Yamaha Day op 10 juni 2007
Moderator: Abeloos
Zoals reeds eerder gezegd, het was weer een plezante dag. Hierbij wat foto's om de afwezigen te laten meegenieten.
Ge moet natuurlijk maar durven als voorzitter van een motoclub, maar den onzen was natuurlijk weer met zijnen auto gekomen

Dan moet meneer ook nog zijnen auto ter plaatse laten wassen door twee plaatselijke schonen terwijl iedereen er op staat te kijken.

Na het aanschouwen van de werkzaamheden was meneer natuurlijk moe en kan hij zelfs zijn ogen niet meer openhouden om op de foto te staan

We hebben hem moeten wakkermaken om te poseren bij Joke VdV. Eerst duidelijk tegen zijn goesting...

Maar na een lieve blik van Joke was hij weer klaar wakker...

Gelieve ook een ogenblikje uw aandacht te schenken aan de schitterende moto. (Het is verdomme dan nog mijnen FJR
. Meneer had namelijk de zijnen niet bij)
Kort nadien echter was hij al opnieuw mensen aan het vervelen

Om af te sluiten : we hebben onze vriend Dartagnan gespot op zijnen nieuwen en hij was weeral een hendeltje kwijt. Het moet allemaal kapot !

Groetjes,
Bart
Ge moet natuurlijk maar durven als voorzitter van een motoclub, maar den onzen was natuurlijk weer met zijnen auto gekomen
Dan moet meneer ook nog zijnen auto ter plaatse laten wassen door twee plaatselijke schonen terwijl iedereen er op staat te kijken.
Na het aanschouwen van de werkzaamheden was meneer natuurlijk moe en kan hij zelfs zijn ogen niet meer openhouden om op de foto te staan
We hebben hem moeten wakkermaken om te poseren bij Joke VdV. Eerst duidelijk tegen zijn goesting...
Maar na een lieve blik van Joke was hij weer klaar wakker...
Gelieve ook een ogenblikje uw aandacht te schenken aan de schitterende moto. (Het is verdomme dan nog mijnen FJR

Kort nadien echter was hij al opnieuw mensen aan het vervelen
Om af te sluiten : we hebben onze vriend Dartagnan gespot op zijnen nieuwen en hij was weeral een hendeltje kwijt. Het moet allemaal kapot !

Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
MANNEN WETEN WAAROM.
- Big Jomb
- 1300 cc
Ha de mannen,
Misschien moet de club die bikini's ook maar eens verkopen en dan eens een groepsfoto van de dames trekken
Wat Serge betreft, ik denk dat hij wou zeggen: den deze willek'ik, maar dan wel in het Silver Storm en met dien ambreage-zwengel der'oep, want ik willek'ik gene AS'er genoemd worden
Het zag er wel de moeite uit om eens langs te komen, alleen waar was onzen Johnny
Slukes
Misschien moet de club die bikini's ook maar eens verkopen en dan eens een groepsfoto van de dames trekken

Wat Serge betreft, ik denk dat hij wou zeggen: den deze willek'ik, maar dan wel in het Silver Storm en met dien ambreage-zwengel der'oep, want ik willek'ik gene AS'er genoemd worden

Het zag er wel de moeite uit om eens langs te komen, alleen waar was onzen Johnny

Slukes
I see you when I see you

ZO'N MOOIE MODELLEN!!
(

Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
Wij zijn daar ook geweest en inderdaad de Max was daar ni weg te krijgen , ik zou ook wel blijven als Joke VD Velde dicht in mijn geburen was , maar mijne chef was er ook bij he . Er was vanalles te zien maar ik denk dat die mannen van het bestuur toch een goede standplaats gekozen hadden
. We hebben daar ook een paar bekende tegen het lijf gelopen en dat doet toch altijd een plezier om bekende gezichten te zien . Normaal zullen we elkaar terug zien op zolder op 1 juli maar voor mij zal dat afhangen hoe ze zich in Beringen tegenover mij zullen gedragen , de 25 juni mag ik men
nog eens binnenbrengen voor de 4 keer hetzelfde probleem
alhoewel ze beweren dat er niets scheelt . We zullen dus wel zien , als ik hem terug heb daartegen.
Grtjs Luc

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
@ Gobelijn,
We hebben je nog wel gezien als we buiten reden met de auto
toen stond je aan de stand waar de auto's hun banden in rook lieten opgaan
Onze vrouwtjes hebben nog op je zitten roepen
maar met al dat lawaai van die sjjjjjiiiiierpende banden en jij dan al misschien een beetje doof
zul je hun niet gehoord hebben
En rap gestopt zijn we niet hoor
we hebben alles pas opgedoekt om 17u30 als alle g?interesseerden weg waren
Volgend jaar een dagje verlof nemen, dan kan je samen met ons vanaf 09u00 s'morgens de stand komen versterken
Toch bedankt dat je ons nog een bezoekje hebt willen komen brengen Leo
Groetjes,
Max
We hebben je nog wel gezien als we buiten reden met de auto

Onze vrouwtjes hebben nog op je zitten roepen

En rap gestopt zijn we niet hoor

Volgend jaar een dagje verlof nemen, dan kan je samen met ons vanaf 09u00 s'morgens de stand komen versterken

Toch bedankt dat je ons nog een bezoekje hebt willen komen brengen Leo

Groetjes,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- den R1 zot
- Clublid