Ronde van limburg

Hier vindt u alle tours, meetings en ritten van niet specifiek FJR1300 clubs

Moderator: Abeloos

Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

FJR-Freak Max schreef:
Big Jomb schreef:Ne mens is rap verwend h? Max :D :D :D

Veel plezier morgen,

Slukes
Als ge da maar weet Big Jomb en eens je het gewoon bent kan je bijna niet meer zonder h? :oops:
Probeer morgen ook maar van de partij te zijn zodat je als limburger de FJRijders kan vertegenwoordigen :D

Max 8)
Alle?, het is goe, omdat gij het zijt h? Max, jullie mogen mij morgen verwachten. :arrow: :arrow: :arrow:

TIP: als je via de E313 komt, neem je het dus afrit 28 Hasselt Zuid, dan naar rechts afslaan en na 50-100m juist aan de rotonde om naar St-Lambrechts-Herk te rijden is een Oeral tankstaion, daar is de benzine het voordeligst en goede kwaliteit, ik tank er ook geregeld en rij ook nog altijd rond h? :D :D :D
Ik ga er morgen ook nog even tanken.

Tot morgen omstreeks 9.30u aan zaal Elckerlyc, of rond 9.15u aan het tankstation :wink: :wink: :wink:

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
Fons
125 cc
125 cc

Bericht door Fons »

Plaats van bijeenkomst.
Afslag Hasselt Zuid richting St. Truiden eerste rotonde van daar pijlen volgen BMB.

FONS
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Nog niet echt nuchter, zal moeten passen ....
't Is niet voor niets Jeneverfeesten in Hasselt.

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Big Jomb schreef:Alle?, het is goe, omdat gij het zijt h? Max, jullie mogen mij morgen verwachten. :arrow: :arrow: :arrow:

TIP: als je via de E313 komt, neem je het dus afrit 28 Hasselt Zuid, dan naar rechts afslaan en na 50-100m juist aan de rotonde om naar St-Lambrechts-Herk te rijden is een Oeral tankstaion, daar is de benzine het voordeligst en goede kwaliteit, ik tank er ook geregeld en rij ook nog altijd rond h? :D :D :D
Ik ga er morgen ook nog even tanken.

Tot morgen omstreeks 9.30u aan zaal Elckerlyc, of rond 9.15u aan het tankstation :wink: :wink: :wink:

Slukes
Tof dat je er ook bij zal zijn Big Jomb :hello1: en ik zal aan dat voordelige tankstation stoppen om mijne bak vol te gooien tegen 9.15u dus wij zien mekaar daar dan h? :D

Tot straks :hello2:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

In Extremo schreef:Nog niet echt nuchter, zal moeten passen ....
't Is niet voor niets Jeneverfeesten in Hasselt.

Groetjes,
Michel
Zo zat ziet ge er toch niet uit hoor Michel :tongue3: maar straks kan da wel verergeren :sad4: :thefinger:
Probeer er maar bij te zijn en uw koppeke zal na de middag wel opfleuren :tongue3: zodat ge nadien terug kunt gaan feesten :occasion5: :orkest:

Afbeelding
yamaha
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door yamaha »

Ik ben terug thuis van de ronde.
Enkele FJRijders gespot waaronder de Max en Fons. :D
FJR-Groetjes
Luc & Sabien
Afbeelding
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door FJRrider38 »

Leuke rit, leuk gezelschap, op naar de volgende, maar dan met een beter roadbook h? Johan?
Laatst gewijzigd door FJRrider38 op 23 okt 2006, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

shadowrider38 schreef:Leuke rit, leuk gezelfschap, op naar de volgende, maar dan met een beter roadbook h? Johan?
problemen gehad jongens :D :D :D :lol:

gr. johnny
yamaha
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door yamaha »

Ik heb geen poblemen gehad met het roadboek.
Op ??n plaats was de weg afgesloten (rommelmarkt of zo) over enkele tientallen meters.
Via een kleine omweg zat ik terug juist.
Met uitzondering van de gebruikelijke kmafwijking was het roadboek goed te volgen.
Laatst gewijzigd door yamaha op 22 okt 2006, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
FJR-Groetjes
Luc & Sabien
Afbeelding
M&M
Clublid
Clublid

Bericht door M&M »

