Circuitdag voorlopige data 31 juli 2007

Hier vindt u alle tours, meetings en ritten van niet specifiek FJR1300 clubs

Moderator: Abeloos

ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door ARTHUR »

Tomvd schreef:en hoe is het geweest?

groeten,

Warm, lekker snel, maar heb spijtig genoeg geen foto's.

Julle, is alles ok?

grtzzz,
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Het was een prachtig mooie dag, niet te warm en niet onbelangrijk geweldig goed gezelschap !

Nogmaals een dank u wel aan het adres van Arthur, Regina, Den R1 Zot en de rest van het team.

Een aanrader voor iedere motorman/vrouw om je machientje in alle veiligheid wat beter te leren kennen en je eigen techniek wat aan te scherpen.
De begeleiding was zeer goed, Arthur kwam mij op een moment zelfs van zeer dichtbij "op-"volgen :wink:
Ik denk dat ik de volgende keer, zoals Jo, niet meer met de beginners zal mogen meerijden....

Zal straks een paar fotootjes posten.

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

ARTHUR schreef:

groeten,

Julle, is alles ok?

grtzzz,
He Arthur,
Bedankt voor de interesse, ook Regina schrok zich een bult gisterenavond toen we naar huis bolden. Alles OK hoor, ik heb ne lowsider gedaan. Motor is bij het uitaccelereren van onder mijn kont gegaan en dat nadat ik al tien meter terug recht zat in het zadel. Stropke die achter mij reed begrijpt het ook niet, hij heeft er mij zien afgaan en zegt ook dat ik al volledig rechtop zat. Ik voelde wel dat mijn banden nog niet warm waren en ging dan ook niet honderd procent voluit. Ik heb de FJR net bij MTS binnen gebracht en op het eerste zicht is er niet te veel kapot, wel heel wat spuitwerk aan rechterkant, links is er niks aan. Bart Verlinden gaat proberen om hem zo vlug mogelijk in orde te zetten. Verder was alles in orde, goede organisatie (MRV), goed gezelschap (Koekenbakker en zijn neefje, Stropke en Patricia, Alex en zijn vrouw, Michel en Jacinta, den R1 zot en al diegenen die ik hier nog vergeet) Alleen spijtig dat ik er afval maar: "shit happens he"
Groeten
Lieve en Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door ARTHUR »

In Extremo schreef:
Het was een prachtig mooie dag, niet te warm en niet onbelangrijk geweldig goed gezelschap !

Nogmaals een dank u wel aan het adres van Arthur, Regina, Den R1 Zot en de rest van het team.

Een aanrader voor iedere motorman/vrouw om je machientje in alle veiligheid wat beter te leren kennen en je eigen techniek wat aan te scherpen.
De begeleiding was zeer goed, Arthur kwam mij op een moment zelfs van zeer dichtbij "op-"volgen :wink:
Ik denk dat ik de volgende keer, zoals Jo, niet meer met de beginners zal mogen meerijden....

Groetjes,
Michel

Yep.....dat is MRV h?....??n en al service :wink:

Nee , volgende keer moeten alle FJR hooligans met de snelle groep mee :twisted: :twisted:

Bedankt voor de positieve reactie :!: :!:

grtzzzz,
ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door ARTHUR »

Julle schreef:
ARTHUR schreef:

groeten,

Julle, is alles ok?

grtzzz,
He Arthur,
Bedankt voor de interesse, ook Regina schrok zich een bult gisterenavond toen we naar huis bolden. Alles OK hoor, ik heb ne lowsider gedaan. Motor is bij het uitaccelereren van onder mijn kont gegaan en dat nadat ik al tien meter terug recht zat in het zadel. Stropke die achter mij reed begrijpt het ook niet, hij heeft er mij zien afgaan en zegt ook dat ik al volledig rechtop zat. Ik voelde wel dat mijn banden nog niet warm waren en ging dan ook niet honderd procent voluit. Ik heb de FJR net bij MTS binnen gebracht en op het eerste zicht is er niet te veel kapot, wel heel wat spuitwerk aan rechterkant, links is er niks aan. Bart Verlinden gaat proberen om hem zo vlug mogelijk in orde te zetten. Verder was alles in orde, goede organisatie (MRV), goed gezelschap (Koekenbakker en zijn neefje, Stropke en Patricia, Alex en zijn vrouw, Michel en Jacinta, den R1 zot en al diegenen die ik hier nog vergeet) Alleen spijtig dat ik er afval maar: "shit happens he"
Groeten
Lieve en Julle

Hoi Julle,

Spijtig voorval maar zoals je zei " shit happens", al goed dat de schade niet zo groot is.
Maar ge had toch den bakker zijne moto kunnen gebruiken.......die heeft er toch twee :twisted: :twisted:

Sorry dat ik gene babbel ben komen doen, maar het was een zeer drukke dag voor mij en ik moest op 20 plaatsen tergelijk zijn :oops: :oops: je kent dat wel h? alles regelen en dan nog voorrijden ook.....ik heb die dag zelfs gene tijd gehad op iets te eten :oops: Maar ook voor mij was het een super dag :D :D :D

Ja Regina (en ik) waren wel verschoten.

