt hebben is het probleem van de "BALK" nu opgelost in IE7. Wel is er nog een probleem dat de banner bovenaan niet in het midden komt te staan bij het openen van het forum in FireFox, maar ook daaraan wordt gewerkt.
Als jullie opmerkingen hebben ivm de gemaakte veranderingen, laat het dan hier weten, zodat ik er een oplossing kan voor zoeken.
Mvg
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman 

- Black SteFJR
- 125 cc
- Black SteFJR
- 125 cc
Knap werk:
-andere letters (duidelijker vindt ik) en die balk terug
Tom
-andere letters (duidelijker vindt ik) en die balk terug

Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
- Thunderace
- 125 cc
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Update:
In de gebruikerslijst ziet men terug de avatars van de desbetreffende leden.
Firechief
PS: Opmerkingen, idee?n en vragen mag je steeds rechtstreeks aan mij adresseren via deze topic, PM of via mail. Onze voorzitter en de andere bestuursleden dienen deze toch door te geven aan mij.
In de gebruikerslijst ziet men terug de avatars van de desbetreffende leden.
Firechief
PS: Opmerkingen, idee?n en vragen mag je steeds rechtstreeks aan mij adresseren via deze topic, PM of via mail. Onze voorzitter en de andere bestuursleden dienen deze toch door te geven aan mij.

Heb een tandje bij gestoken en denk dat de poll's terug in orde zijn. Net op tijd voor de stemmingen die overmorgen beginnen voor het verkiezen van ons nieuw lid voor de Raad Van Beheer.
Firechief
Firechief