Nee nee Johnny : den big Jomb alias Johan heeft zich uitstekend van z'n taak gekweten :thumbleft:
Hij heeft ons allevijf vlot - soms wel erg vlot....- door de Limburgse bochtjes geloodst :D
Maar 1 probleem voor de Johan : met al dat opscheppen over de Limburg heeft hij het aan z'n broek : hij mag nu een toeristische rit uitstippelen voor alle FJR rijders in Zuid Limburg :lol:
En op den Hans rekenen we voor een toffe rit in & rond Houffalize :bounce:
M&M zijn nu al in de buurt naar een hotelletje aan het uitzien :D :D

Zonder zwaaaaaaanzen (op z'n Limburgs uitgesproken) : het was nen toffen dag
Niet alleen het weer maar ook het gezelschap was weer :thumbleft:
De rit iets minder omdat we vooral Limburges dorpskernen mochten bewonderen maar dat gaan onze Limburgers dus nog goedmaken :D

M&M
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

shadowrider38 schreef:Leuke rit, leuk gezelfschap, op naar de volgende, maar dan met een beter roadbook h? Johan?
Ha de mannen,

Qua duidelijkheid/signalisatie vond ik het goed, maar per etappe vond ik dat de kilometerverschillen rare bokkesprongen maakten, na 15 km was er een verschil een 200-300m, om dan aan een volgend referentiepunt ineens meer dan 1 km ernaast te zitten, en daarna om dan op het einde van de etappe minder dan 500 m verschil te hebben, raar. Normaal heb je een verschil in km's die geleidelijk of oplopen of aflopen afhankelijk van de kilometrage van de motor of auto, hier was het, excuseer het woordgebruik, ineengeflanst. :dontknow:

Ik heb zelf ook al ritten gepland met enkele collega-motards, als we de FJR als referentie namen :arrow: :arrow: :arrow: zat een Honda Varadero op 50 km er een 500 m boven, een BMW RT zat er meer dan een km boven.

Ik ben nie snel aan het kankeren, maar als je een rit plant, zoek je geen straten op waar er wegenwerken zijn h? :mumum: op zich niet zo erg, maar vermits ik van de streek ben, weet ik dat er al verschillende maanden werken bezig waren, dan kan je toch snel een andere weg inplannen of nie :?: :?: :?:

Ik denk niet dat ik deze rit nog meerij.

Wij limburgers zullen zelf eens een ronde van limburg ineensteken voor de FJRijders voor 2007, en zijt dan maar zeker dat het beter geregeld is, te bespreken op de nieuwjaarsreceptie h? Max en voltallig bestuur :D :D :D

Maar het gezelschap, de sfeer en het weer was goed, wat moeten we dan nog meer hebben.

Slukes

Wisten jullie trouwens dat we vandaag limburg, brabant en antwerpen zijn doorkruist
Afbeelding
Fons
125 cc
125 cc

Bericht door Fons »

Ik ben nie snel aan het kankeren, maar als je een rit plant, zoek je geen straten op waar er wegenwerken zijn h?
Ik ben geen wegenwerken of plaatsen waar ik niet doorkon tegengekomen (uitgezondert romelmarkt)
Ergens iets gemist Johan?
Zoals Luk en Ik nergens hinder ondervonden maar we rijden ook al jaren op roadbook.
Wij limburgers zullen zelf eens een ronde van limburg ineensteken voor de FJRijders voor 2007, en zijt dan maar zeker dat het beter geregeld is,
Ik durf zo iets niet schrijven maar ik kom hem in alle geval rijden hopelijk zonder te kankeren.

FONS
yamaha
1000 cc
1000 cc
Contacteer:

Bericht door yamaha »

Fons schreef: Ik ben geen wegenwerken of plaatsen waar ik niet doorkon tegengekomen (uitgezondert romelmarkt)

FONS
Ik denk dat Johan verwijst naar die strook waar de bovenlaag weggefreesd was.
In vergelijking met sommige andere routes die ik reeds gereden heb viel deze heel goed mee.
Wie bv de 500km van Moescroen heeft gereden dit jaar, weet wat ik bedoel. :evil:
FJR-Groetjes
Luc & Sabien
Afbeelding
Johnny
Moderator
Moderator

Bericht door Johnny »

