Kan er iemand mij, en waarschijnlijk ook heel wat andere FJRijders, even duidelijk maken waar we onze lidkaarten eigenlijk kunnen gebruiken: is dit bij alle Yamaha-dealers of niet
Andere winkels zoals RAD of Hein Gericke of waar dan ook
De lidkaarten worden verstuurd in Bulk; dit wil zeggen dat de kaarten een beetje opgehouden worden tot er genoeg zijn en dan pas verstuurd worden. Als je ze dan toch pers? wil hebben kan ik je enkel maar een ritje naar Oostduinkerke voorschrijven en ze daar gaan afhalen, NA ??rst contact te hebben opgenomen met Seabiker via mail, PB of tel om te kijken of ze reeds uitgeprint en klaar is. Daarmee spaar je de club zelfs nog een postzegel uit
Nogmaals, deze club draait en staat met vrijwilligers en een beetje begrip voor de mensen die hier achter de schermen het werk verrichten zal dus zeker geapprecieerd worden.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Nogmaals, deze club draait en staat met vrijwilligers en een beetje begrip voor de mensen die hier achter de schermen het werk verrichten zal dus zeker geapprecieerd worden.
Firechief
Sorry Firechief, ik wou jullie zeker niet kwetsen en heb veel respect voor vrijwilligerswerk, hier thuis zijn we trouwens ook belangeloos met een en ander bezig. Mijn vraag was louter informatief.
Trouwens, als 't weer eindelijk wat betert, kom ik zeker eens af naar 't zeeken om persoonlijk met enkele clubleden kennis te maken.
Groetjes,
Den Boete
Suzuki GS850G, Suzuki GSF1200N, BMW R1150GS, Yamaha FJR1300A
Als je eens afreist naar het zeetje, post het dan hier eventjes een paar dagen ervoor. Dan kan het best zijn dat je nog wat gezelschap krijgt om mee te rijden.
Ik wou enkel maar zeggen waar het op neer komt en de mensen in het algemeen nog eens aan herinneren dat alles wat de club doet, belangeloos en gratis is. Als we hier en daar dan als eens wat kunnen besparen dan doen we dat ook. Dagelijks melden zich nieuwe leden aan, de ene al meer ge?nterresseerd dan de andere, vandaar ook dat er een buffer ingebouwd wordt om te zien of deze leden het wel menen in de club en niet enkel komen voor de voordelen die er dan te rapen zouden kunnen zijn. Ik ben intussen 2 jaar lid en maak nu bijna anderhalf jaar deel uit van het bestuur en geloof me gerust dat er hier al velen geregistreerd hebben waar we nog nooit een posting van gelezen hebben of gezien hebben op een van onze events. Geduld is een schone deugd zou ik zo zeggen.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Bij de mensen die vermeld staan op de sponsorpagina kan je alvast terecht met je lidkaart. En bij de meeste motorzaken, maar schiet me niet af als ze geen korting geven. Lidkaarten zijn er in de eerste plaats voor de club, en de zaken die willen geven een korting, maar zijn tot niets verplicht.
Voor de rest geen commentaar
Namens het bestuur,
Firechief