ARDENNENRIT
Moderator: Abeloos
ARDENNENRIT
Hoi de mannen,
Bij droog weer rij ik morgen een Ardennenritje +/- 300 km te vertrekken in Waver op Parking Carestel
Tempo: toeristisch/sportief
Samen komen tussen 9 u. en 9.15 u. , koffietje drinken en bollen, 's middags vinden we wel iets om te eten
Ge?nteresseerd? Kom dan af naar de cafetaria van de Carestel te Bierges/Waver (E411) en breng gerust je vrienden mee (als ze met de motor zijn tenminste)
Tot morgen
Julle
Bij droog weer rij ik morgen een Ardennenritje +/- 300 km te vertrekken in Waver op Parking Carestel
Tempo: toeristisch/sportief
Samen komen tussen 9 u. en 9.15 u. , koffietje drinken en bollen, 's middags vinden we wel iets om te eten
Ge?nteresseerd? Kom dan af naar de cafetaria van de Carestel te Bierges/Waver (E411) en breng gerust je vrienden mee (als ze met de motor zijn tenminste)
Tot morgen
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Doeme Julle, had ik dat iets eerder geweten...moet morgen van 9 tot 10 tennissen, om 10u45 thuis. Om dan nog naar Bierges te bollen en de volledige rit te doen...
Welke rit doe je? Misschien kan ik ergens halverwege aanpikken las ik rechtstreeks naar daar rijd...
Anders...next time.
Groetjes,
Danneke.
PS Morgen laatste keer met "oude" motor.
Welke rit doe je? Misschien kan ik ergens halverwege aanpikken las ik rechtstreeks naar daar rijd...
Anders...next time.
Groetjes,
Danneke.
PS Morgen laatste keer met "oude" motor.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...

andere keer.
Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
Yo Julle,
Wij waren maar om 12u15 in Bierges en hebben een rit gereden die nog in mijn verzameling zat. Ik vond niet direct de rit die jij bedoelde, ook al heb ik ze idd al gereden. Knap! Streek rond Namen en Dinant.
We hebben ze wel vroegtijdig afgebroken omdat het stilaan fris aan de vis werd! Om 17u20 terug thuis en op de thermometer gekeken was het nog amper 5?...
Beloofden ze vandaag niet 12??
In ieder geval, deze rit is er eentje om te bewaren. We gaan ze zeker nog eens dunnetjes overdoen als het iets warmer is. (hier en daar door de bossen gereden waar het nog een extra graadje frisser was...
Dit was de laatste rit met oud machien, morgen kuis ik hem "een bikke deftig" en dinsdag ga ik om ijne nieuwe
Tot een van dees in ieder geval!
Danneke.
PS Hoop dat jij en Snorry jullie geamuseerd hebt! De wegen lagen er droog "en snel" bij
Wij waren maar om 12u15 in Bierges en hebben een rit gereden die nog in mijn verzameling zat. Ik vond niet direct de rit die jij bedoelde, ook al heb ik ze idd al gereden. Knap! Streek rond Namen en Dinant.
We hebben ze wel vroegtijdig afgebroken omdat het stilaan fris aan de vis werd! Om 17u20 terug thuis en op de thermometer gekeken was het nog amper 5?...
Beloofden ze vandaag niet 12??
In ieder geval, deze rit is er eentje om te bewaren. We gaan ze zeker nog eens dunnetjes overdoen als het iets warmer is. (hier en daar door de bossen gereden waar het nog een extra graadje frisser was...
Dit was de laatste rit met oud machien, morgen kuis ik hem "een bikke deftig" en dinsdag ga ik om ijne nieuwe

Tot een van dees in ieder geval!
Danneke.

PS Hoop dat jij en Snorry jullie geamuseerd hebt! De wegen lagen er droog "en snel" bij

De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...

Dus maar snel mijne pyjama uit en een beetje

En weg weze wij om Julle en Snorry in de weg te rijden.
De zon

Alleen dat beetje mist nemen we der maar bij.
@Julle,
't Was nen hele mooie gezellige toer -
Toffe bedoening -
@Snorry,
'k Hoop dat je vizier al opgedroogd is.
Michel
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Ook juist thuis jongens. Heb me goed geamuseerd. Lucske en Michel, bedankt voor het plezant gezelschap. Ik zal volgende keer proberen om iets vlugger iets op de site te zetten.
Michel, bedank uw Arletteke ook maar he want zonder haar telefonneke waren we misschien al ribbedebie.
Julle
Michel, bedank uw Arletteke ook maar he want zonder haar telefonneke waren we misschien al ribbedebie.
Julle
@ De mannen,
Voilla si, 500 km erbij, gisteren 645, nie slecht mij gedacht voor een weekendje in februari. De bandjes staan terug helemaal rond.
Leuk ritje, wel niet echt het weer dat ze voorspeld hadden.
want op de Ardense hoogte was het bij momenten zeer mistig en mijne pinlock heeft het geweten, die is dringend aan vervanging toe.
Het 'tempo' zat er goed in maar ja, onze Julle kent zijne stiel h? mannen.
In het naar huis rijden zijn we nog even langs het clubhuis gereden om onze voorzitten MAX een beetje(veel) te laten watertanden
en ja hoor, hij werd er zelfs helemaal nat van
Julle & Michel, bedankt voor de aangename dag, zo mogen er nog komen.
Zij die er niet bij waren.......jaja, 't is weer van dat

Groetjes en tot binnenkort,
Snorry
Voilla si, 500 km erbij, gisteren 645, nie slecht mij gedacht voor een weekendje in februari. De bandjes staan terug helemaal rond.

Het 'tempo' zat er goed in maar ja, onze Julle kent zijne stiel h? mannen.

In het naar huis rijden zijn we nog even langs het clubhuis gereden om onze voorzitten MAX een beetje(veel) te laten watertanden

Julle & Michel, bedankt voor de aangename dag, zo mogen er nog komen.
Zij die er niet bij waren.......jaja, 't is weer van dat

Groetjes en tot binnenkort,
Snorry

Laatst gewijzigd door Snorry op 18 feb 2007, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
- koekenbakker
- 1000 cc
- Contacteer:
julleJulle schreef:Ook juist thuis jongens. Heb me goed geamuseerd. Lucske en Michel, bedankt voor het plezant gezelschap. Ik zal volgende keer proberen om iets vlugger iets op de site te zetten.
Julle
spijtig dat je het niet iets eerder had laten weten, 'k had er ook zin in

ben op mijn eentje gaan rijden in "mijn streek; bachten de kuppe en departement du nord"

't moet gezegt na dik 4 maand nie fatsoenlijk met de moto te hebben gereden was het toch wat effe aanpassen en er opnieuw " inkomen", mede door de nieuwe voorband was het alsof ik een beginnerke ben

als ge nog eens rijd laat het weten( iets vroeger aub) dan ben ik er ook weer bij en de andere leden van 't bendeke waarschijnlijk ook

tot dan
Saluu De Bakker

Ja sorry mannen, jullie hadden het niet te laat gezien, ik heb het te laat gepost. Het is eigenlijk zaterdagavond pas opgekomen nadat ik had gehoord dat het droog ging blijven en ik nog een weekendje in de "zetel voor TV hangen" eigenlijk niet zag zitten. Volgende keer probeer ik wat sneller te zijn.
En Ivo, voor 't vrouwke zorgen is ook een werk van barmhartigheid (vandaag dus veel punten gescoord)
Julle
En Ivo, voor 't vrouwke zorgen is ook een werk van barmhartigheid (vandaag dus veel punten gescoord)
Julle
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer: