ARDENNENRIT

Hier vindt u alle tours, meetings en ritten van niet specifiek FJR1300 clubs

Moderator: Abeloos

Gesloten
Julle
Clublid
Clublid

ARDENNENRIT

Bericht door Julle »

Hoi de mannen,
Bij droog weer rij ik morgen een Ardennenritje +/- 300 km te vertrekken in Waver op Parking Carestel
Tempo: toeristisch/sportief
Samen komen tussen 9 u. en 9.15 u. , koffietje drinken en bollen, 's middags vinden we wel iets om te eten
Ge?nteresseerd? Kom dan af naar de cafetaria van de Carestel te Bierges/Waver (E411) en breng gerust je vrienden mee (als ze met de motor zijn tenminste)

Tot morgen

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

@ Julle,

Vandaag 645 km bijeen gereden dus kunnen die 300 km van morgen daar nog gemakkelijk bij.
I'll be there.

Groetjes, :wink:
Snorry
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

Doeme Julle, had ik dat iets eerder geweten...moet morgen van 9 tot 10 tennissen, om 10u45 thuis. Om dan nog naar Bierges te bollen en de volledige rit te doen...
Welke rit doe je? Misschien kan ik ergens halverwege aanpikken las ik rechtstreeks naar daar rijd...
Anders...next time.

Groetjes,
Danneke.

PS Morgen laatste keer met "oude" motor.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
TOMH
1300 cc
1300 cc

Bericht door TOMH »

:( :( oooohh!.. wat jammer nou, 'k moet morgenmiddag vertrekken met den truck :( :(

andere keer.
Tom :?
FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

Yo Julle,

Wij waren maar om 12u15 in Bierges en hebben een rit gereden die nog in mijn verzameling zat. Ik vond niet direct de rit die jij bedoelde, ook al heb ik ze idd al gereden. Knap! Streek rond Namen en Dinant.
We hebben ze wel vroegtijdig afgebroken omdat het stilaan fris aan de vis werd! Om 17u20 terug thuis en op de thermometer gekeken was het nog amper 5?...
Beloofden ze vandaag niet 12??

In ieder geval, deze rit is er eentje om te bewaren. We gaan ze zeker nog eens dunnetjes overdoen als het iets warmer is. (hier en daar door de bossen gereden waar het nog een extra graadje frisser was...

Dit was de laatste rit met oud machien, morgen kuis ik hem "een bikke deftig" en dinsdag ga ik om ijne nieuwe :)

Tot een van dees in ieder geval!
Danneke.
8)

PS Hoop dat jij en Snorry jullie geamuseerd hebt! De wegen lagen er droog "en snel" bij :lol:
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Koboloi
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

:P Deze ochtend om 08.20 uur dacht ik nog eens heeeeel rustig in mijne zetel te blijven zitten om naar den tennis te kijken, maar wat las ik......
Dus maar snel mijne pyjama uit en een beetje brushteeth , om dan nog sneller motorkleding aan te trekken, vrouwke effe laten bellen naar .....
En weg weze wij om Julle en Snorry in de weg te rijden.
De zon :sunny: hebben we niet veel gezien, maar ook geen regen.
Alleen dat beetje mist nemen we der maar bij.

@Julle,
't Was nen hele mooie gezellige toer -
Toffe bedoening -

@Snorry,
'k Hoop dat je vizier al opgedroogd is.

Michel
" This time is the only time we get. So we enjoy our graphite FJR "
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Ook juist thuis jongens. Heb me goed geamuseerd. Lucske en Michel, bedankt voor het plezant gezelschap. Ik zal volgende keer proberen om iets vlugger iets op de site te zetten.
Michel, bedank uw Arletteke ook maar he want zonder haar telefonneke waren we misschien al ribbedebie.

Julle
Snorry
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Snorry »

@ De mannen,

Voilla si, 500 km erbij, gisteren 645, nie slecht mij gedacht voor een weekendje in februari. De bandjes staan terug helemaal rond. :lol: Leuk ritje, wel niet echt het weer dat ze voorspeld hadden. :cry: want op de Ardense hoogte was het bij momenten zeer mistig en mijne pinlock heeft het geweten, die is dringend aan vervanging toe. :!:
Het 'tempo' zat er goed in maar ja, onze Julle kent zijne stiel h? mannen. :D :D :D

In het naar huis rijden zijn we nog even langs het clubhuis gereden om onze voorzitten MAX een beetje(veel) te laten watertanden :D :D :D en ja hoor, hij werd er zelfs helemaal nat van :!: :!:

Julle & Michel, bedankt voor de aangename dag, zo mogen er nog komen.
Zij die er niet bij waren.......jaja, 't is weer van dat :evil: :evil:

Groetjes en tot binnenkort,
Snorry :geek:
Laatst gewijzigd door Snorry op 18 feb 2007, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Op rechte stukken rijden andere misschien sneller
koekenbakker
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door koekenbakker »

Julle schreef:Ook juist thuis jongens. Heb me goed geamuseerd. Lucske en Michel, bedankt voor het plezant gezelschap. Ik zal volgende keer proberen om iets vlugger iets op de site te zetten.
Michel, bedank uw Arletteke ook maar he want zonder haar telefonneke waren we misschien al ribbedebie.

Julle
julle

spijtig dat je het niet iets eerder had laten weten, 'k had er ook zin in :wink:
ben op mijn eentje gaan rijden in "mijn streek; bachten de kuppe en departement du nord" :P
't moet gezegt na dik 4 maand nie fatsoenlijk met de moto te hebben gereden was het toch wat effe aanpassen en er opnieuw " inkomen", mede door de nieuwe voorband was het alsof ik een beginnerke ben :cry:

als ge nog eens rijd laat het weten( iets vroeger aub) dan ben ik er ook weer bij en de andere leden van 't bendeke waarschijnlijk ook :!:
tot dan
Saluu De Bakker

Afbeelding
stropke
1300 cc
1300 cc

Bericht door stropke »

Ik had het ook te laat gezien :cry:
ben dan ook maar alleen een ritje gaan doen in de buurt van de Zwalmstreek

Groeten uit Gent
Stropke :lol:
FUN...IS NOT A STRAIGHT LINE
Motorist
1300 cc
1300 cc

Bericht door Motorist »

Wel op tijd gelezen, maar andere dinges te doen.
Af en toe moet k ook is voor t vrouwke zorgen, zodat k voor de rest mee de moto kan rond toeren.

Dat de Julle schoon routes kan ineen steken dat wist k al.
Vlot sportief toeren zijn we gewoon mee de Julle, dien doet da heel goe.
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Ja sorry mannen, jullie hadden het niet te laat gezien, ik heb het te laat gepost. Het is eigenlijk zaterdagavond pas opgekomen nadat ik had gehoord dat het droog ging blijven en ik nog een weekendje in de "zetel voor TV hangen" eigenlijk niet zag zitten. Volgende keer probeer ik wat sneller te zijn.
En Ivo, voor 't vrouwke zorgen is ook een werk van barmhartigheid (vandaag dus veel punten gescoord)

Julle
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Ik zal nu ook wel te laat zijn om mee te gaan zeker ....

Spijtig, was anders graag mee gegaan.

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
Gesloten