H? veel succes met de herstelling en bedankt voot de toffe reactie :wink:

grtzzz,
Tomvd
75 cc
75 cc

Bericht door Tomvd »

In Extremo schreef:

Groetjes,
Michel

Was er graag bij, maar had andere verplichtingen :evil: Al? smeer het er nog maar eens goed in hoe goed het was , dan kan ik nog meer spijt hebben :cry: :wink:

Ik heb hem vorige week ook in croix gezien met zijn madam, hij heeft toen zelfs enkele rondjes eerst achter mij gereden om te kijken welke lijnen ik nam om dan voor mij te rijden om mij te tonen waar de juiste lijnen lagen. Die gast kan idd een aardig stukje sturen :shock: :shock:
H? Arthur nogmaals bedankt hiervoor :!: :!:

zo te horen is het een plezante dag geweest ik zou zeggen laat maar komen die foto's :D

groeten,
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Zoals gisteren al belooft, de foto's.
Ik was gisteren nogal een beetje moe en mijn spieren aan de voorkant en bovenkant van mijn benen zijn gekraakt,
chapeau voor die wat races rijden van iets langer als 20 minuutjes. :salute:

Start van de "beginnelingen", Alexxjr (geel-zwarte pak) en ikke, 2 mooie bi-tone's achter elkaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De meer ervaren mannen, Stropke, Julle en Koekenbakker.

Afbeelding

Afbeelding

Het bendeke, een uitstekende sfeer verzekerd, maar we hadden ook niet anders verwacht.
Jo verzorgde de catering, hij had ook het meeste plaats in de auto. :thumbleft:
Stropke was de masseur van dienst, aan Julles gezicht te zien was het goed. :wink:

Afbeelding

Ons "motorparkje" :

Afbeelding

Afbeelding

Nog een paar actie fotootjes :

Stropke

Afbeelding

En Jo

Afbeelding

Afbeelding

Tot de volgende keer,

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door ARTHUR »

@ Tom

graag gedaan :wink:

@ Michel

Schoon foto's :wink: Op de koers rijden wij 4 uur aan ??n stuk, met twee piloten wil dat zeggen dat je een volle tank in ??n ruk leeg sjeest, elke piloot is dan ongeveer tussen de 50 en de 60 min op de baan. Als je binnenkomt moet je tanken/bandenwarmers leggen...enz en hou je ongeveer een dikke 30 min over om te rusten daarna ga je weer voor een klein uur de baan op en dit X 2(soms 3) :wink:
Mijne co piloot is 54 jaar (rode R6 op uw foto met fluo vest) dus petje af voor kerel :salute:

grtzzz,
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

[quote="ARTHUR
Mijne co piloot is 54 jaar (rode R6 op uw foto met fluo vest) dus petje af voor kerel :salute:

grtzzz,[/quote]

54 jaar, dat is nog van een goed jaar he Arthur :lol: :lol:
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door ARTHUR »

Julle schreef:[quote="ARTHUR

grtzzz,
54 jaar, dat is nog van een goed jaar he Arthur :lol: :lol:
Julle[/quote]

Toevallig ook 54 :wink: :D :D :D :D :D :D :D :D :D

awel voor zijne leeftijd .....er verschieten er veel van :shock: Maar dat is ook weer het bewijs dat voor vele nog niet te laat is om er mee te beginnen h? :wink: Gewoon een beetje trainen en de stap durven zetten 8)
Al? waar wacht je op :wink: :D

grtzzz,
fjrMarcel
Clublid
Clublid

Bericht door fjrMarcel »

Julle al eens gedacht om die zijwieltjes van Serge over te nemen ????? :D :D :D :D
Sorry kon het niet laten :D :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Hou het veilig en tot voorbij den bocht!!
The Boss, kwam zag en overwon!!
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Spijtig dat ik het heb moeten afblazen omdat ik de dag voordien pas thuis gekomen ben van een weekje toeren in den "Eifel", had er nogthans graag bij geweest maar de vermoeidheid had me zeker parten gespeeld als ik het asvalt van het circuit onder de wielen van mijn AS'ke had gevoelt :?

De 500km heen en terug met dan nog de sessies toeren op circuit waarvoor je de volle 100% concentratie nodig hebt zouden zeker teveel van het goede geweest zijn :oops:

Dit is dan ook de enige echte reden waarom ik niet aanwezig was, de rest zijn fabeltjes :!:

Wie weet is het voor een volgende keer dat ik erbij zal zijn :idea:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
alexxjr

Bericht door alexxjr »

Yo de gaaaazzers van de FJRijders,
@ iedereen, wij hebben een fijne dag gehad, allemaal bedankt voor de sfeer en het gezelschap,
@ Julle, hopelijk is je machien rap terug in orde, eens je terug bolt zal die nare ervaring rap vergeten zijn...
@ Michel, mooie fotos, ik stuur mijn gegevens via pm, alvast bedankt !

