Ik heb zo juist van onze Yamaha dealer ruDAx uit diest het Offici?le bericht ontvangen dat ze in het Yamaha kamp een serieuze actie op de FJR BS4 Silverstorm lanceren
Ja ja, deze actie is enkel en alleen op de FJR 1300A 2006 BS4 Silverstorm
Offici?le prijs : 15690 ?
Actie Prijs : 13990 ?
Voor de twijfelaars is het nu de moment om van je twijfels af te geraken
Laatst gewijzigd door FJR-Freak Max op 25 aug 2006, 18:31, 3 keer totaal gewijzigd.
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Miljaar! Net een groot onderhoud laten doen...
't Zal, zoals gepland, voor eind volgend seizoen zijn...dan koop ik samen met Dartagnan een nieuwe en met de groepskorting gaat dat dik in orde zijn...
H? Serge?
Groetjes,
Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Hallo,
Ik heb er ene gekockt en vandaag gaan afhalen (ne Silver Storm). Super, super, super. Vorige moto was Goldwing. Nooit meer. Zoveel fun sinds lang nie meer beleefd.
pompierke schreef:Hallo,
Ik heb er ene gekockt en vandaag gaan afhalen (ne Silver Storm). Super, super, super. Vorige moto was Goldwing. Nooit meer. Zoveel fun sinds lang nie meer beleefd.
@Pompierke,
Dan ben je eindelijk ook onder de gelukkigen ik wens je alvast heel veel plezier en rijgenot toe met je nieuwe
Oohh ja...... Welgekomen in het clubje van de FJRijders
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
pompierke schreef:Hallo,
Welkom in de club van rijders .Het verschil met de goldwing zal inderdaad wel groot zijn gezien de omvang van de machiene . Je zal er echt plezier aan beleven van met deze moto rond te toeren .We zullen elkaar wel eens tegenkomen zeker .