ik ben op zoek naar een (nieuwe) rugzak. Ik tracht vrij regelmatig met de brommer naar het werk te gaan (ondanks firmawagen....) maar moet dan telkens een portable meezeulen.
Ik heb momenteel een waterdichte (Goretex) rugzak maar de portable zit niet vast genoeg. Daarnaast is het niet evident om de rugzak goed laten aan te sluiten zodat de druk op mijn rug niet te hoog wordt (begint pijn te doen na een uurtje karren).
Vandaar, heeft er iemand ervaring met waterdichte, gemakkelijk aansluitbare, rugzak(ken) ontworpen om oa een portable mee te nemen?
Geert
Rugzak voor portable
Moderator: Abeloos
Rugzak voor portable
Waar is 'em?
Weg met de moto gaan bollen.
Weg met de moto gaan bollen.
Ik heb recent nog een artikel gelezen in een pc-tijdschrijft, waarin een advertentie stond voor waterdichte, stofdichte laptopbescherming.
Misschien een oplosing om ze nadien in een rugtas te steken?
Stond in PC-magazine, maar het kan al een oud boekske zijn geweest, aangezien het in een leesportefeuille zat.
Misschien een oplosing om ze nadien in een rugtas te steken?
Stond in PC-magazine, maar het kan al een oud boekske zijn geweest, aangezien het in een leesportefeuille zat.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
ja, ik wil soms met de moto naar de zaak en de laptop ligt dan thuis en die moet mee...
ik heb me destijds een JoeBar rugzakske aangeschaft bij Promotor en ben later ook in bezit gekomen van een Compaq rugzakske da'k destijds cadeau kreeg voor privelaptop. Met de eerste duurt echt lang eer er vanbinnen iets nat wordt maar is er natuurlijk geen originele bescherming voorzien voor laptop, de tweede rugzak is echt een droom voor een laptop compleet met 'soft inner case'. Sedertdien gebruik ik een extra plastic zak met brede 'omslag' (ongeveer 30%) als er regen zou kunnen zijn en dan blijft laptop altijd droog.
Als ge iets koopt zorgt dat de ritsen uw rugzaksje onder een 'overplooi' liggen en dat de riempkes en de verstelling zeer stevig zijn. Dus ofwel gaat ge eens kijken bij de betere computerboer, ofwel eens bij uw dealer.
't Enige is natuurlijk dat bij warm weer ge uwen laptop wel zult voelen, maar wat had u gedacht.
ik heb me destijds een JoeBar rugzakske aangeschaft bij Promotor en ben later ook in bezit gekomen van een Compaq rugzakske da'k destijds cadeau kreeg voor privelaptop. Met de eerste duurt echt lang eer er vanbinnen iets nat wordt maar is er natuurlijk geen originele bescherming voorzien voor laptop, de tweede rugzak is echt een droom voor een laptop compleet met 'soft inner case'. Sedertdien gebruik ik een extra plastic zak met brede 'omslag' (ongeveer 30%) als er regen zou kunnen zijn en dan blijft laptop altijd droog.
Als ge iets koopt zorgt dat de ritsen uw rugzaksje onder een 'overplooi' liggen en dat de riempkes en de verstelling zeer stevig zijn. Dus ofwel gaat ge eens kijken bij de betere computerboer, ofwel eens bij uw dealer.
't Enige is natuurlijk dat bij warm weer ge uwen laptop wel zult voelen, maar wat had u gedacht.
* If it works, don't fix it *