@ Arthur, prima organisatie, we hebben ons goed geamuseerd, en zoals je hierboven in de topic kan lezen, heb je zelf aangegeven dat mijn betaling in orde was. Ik stuur je alle gegevens via pm. 8)
Flitser
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door Flitser »

@Julle,

Oei dat is ook minder om te lezen :!: :!:

Hopelijk valt de schade mee en moet je niet te diep in de geldbeugel gaan.
Gelukkig heb jijzelf geen schade opgelopen :!:

Groetjes Flitser
ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door ARTHUR »

alexxjr schreef:Yo de gaaaazzers van de FJRijders,
@ iedereen, wij hebben een fijne dag gehad, allemaal bedankt voor de sfeer en het gezelschap,
@ Julle, hopelijk is je machien rap terug in orde, eens je terug bolt zal die nare ervaring rap vergeten zijn...
@ Michel, mooie fotos, ik stuur mijn gegevens via pm, alvast bedankt !

@ Arthur, prima organisatie, we hebben ons goed geamuseerd, en zoals je hierboven in de topic kan lezen, heb je zelf aangegeven dat mijn betaling in orde was. Ik stuur je alle gegevens via pm. 8)

Yep ondertussen alles nagekeken, eensdaags stort ik alle continental betalingen :wink:
H? bedankt voor de toffe reactie :!: :!: :D

grtzz,
ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door ARTHUR »

FJR-Freak Max schreef:Spijtig dat ik het heb moeten afblazen omdat ik de dag voordien pas thuis gekomen ben van een weekje toeren in den "Eifel", had er nogthans graag bij geweest maar de vermoeidheid had me zeker parten gespeeld als ik het asvalt van het circuit onder de wielen van mijn AS'ke had gevoelt :?

De 500km heen en terug met dan nog de sessies toeren op circuit waarvoor je de volle 100% concentratie nodig hebt zouden zeker teveel van het goede geweest zijn :oops:

Dit is dan ook de enige echte reden waarom ik niet aanwezig was, de rest zijn fabeltjes :!:

Wie weet is het voor een volgende keer dat ik erbij zal zijn :idea:

Max 8)

Maar Max toch.......betalen en niet komen rijden...zonde,zonde,zonde :wink: :wink: :D :D
Nee idd een verstandige keuze, als je niet 100% bent kun je beter thuis blijven, ik ben ooit ook ne keer op circuit gaan rijden na nen trip van 860km en dat was me niet goed bekomen. De concentratie is weg, je bent moe, en je gaat fouten maken, ben dan maar na twee sessies gestop toen ik op 6 rondes twee high siders kreeg en ne keer bijna in de gridbak zat. Je kunt dan beter de grijze massa gebruiken en gewoon stoppen, er komen nog dagen genoeg h? :wink: :D

grtzzz,
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

ARTHUR schreef:Maar Max toch.......betalen en niet komen rijden...zonde,zonde,zonde :wink: :wink: :D :D
Nee idd een verstandige keuze, als je niet 100% bent kun je beter thuis blijven, ik ben ooit ook ne keer op circuit gaan rijden na nen trip van 860km en dat was me niet goed bekomen. De concentratie is weg, je bent moe, en je gaat fouten maken, ben dan maar na twee sessies gestop toen ik op 6 rondes twee high siders kreeg en ne keer bijna in de gridbak zat. Je kunt dan beter de grijze massa gebruiken en gewoon stoppen, er komen nog dagen genoeg h? :wink: :D

grtzzz,
@ Arthur :wink:

Spijtig van de verloren eurotjes maar beter investeren kon ik ze niet he :D :D :wink:
Als ik gekomen had zou ik er ook geen plezier aan beleeft hebben hoor :? en met ??n oog open misschien nog een gevaar voor de anderen :oops:
Het is zoals je zegt, de kans zal zich nog wel is voordoen he :smilebox:

Groetjes en tot ??n dezer he maat :hello2:

Max 8)

P.S: Doe ons reginake ook de groetjes he :thumbleft:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
ARTHUR
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door ARTHUR »

FJR-Freak Max schreef:
ARTHUR schreef:Maar Max toch.......betalen en niet komen rijden...zonde,zonde,zonde :wink: :wink: :D :D

grtzzz,
@ Arthur :wink:

Spijtig van de verloren eurotjes maar beter investeren kon ik ze niet he :D :D :wink:
Als ik gekomen had zou ik er ook geen plezier aan beleeft hebben hoor :? en met ??n oog open misschien nog een gevaar voor de anderen :oops:
Het is zoals je zegt, de kans zal zich nog wel is voordoen he :smilebox:

Groetjes en tot ??n dezer he maat :hello2:

Max 8)

P.S: Doe ons reginake ook de groetjes he :thumbleft:

Yep, das waar beter voorkomen dan genezen :wink:

volgend jaar terug van de partij h? :D :D

zal ik doen :!: :!:

grtzzz,
Gesloten