Club Met 2007

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
Arthur 2

Club Met 2007

Bericht door Arthur 2 »

Allen,
Momenteel zijn we volop bezig met de voorbereidingen voor het rijden van de Club Met wedstrijden in zolder, het team zal bestaan uit drie piloten die het beste van zichzelf gaan geven in de -600 klasse. Maar spijtig genoeg is z'n wedstrijd gebeuren een dure aangelegenheid, het inschrijfgeld per wedstrijd is 450 euro, tel daar nog banden, benzine en remblokken aan toe en je bent voor een dagje koersen vlug 1500 euro kwijt, jullie begrijpen voor een gewone werkende mens niet betaalbaar :( .
Daarom zou ik via deze weg een oproep willlen doen naar de zelfstandige forumleden, wij zijn nog op zoek naar sponsors voor het jaar 2007. Natuurlijk krijgt u hiervoor de nodige publiciteit op onze" Racing Team" website die in januari 2007 zal geopend worden, en voor alle sponsorgelden zal u de nodige dokumenten ontvangen zodat u deze fiscaal kunt inbrengen.
Indien u meer info wens over de verschillende mogelijkheden en/of ons team kunt u bij mij terecht via mail .

Alvast bedankt :!:

Groeten,
Arthur
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Ge hebt al wel ??ne supporter!
:wink: :D

Groetjes,

den R1 zot
Afbeelding
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

Wij hopen van harte dat uw vraag zal ingewilgd worden bij de sponsers Arthur :headbang: , wij van onze kant kunnen ons steentje niet meer bijdragen want we zijn bankroet :? en zoeken ook sponsers om ons weer op dreef te kunnen brengen voor de toekomst :hello2:

En......... supporteren komen we mee doen met onzen R1 Zot zalle :hello1: :wav:

Alvast h??l v??l succes toegewenst met het racing team Arthur :thumbup:

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Arthur 2

Bericht door Arthur 2 »

FJR-Freak Max schreef:Wij hopen van harte dat uw vraag zal ingewilgd worden bij de sponsers Arthur :headbang: , wij van onze kant kunnen ons steentje niet meer bijdragen want we zijn bankroet :? en zoeken ook sponsers om ons weer op dreef te kunnen brengen voor de toekomst :hello2:

En......... supporteren komen we mee doen met onzen R1 Zot zalle :hello1: :wav:

Alvast h??l v??l succes toegewenst met het racing team Arthur :thumbup:

Max 8)

Met jullie morele steun bewijzen jullie mij al een grote dienst :D :D

Voor 2007 staat er wel een rit op het programma ten voordelen van het race team, data nog niet gekend maar ik hou jullie op de hoogte :!:
En als ge uwen eidejaars premie niet opkrijgt zal ik u mijn rek nr wel geven :wink: :D :D

groeten,
Arthur
Arthur 2

Bericht door Arthur 2 »

den R1 zot schreef:Ge hebt al wel ??ne supporter!
:wink: :D

Groetjes,

den R1 zot
supporters..........we zoeken nog pits poezen :D :D :D

Awel;....koop u nen 600 en rij mee 8) 8) of koop u nen string en een kort rokje en kom ons motiveren :D :D

grtzz,
Arthur
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

regina schreef:Met jullie morele steun bewijzen jullie mij al een grote dienst :D :D

Voor 2007 staat er wel een rit op het programma ten voordelen van het race team, data nog niet gekend maar ik hou jullie op de hoogte :!:
En als ge uwen eidejaars premie niet opkrijgt zal ik u mijn rek nr wel geven :wink: :D :D

groeten,
Arthur
Indien mogelijk komen we daar graag aan deelnemen, deze rit kan dan al eventueel opgenomen worden in onze agenda van 2007 als bijkomende rit want hier doen ze graag heel veel km's :wav:

Van mijne eindejaarsprim zul je ni veel moeten verwachten want die is gewoonlijk al op voor ik hem heb gekregen :oops:

Tot hoors,

Max 8)

P.s: Heb je ondertussen nog iets gehoord van de dvd die zou gemaakt worden van de basiscursus die we met de club hebben gevolgd :idea:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
den R1 zot
Clublid
Clublid

Bericht door den R1 zot »

Ge weet het h? Arthur..... ikke mijne R1 wegdoen.... :cry:

Ik wil altijd wel een pruik opzetten en nen paraplu vasthouden maar nen string zal niet gaan. :D

Groetjes,

den R1 zot
Afbeelding
Arthur 2

Bericht door Arthur 2 »

den R1 zot schreef:Ge weet het h? Arthur..... ikke mijne R1 wegdoen.... :cry:

Ik wil altijd wel een pruik opzetten en nen paraplu vasthouden maar nen string zal niet gaan. :D

Groetjes,

den R1 zot

:hippy2: zo ietst :?: :?: :twisted: :twisted: ....hmmmm...sexy :D :D
Gesloten