Op de p?age wordt er niet geflitst vanuit de middenberm of de zijkant, maar staat een agent verdekt opgesteld achter of op een brug.
Er wordt niet met de klassieke GATSO of Multanova gemeten, maar men maakt gebruikt van Laser-pistolen. Richten, aflezen, en de snelheid doorgeven aan een collega die je opwacht aan het tolhuisje. De laatste kilometers voor de tolhuisjes zijn dus de gevaarlijkste, en voor ons buitenlanders is het direct kassa kassa, of voertuig wordt getakeld.
Op N- of D-wegen, alsook op de p?age tref je deze borden ook wel eens aan :

Een controle-post, welke wordt aangegeven.

Leuk toch, als motorrijder vooraan geflitst worden .... uw geluk kan niet blijven duren,
want de helft van de kasten zijn dubbel uitgevoerd,
en achteraan ziet het er zo uit :

De apparatuur is m.i. volledig digitaal, dus geen filmrolletjes, elke overtreding wordt direct digitaal verzonden,
en de flitsapparatuur werkt zowel op- als afgaand, dus in beide richtingen. Ook de kasten die slechts 1 helft
van de apparatuur hebben, kunnen je te grazen nemen langs achter als je ze voorbijbent in de andere richting.
PRUDENCE !