Yamaha Day op 10 juni 2007

Hier vindt u alle tours, meetings en ritten van niet specifiek FJR1300 clubs

Moderator: Abeloos

pnobels
Clublid
Clublid

Bericht door pnobels »

Amai, wat een babe... Ik bedoel die motor natuurlijk :D
janeman
125 cc
125 cc

Bericht door janeman »

Ik heb me daar goed geamuseerd en mijn ogen goed de kost gegeven,
Jammer dat ik wat vroeger naar huis moest
Binnen 3 weken is er een soort herhaling van F&J
Ik ga er zeker naar toe
grtz janemen
FJbaRt
1300 cc
1300 cc

Bericht door FJbaRt »

Zoals reeds eerder gezegd, het was weer een plezante dag. Hierbij wat foto's om de afwezigen te laten meegenieten.
Ge moet natuurlijk maar durven als voorzitter van een motoclub, maar den onzen was natuurlijk weer met zijnen auto gekomen

Afbeelding

Dan moet meneer ook nog zijnen auto ter plaatse laten wassen door twee plaatselijke schonen terwijl iedereen er op staat te kijken.
Afbeelding

Na het aanschouwen van de werkzaamheden was meneer natuurlijk moe en kan hij zelfs zijn ogen niet meer openhouden om op de foto te staan
Afbeelding

We hebben hem moeten wakkermaken om te poseren bij Joke VdV. Eerst duidelijk tegen zijn goesting...
Afbeelding

Maar na een lieve blik van Joke was hij weer klaar wakker...
Afbeelding
Gelieve ook een ogenblikje uw aandacht te schenken aan de schitterende moto. (Het is verdomme dan nog mijnen FJR :evil:. Meneer had namelijk de zijnen niet bij)

Kort nadien echter was hij al opnieuw mensen aan het vervelen
Afbeelding

Om af te sluiten : we hebben onze vriend Dartagnan gespot op zijnen nieuwen en hij was weeral een hendeltje kwijt. Het moet allemaal kapot ! :D
Afbeelding

Groetjes,

Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

Ha de mannen,

Misschien moet de club die bikini's ook maar eens verkopen en dan eens een groepsfoto van de dames trekken :D :D :D

Wat Serge betreft, ik denk dat hij wou zeggen: den deze willek'ik, maar dan wel in het Silver Storm en met dien ambreage-zwengel der'oep, want ik willek'ik gene AS'er genoemd worden :!: 8) :!: 8) :!: 8)

Het zag er wel de moeite uit om eens langs te komen, alleen waar was onzen Johnny :?: :?: :?:

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Big Jomb schreef:
Het zag er wel de moeite uit om eens langs te komen, alleen waar was onzen Johnny :?: :?: :?:

Slukes
Er moest er ene de fotokes trekken he Johan, je verdenkt de Johnny toch van niks he?

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

:banghead: tjuu! 'k had beter toch langs Zolder gereden in't afkomen van Austria :banghead:
ZO'N MOOIE MODELLEN!!
( :love5: en die meiskes mogen ook gezien zijn hoor :love4: )

Tom :P
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Gobelijn
1300 cc
1300 cc

Bericht door Gobelijn »

Hej mannen, ik ben ook nog langs geweest, maar er was niet veel meer te zien... jullie stoppen al rap met jullie standje hoor
Ik heb tot 16:30 gewerkt, en was dus weer eens te laat :? :x
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Wij zijn daar ook geweest en inderdaad de Max was daar ni weg te krijgen , ik zou ook wel blijven als Joke VD Velde dicht in mijn geburen was , maar mijne chef was er ook bij he . Er was vanalles te zien maar ik denk dat die mannen van het bestuur toch een goede standplaats gekozen hadden :lol: . We hebben daar ook een paar bekende tegen het lijf gelopen en dat doet toch altijd een plezier om bekende gezichten te zien . Normaal zullen we elkaar terug zien op zolder op 1 juli maar voor mij zal dat afhangen hoe ze zich in Beringen tegenover mij zullen gedragen , de 25 juni mag ik men :fjr: nog eens binnenbrengen voor de 4 keer hetzelfde probleem :evil: alhoewel ze beweren dat er niets scheelt . We zullen dus wel zien , als ik hem terug heb daartegen.

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Gobelijn,

We hebben je nog wel gezien als we buiten reden met de auto :shock: toen stond je aan de stand waar de auto's hun banden in rook lieten opgaan :D
Onze vrouwtjes hebben nog op je zitten roepen :director: maar met al dat lawaai van die sjjjjjiiiiierpende banden en jij dan al misschien een beetje doof :? zul je hun niet gehoord hebben :oops:
En rap gestopt zijn we niet hoor :dontknow: we hebben alles pas opgedoekt om 17u30 als alle g?interesseerden weg waren :!:
Volgend jaar een dagje verlof nemen, dan kan je samen met ons vanaf 09u00 s'morgens de stand komen versterken :hello2: :headbang:

Toch bedankt dat je ons nog een bezoekje hebt willen komen brengen Leo :thumbleft:

Groetjes,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Doemme! :evil:
5 x 20 minuutjes rijden met BBQ voor 150 euro... was wa veel.

Maar op de foto met Joke VD Velde en 5 x rijden, daar had ik graag 150 eurokes aan willen uitgeven! :D :wink:
Ik zie op de foto dat zij een shirtje aan had van Yamaha, mocht ge daar ook mee testrijden voor 20 minuutjes? :lol:
Afbeelding
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

Big Jomb schreef:Ha de mannen,

Slukes
Ik was die mooie carwash girls aan het afdrogen :lol: :lol:

gr. johnny
Gesloten