reisplannen 2007
Moderator: Abeloos
Als er nog plaats is daar wil ik ook wel mee.
Niemand bezwaar
ik zou er de ganse week verlof voor nemen.
mvg
Tom
Niemand bezwaar

ik zou er de ganse week verlof voor nemen.
mvg
Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
[/quote]
Maar we maken die tijd ginder wel goed.
Ik zie geen andere naam als die van Dirk op hun lijst ...?
Anders kunnen we zelf nog een groepke maken
Groetjes,
Michel[/quote]
Stephan Rissi deelde mij mee dat de Belgen in zijn groep zullen ingedeeld worden. Bij dirkske dus!
Grts, pessere
Maar we maken die tijd ginder wel goed.

Ik zie geen andere naam als die van Dirk op hun lijst ...?
Anders kunnen we zelf nog een groepke maken

Groetjes,
Michel[/quote]
Stephan Rissi deelde mij mee dat de Belgen in zijn groep zullen ingedeeld worden. Bij dirkske dus!
Grts, pessere
Laatst gewijzigd door pesseyur op 01 nov 2006, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 500 cc
- Contacteer:
ik denk dat ik eind mei ergens richting Austria ,of Zuid -tirol trek voor een week ;als ik verlof heb tenminste,
kga deze winter iets uitwerken, op via de Vogezen ,Zwitserland en dan via de Stelvio richting Gross-Glockner,afzakken naar het Zwarte -Woud ,moet te doen zijn op nen dag of nen dag of 8,9.
kzou willen rijden in een kleine groep ;max 4 tot 6 man.
Heel belangrijk ik wil geen autostrade doen.
ik hou jullie op de hoogte.
Greetz

kzou willen rijden in een kleine groep ;max 4 tot 6 man.

Heel belangrijk ik wil geen autostrade doen.

ik hou jullie op de hoogte.

Greetz
Honda four f550 -Suzuki GS-750 -Kawazaki ZX-10 -BMW R1100GS Desierto
YAMAHA FJR1300A - BMW R1200GSA
YAMAHA FJR1300A - BMW R1200GSA
- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
Yo Pessere, terugreis (wat mij en Pieke betreft) vangt aan op zondag met aankomst op maandagavond. Wie langer wil blijven kan ik geen ongelijk geven maar ik moet mijn verlof wat spreiden zodat mijn wederhelft ook content blijft.
Greetz Ed
Greetz Ed
D'ONT DRINK AN DRIVE IF YOU CAN SMOKE AND FLY
www.runwayriders.be
www.runwayriders.be
Ok, da's goe voor mij ook.Ed vollegaas schreef:Yo Pessere, terugreis (wat mij en Pieke betreft) vangt aan op zondag met aankomst op maandagavond. Wie langer wil blijven kan ik geen ongelijk geven maar ik moet mijn verlof wat spreiden zodat mijn wederhelft ook content blijft.
Greetz Ed
Allei, nu rest er mij enkel nog dat formulier te versturen en dan achter da verlof gaan zagen (wat niet gemakkelijk zal zijn maar allei we gaan er alles aan doen)
Grts
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
Voor ons hetzelfde, vertrek in Belgi? de woensdag, aankomst in Oostenrijk de donderdag en daar vertrekken op de zondagEd vollegaas schreef:Yo Pessere, terugreis (wat mij en Pieke betreft) vangt aan op zondag met aankomst op maandagavond. Wie langer wil blijven kan ik geen ongelijk geven maar ik moet mijn verlof wat spreiden zodat mijn wederhelft ook content blijft.
Greetz Ed
en terug thuis op maandag.
Groetjes,
Michel
Laatst gewijzigd door In Extremo op 03 nov 2006, 02:41, 1 keer totaal gewijzigd.
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
De Alpen lijken me interesanter dan ,sorry Nederlandse vrienden, de lage landen.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor Ed, want als ik na een trip in de bergen thuis kom in ons vlakke landje, heb ik voorlopig een week of 2 helemaal geen interesse om in eigen land te gaan toeren.![]()
Om de vaart erin te houden hebben we het afgelopen voorjaar ook snel beslist om de Austria tour 2007 mee te rijden.
De Hollanders zijn goed vertegenwoordigt met een persoon of 20 en ik ben blij dat daar nog een aantal Belgen uit het platte land bijkomen.
Het werkt bij jullie hetzelfde als bij ons. Om leuk te toeren zonder drempels en snelheidsbelemmerende maatregelen moet je de grens over.![]()
Opmerking: Jullie hebben een prachtig forum dat zo nu en dan door mij geraadpleegt wordt, met name de reisverslagen zijn altijd leuk en informatief om te lezen.
groet van een nieuw forumlid.
Bert
Ik zie overal als een berg tegenop, maar ik rij er toch niet omheen!!
- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
Inderdaad Bert, het probleem in Vlaanderen en Nederland is niet alleen dat het zo goed als vlak is maar dat er meer flitspalen staan dan verkeerslichten. Het gaat nog zover komen dat er per inwoner een vogelkastje staat. Dan nog niet gesproken over verkeersplateaus en andere verkeersremmers.
Pessere, we vertrekken op woensdagmorgen met aankomst op donderdagnamiddag.
Greetz Ed
Pessere, we vertrekken op woensdagmorgen met aankomst op donderdagnamiddag.
Greetz Ed
www.runwayriders.be
www.runwayriders.be
- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
- Ed vollegaas
- 250 cc
- Contacteer:
Ik heb nog altijd geen
bevestiging gekregen Michel
Zijn er die al antwoord gehad hebben
Greetz Ed

Zijn er die al antwoord gehad hebben

Greetz Ed
www.runwayriders.be
www.runwayriders.be
Ik ben net bezig met de mails van afgelopen week te behandelen, oa. van Stefan Rissi.
Hij schrijft dat hij volop bezig met logies te ronselen, oa naast het hotel. Een andere mogelijkheid is om iets verderop een soort van jeugdherberg met z'n allen te betrekken (Belgische groep), wat de prijs enorm kan drukken. Hij zal vervoer voorzien voor de verplaatsingen s'avonds van/naar Almhotel, zodat je niet alcohol-loos daar moet blijven.
Ik zal het straks verder uitpuzzelen, en jullie op de hoogte houden van de vorderingen.
Als de Belgische groep in een ander hotel gaat, geven wij onze kamer op, en blijven we bij jullie.
Stay tuned.
Hij schrijft dat hij volop bezig met logies te ronselen, oa naast het hotel. Een andere mogelijkheid is om iets verderop een soort van jeugdherberg met z'n allen te betrekken (Belgische groep), wat de prijs enorm kan drukken. Hij zal vervoer voorzien voor de verplaatsingen s'avonds van/naar Almhotel, zodat je niet alcohol-loos daar moet blijven.
Ik zal het straks verder uitpuzzelen, en jullie op de hoogte houden van de vorderingen.
Als de Belgische groep in een ander hotel gaat, geven wij onze kamer op, en blijven we bij jullie.
Stay tuned.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Thanks dirkske
Tom

Tom

FJR's @ Alps 2008 http://fjrijders.be/forum/viewtopic.php?t=3314
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
- In Extremo
- 1300 cc