Motor poetsen
Moderator: Abeloos
Motor poetsen
Wij hebben de indruk dat iedereen zijn motor aan het poetsen is of hem klaar aan het stomen voor het aankomende motorseizoen.
Zo stil is het waarschijnlijk nog niet veel geweest op dit forum, heeft iedereen dan zoveel werk om hem proper te krijgen ????
Of zijn jullie bang dat die nieuwe modellen 2006 meer gaan blinken ????
Zo stil is het waarschijnlijk nog niet veel geweest op dit forum, heeft iedereen dan zoveel werk om hem proper te krijgen ????
Of zijn jullie bang dat die nieuwe modellen 2006 meer gaan blinken ????
Re: Motor poetsen
Die van mij heeft eigenlijk nog maar 2 zondagen moeten binnen blijven sinds september vorig jaar.Mr.Bubble schreef:Wij hebben de indruk dat iedereen zijn motor aan het poetsen is of hem klaar aan het stomen voor het aankomende motorseizoen.
Idd, zelfs vorige zondag een rit gedaan

Lucske

ISRA# 23440
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come

N50° 58.485 E4° 57.834
Doe gewoon, das al gek genoeg
My day will come

N50° 58.485 E4° 57.834
- fjr.silver.nkt
- 500 cc
poetsen
als je rijdt door weer en wind
ik kuis elke week mijn motor en ook de auto het rijdt veel plezanter met een mooie propere motor
gewoon met een sopje en daarna een laagje wax
en ik denk dat degene die niet de winter doorrijden hem toch proper op stal zetten met een dekentje erover
grtjes Walter
als je rijdt door weer en wind
ik kuis elke week mijn motor en ook de auto het rijdt veel plezanter met een mooie propere motor
gewoon met een sopje en daarna een laagje wax
en ik denk dat degene die niet de winter doorrijden hem toch proper op stal zetten met een dekentje erover
grtjes Walter
Poetsen ??????
Ik heb 200km. gereden tussen begin oktober en vandaag
Ja hij staat al maanden te blinken in de garage . Echt te weing tijd gehad , eigenlijk wel tijd genoeg maar andere prioriteiten gesteld .
Wij hebben uiteindelijk toch beslist om de motor te behouden al was het maar voor 2000km. per jaar .
Hij is te mooi en te goed om al afscheid van te nemen .
Dus hij blijft gewoon in de weg staan , zoals m'n vrouw , da went wel
Ik heb 200km. gereden tussen begin oktober en vandaag

Ja hij staat al maanden te blinken in de garage . Echt te weing tijd gehad , eigenlijk wel tijd genoeg maar andere prioriteiten gesteld .
Wij hebben uiteindelijk toch beslist om de motor te behouden al was het maar voor 2000km. per jaar .
Hij is te mooi en te goed om al afscheid van te nemen .
Dus hij blijft gewoon in de weg staan , zoals m'n vrouw , da went wel

Mr Bubble,
Ik hou ondertussen de conditie goed op mijn winterspeeltje !
http://www.2moto.net/MPG/90SecVidClipB320x240LoRes.wmv
Ik hou ondertussen de conditie goed op mijn winterspeeltje !

http://www.2moto.net/MPG/90SecVidClipB320x240LoRes.wmv
Zied uus weere, wi !