Ik heb ook veel jaren de treffens van de bond gaan rijden
(net zoals fons en luc) heb nooit veel problemen gehad en dat ze u door een
moddertravau gaan sturen moedwillig dat geloof ik niet
Roadbookrijders da's een ras apart :lol: :lol:
En dat moet ge gewent zijn 1Straatje verkeert en wat hevig doorrijden
en ge zijt verloren

Gr. Johnny
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Eerlijk gezegt was ik h??l blij dat het gezelschap zoals altijd bij de FJRijders geweldig was :hello1: want persoonlijk vond ik het maar een saaie rit buiten een paar mooie stukjes waar ik me op een moment eens heb laten gaan :oops:
En Serge, jij dacht dat ik de kampioen in vluchtheuvels invoegen was maar dan ben ik maar een klein bazeke tegen deze organisatie hoor :?
Ook de 2de stempelcontrole was niet om naar huis te schrijven, midden in een cross parcour op losse ondergrond en een parkeerplaats vol keien :evil:
Volgens mij heeft 40% van de deelnemers deze zelfs niet gevonden of ze zouden er op moeten gewezen zijn waar deze plaats was en nog een andere 20% heeft rechtsomkeer gemaakt van schrik omdat ze er niet naartoe wilden rijden van angst om te vallen :oops:
Nee, mij heeft deze rit zeker niet kunnen bekoren en als het anders was geweest dan had ik het ook wel gezegt maar eerlijk is eerlijk :!:
Sorry als ik hier mensen van de organisatie mee heb gekwetst maar ze moeten het dan maar zien als opbouwende kritiek voor de toekomst :headbang:

@ Big Jomb,

Was het niet zo dat jij een paar leden ging samen roepen om een nieuwjaarsreceptie in mekaar te breien waar je dan alle bestuursleden ging op uitnodigen :idea: :lol: :thumbleft:

Tof dat je dit wilt doen voor de voltallige nieuwe raad van beheer :notworthy:

Max 8)

Afbeelding
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

FJR-Freak Max schreef:
@ Big Jomb,

Was het niet zo dat jij een paar leden ging samen roepen om een nieuwjaarsreceptie in mekaar te breien waar je dan alle bestuursleden ging op uitnodigen :idea: :lol: :thumbleft:

Tof dat je dit wilt doen voor de voltallige nieuwe raad van beheer :notworthy:

Max 8)
Max,

Ge waart niet goed uitgeslapen zeker 8) 8) 8) , da komt er van als ge tot 5.30u in het clublokaal blijft hangen h? :D :D :D , wij hebben u enkel maar wa hints meegegeven voor de nieuwjaars... (zelf in te vullen door het beheer naar gelang het te spenderen budget :idea: :idea: :idea: )
Fons schreef:
Ik ben nie snel aan het kankeren, maar als je een rit plant, zoek je geen straten op waar er wegenwerken zijn h?
Ik ben geen wegenwerken of plaatsen waar ik niet doorkon tegengekomen (uitgezondert romelmarkt)
Zoals Luk en Ik nergens hinder ondervonden maar we rijden ook al jaren op roadbook.
Wij limburgers zullen zelf eens een ronde van limburg ineensteken voor de FJRijders voor 2007, en zijt dan maar zeker dat het beter geregeld is,
Ik durf zo iets niet schrijven maar ik kom hem in alle geval rijden hopelijk zonder te kankeren.

FONS
@ Fons,

Ik bedoelde inderdaad dat stuk in Kozen, ze zijn daar nog maar enkelen maanden aan het werk, en dat afgeschraapt stuk in Alken, enkele maanden aan het werk, het is toch nie moeilijk om dat even anders in te plannen. Dat stukje in Peer waar er markt was, dat was heeelemaaaal geen probleem.
En zoals ik al vermeldde, ik rij ook al een tijdje met roadbook en heb al een aantal ritten geschreven, meeSTal gaan de km's geleidelijk omhoog of zakken ze geleidelijk, maar gisteren was het halverwege meer dan 1 km,verschil om dan terug te zakken tot minder dan 500 m, enfin, het zal dan misschien aan mij liggen.

