ARDENNENRIT 1 APRIL
Moderator: Abeloos
ARDENNENRIT 1 APRIL
Hallo allen
Morgen goed weer dus.....een trippeke naar de Ardennen. Samenkomen op de AC te Bierges/Waver op de 411 tussen 9u en 9.15u
Diegenen die meebollen laat maar iets weten dan stuur ik een routeke door
Julle
Morgen goed weer dus.....een trippeke naar de Ardennen. Samenkomen op de AC te Bierges/Waver op de 411 tussen 9u en 9.15u
Diegenen die meebollen laat maar iets weten dan stuur ik een routeke door
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
Ge moogt het roetteke doorsturen julle.
Maar Madamme de Barones gaat mee, dus als we niet kunnen volgen omdat ik teveel kloppen op mijn helm krijg, rijdt dan maar door.
We zien mekaar wel onderweg (als jullie spaghetti al lang op is).
Maar Madamme de Barones gaat mee, dus als we niet kunnen volgen omdat ik teveel kloppen op mijn helm krijg, rijdt dan maar door.
Leo en Marie-Thérèse.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
N51 02 39.7 E4 51 56.2 ,
bikers, hikers en andersdenkenden welkom.
Laat maar komen Julle. Ik hou me w?l aan de snelheidslimieten! Als er zich FJR- en/of andere rijders geroepen voelen om iets trager te rijden, wil ik (met mijn Nicole) gerust samen rijden. De snelle mannen moeten dan naar ons niet omkijken, noch wachten, ook niet naar mijn Nicole haar kontje kijken...
Groetjes,
Danneke
PS Had voor de iets minder snelle rijders de "Palmrit" van vorig jaar in gedachten maar ze heeft teveel viapunten en krijg ze dus niet in mijn SPIII geladen. Er bestaat een truuk om in zo'n geval de rit in 2 stukken te delen maar die ken ik niet...
Voor een andere keer dus...

Groetjes,
Danneke

PS Had voor de iets minder snelle rijders de "Palmrit" van vorig jaar in gedachten maar ze heeft teveel viapunten en krijg ze dus niet in mijn SPIII geladen. Er bestaat een truuk om in zo'n geval de rit in 2 stukken te delen maar die ken ik niet...
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Zet uw madam bij Julle achterop, zo krijg je geen slaagGobelijn schreef:Ge moogt het roetteke doorsturen julle.

Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
Mag ik ook mee? (tot +/-15h00)
stuur me ook eens die route, 'k zal zien of ik ze erin krijg.
anders volg ik Gobelijn wel.
Tom
stuur me ook eens die route, 'k zal zien of ik ze erin krijg.
anders volg ik Gobelijn wel.
Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
't Is toch hoop ik geen april-
h??
Tom

Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
Geen plaats Boete en ons Lieve die klopt als het niet snel genoeg gaatDen Boete schreef:Zet uw madam bij Julle achterop, zo krijg je geen slaagGobelijn schreef:Ge moogt het roetteke doorsturen julle.
We zien mekaar wel onderweg (als jullie spaghetti al lang op is).![]()
![]()
Julle
Stuur ze eens door Dandanneke schreef: PS Had voor de iets minder snelle rijders de "Palmrit" van vorig jaar in gedachten maar ze heeft teveel viapunten en krijg ze dus niet in mijn SPIII geladen. Er bestaat een truuk om in zo'n geval de rit in 2 stukken te delen maar die ken ik niet...
Julle
Den Ivo is nog altijd even lelijk!...stropke schreef:Als het geen grap is ,zal ik ook eens meerijden,het is al zo lang geleden dat ik niet meer weet hoe motorist er uit ziet![]()
stuur de route maar door aub
zal mij moeten weren met al die grote fjrs en ik met mijn klein fazerke![]()
Tot morgen en groeten uit Gent
Stropke

Groetjes,
Danneke

Ps Heb fleske wijn binnen op terras (thuis) maar weet nie goed wa zeggen...nie van mijn gewoonte.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
De julle is up to date (of hoe noemen ze da in computer jargon?), en heeft maps 6.12, is in .gdb3, en kunde dus niet openen met oudere versie van maps.
Ofwel moet iemand deze route saven in vorige .gdb en doorsturen naar onze vriend Gobelijn, of een klein inspanning leveren en nen upgrade doen van maps naar 6.12.
Maar dat upgraden kan wel is mislopen, heb k zelf ondervonden, en k peis door dat k hiervoor mee een beta versie van maps werkte.
De kaarten van de julle zijn NT V8, dus mogelijk route dupliceren en herberekenen, en route in detail nakijken en mogelijk hier en daar verleggen naar de originele route.
T mag allemaal ni te gemakkelijk zijn, t moet een bikke spannend blijven zeggen we dan maar he Julle.
@Gobe
Eventueel samen naar Bierges, OK.
T zal ni binnendoor zijn, maar rap tot ginder via ottostrade, is +/- 1 uurke bollen, k zal om +/- 7.45 u aan da naft station in Herselt zijn richting Aarschot.
Ofwel moet iemand deze route saven in vorige .gdb en doorsturen naar onze vriend Gobelijn, of een klein inspanning leveren en nen upgrade doen van maps naar 6.12.
Maar dat upgraden kan wel is mislopen, heb k zelf ondervonden, en k peis door dat k hiervoor mee een beta versie van maps werkte.
De kaarten van de julle zijn NT V8, dus mogelijk route dupliceren en herberekenen, en route in detail nakijken en mogelijk hier en daar verleggen naar de originele route.
T mag allemaal ni te gemakkelijk zijn, t moet een bikke spannend blijven zeggen we dan maar he Julle.
@Gobe
Eventueel samen naar Bierges, OK.
T zal ni binnendoor zijn, maar rap tot ginder via ottostrade, is +/- 1 uurke bollen, k zal om +/- 7.45 u aan da naft station in Herselt zijn richting Aarschot.