Extra mailbox (hoort gedeeltelijk bij mystery shopper ????)

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden

Moderator: Abeloos

Gesloten
Gunner

Extra mailbox (hoort gedeeltelijk bij mystery shopper ????)

Bericht door Gunner »

Yho iedereen,
Naar aanleiding van de mystery shopper onlangs heb ik een nieuwe mailbox account geopend, bij de volgende groep:

http://www.30gigs.com

Let wel :!: momenteel volledig gratis :lol: en zoals de naam reeds aangeeft 30 gigabyte groot, dus wie nog een extra gratis mailbox wenst, is het de moment zou ik zeggen :)

CU

Dr
danneke
1300 cc
1300 cc

Bericht door danneke »

Dank je wel Gunner...heb net een account aangemaakt.

Danneke.
De mooiste vriendschap is tussen mensen die een heleboel van elkaar verwachten, maar er niet om vragen...
Pakske
75 cc
75 cc

Re: Extra mailbox

Bericht door Pakske »

Gunner schreef:Yho iedereen,
Naar aanleiding van de mystery shopper onlangs heb ik een nieuwe mailbox account geopend, bij de volgende groep:

http://www.30gigs.com

Let wel :!: momenteel volledig gratis :lol: en zoals de naam reeds aangeeft 30 gigabyte groot, dus wie nog een extra gratis mailbox wenst, is het de moment zou ik zeggen :)

CU

Dr?
Dr?,

heb je de notice onderaan gelezen ? Notice: We collect personal information on this site.
opletten met zulke mailboxen, het zou wel eens kunnen dat je nog meer spam dan te voren krijgt :shock:
Dream
1300 cc
1300 cc

Bericht door Dream »

Mijn gedacht :-)
Gunner

Bericht door Gunner »

Yho, net terug van duitsland (nat, natter, 't natst :!: )

@Pakske, heb ik gelezen, daarom een ander "online account email opgegeven (gmail) met hele goeie filtering voor spam.
De hele bedoeling met zulke account voor mij is dat ik enkel deze adressen dan nog opgeef zoals op een forum, download site etc et, dus deze gratis gekregen account zijn mooi meegenomen vind ik :?

CU
Dr
Gesloten