MAAR WE HEBBEN ONS ONDERLING GOE GEAMUSEERD :!: :!: :!:

:arrow: :arrow: :arrow: In vergelijking met de najaArsrit van de FJRijders, kunnen ze nog heel wat leren

Tot de volgende keer dan op de ronde van limburg, die wij dan zullen plannen (als er genoeg liefhebberes zijn tenminste) :shock: :shock: :shock:

Slukes

P.S. Fons, waren julli nu de grootstse groep :?: :?: :?:
Afbeelding
In Extremo
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

Big Jomb schreef: Wij limburgers zullen zelf eens een ronde van limburg ineensteken voor de FJRijders voor 2007, en zijt dan maar zeker dat het beter geregeld is.
Awel da is afgesproken, heb nog wat eigen materiaal liggen.

Groetjes,
Michel

* There are no strangers,
* Just friends who have never met !

* You might as well live before you die !
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

In Extremo schreef:
Big Jomb schreef: Wij limburgers zullen zelf eens een ronde van limburg ineensteken voor de FJRijders voor 2007, en zijt dan maar zeker dat het beter geregeld is.
Awel da is afgesproken, heb nog wat eigen materiaal liggen.

Groetjes,
Michel
Count me in...
"Never argue with a stupid man, he will drag you down to his level and beat you because of his experience..."
www.coppenshans.be
FJRrider38
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

M&M schreef:Nee nee Johnny : den big Jomb alias Johan heeft zich uitstekend van z'n taak gekweten :thumbleft:
Hij heeft ons allevijf vlot - soms wel erg vlot....- door de Limburgse bochtjes geloodst :D
Maar 1 probleem voor de Johan : met al dat opscheppen over de Limburg heeft hij het aan z'n broek : hij mag nu een toeristische rit uitstippelen voor alle FJR rijders in Zuid Limburg :lol:
En op den Hans rekenen we voor een toffe rit in & rond Houffalize :bounce:
M&M zijn nu al in de buurt naar een hotelletje aan het uitzien :D :D

Zonder zwaaaaaaanzen (op z'n Limburgs uitgesproken) : het was nen toffen dag
Niet alleen het weer maar ook het gezelschap was weer :thumbleft:
De rit iets minder omdat we vooral Limburges dorpskernen mochten bewonderen maar dat gaan onze Limburgers dus nog goedmaken :D

M&M
Ik zou graag volgend jaar een ritje doen naar de Eifel ja. Niet dat dit zo een groot megaspektakel moet worden met een volledige organisatie errond.
Ik vermeld gewoon op voorhand dat ik een rit ga rijden en diegene die willen meerijden melden zich. Eten onderweg enzo zien we wel op het moment zelf.
De rit die ik gepland heb gaat via Peer, Riemst, Kanne, over B?tgenbach naar Cochem. Daarna gaan we naar de N?rgurgring via Euskirchen naar Stolberg en via het drielandenpunt terug naar Peer. Het uiteindelijke vertrekpunt zal wel ergens midden Limburg worden.
Een deel van deze rit heb ik al gereden en er is redelijk bochtenwerk met weinig dorpskernen (gelukkig). Totale afstand ligt rond de 500 Km. Om dit op 1 dag te doen is het misschien wat veel. Aanpassingen kunnen altijd... :D :D :D

wordt vervolgt
www.coppenshans.be
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

shadowrider38 schreef:
Ik zou graag volgend jaar een ritje doen naar de Eifel ja. ..
De rit die ik gepland heb gaat via Peer, Riemst, Kanne, over B?tgenbach naar Cochem. Daarna gaan we naar de N?rgurgring via Euskirchen naar Stolberg en via het drielandenpunt terug naar Peer.
Een deel van deze rit heb ik al gereden en er is redelijk bochtenwerk met weinig dorpskernen (gelukkig). Totale afstand ligt rond de 500 Km. Om dit op 1 dag te doen is het misschien wat veel. Aanpassingen kunnen altijd... :D :D :D

wordt vervolgt
Awel, goed idee Hans, je had het al een aantal keren vermeld, als de datum nog meevalt, ben ik zeker van de partij :thumbleft: :hello1: :thumbright:
:arrow: :arrow: :arrow:
Wat mij betreft, ik heb nog een paar mooie ritten rond Houffalize liggen van elk een 200-250 km, ook iets om volgend jaar naar uit te kijken en best te doen op 1 dag, maar wanneer dat zien we wel. :cya: :cya: :cya:

Mooie beloften van ons G 8) limburgers h
Afbeelding
Gesloten