Via Promoto kun je inschrijven voor 75 euro ipv 85
grtzz,
door omstandigheden zal ik niet kunnen deelnemen
maar heb wel al betaald dus wie interesse heeft mag mijn "stoeltje innemen" , met een kleine wederdienst ben ik al tevreden,laat iets weten via pm of mail. alvast veel plezier ginderachter
arthur, mocht jij nog mensen kennen die intresse hebben neem ze mee in mijn plaats, ik regel dat dan wel ten gepaste tijde met u
@Joke,
Wij kennen de omstandigheden en ik zou heel graag meewillen maar wij vertrekken de dag erna op vakantie (met dezelfde moto). Stel u voor dat ik nog eens een uitschuiverke heb. Ik zal het maar niet doen zeker.
@Arthur
Verwittig me maar voor eventuele sessies later
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Julle schreef:@Joke,
Wij kennen de omstandigheden en ik zou heel graag meewillen maar wij vertrekken de dag erna op vakantie (met dezelfde moto). Stel u voor dat ik nog eens een uitschuiverke heb. Ik zal het maar niet doen zeker.
@Arthur
Verwittig me maar voor eventuele sessies later
Julle
Hoi Julle,
Voorlopige data:
-10 juli croix
-17 juli zolder
-21 juli Croix
-24 juli Zolder
na mijn verlof zullen er nog wat data bijkomen..........ik hou jullie op de hoogte.
Via Promoto kun je inschrijven voor 75 euro ipv 85
grtzz,
door omstandigheden zal ik niet kunnen deelnemen
maar heb wel al betaald dus wie interesse heeft mag mijn "stoeltje innemen" , met een kleine wederdienst ben ik al tevreden,laat iets weten via pm of mail. alvast veel plezier ginderachter
arthur, mocht jij nog mensen kennen die intresse hebben neem ze mee in mijn plaats, ik regel dat dan wel ten gepaste tijde met u