Dit gebeurde in Moskou ! Ik heb er zelf 5 jaar gewoond ('94 - 99') Zie gouden koepel op de achtergrond van de recent volledig herbouwde katedraal. Zie je ook aan de 77 op hun nummerborden.
Tot in mijn begin jaren ('94)zag je er nauwelijks moto's of het was een Oeral of een Minsk.
Wij reden toen met Kawasaki's (en waren zowat de enige !) tegen 160 km/h over deze boulevards in het stadscentrum en werden nooit tegen gehouden door politie.... !

Of ja toch : om de "supersonische" machines eens even van dichtbij te bekijken...
Ik weet dus ook perfect hoe die "nieuwe" Russen tekeer kunnen gaan : ze kunnen vooral hard rechtdoor gaan, maar hoe ze moeten remmen.....? Ze hebben er bovendien z??r weinig bochten, dus daar kunnen ze ook al niet echt in oefenen....
In het algemeen is het verkeer er LEVENSGEVAARLIJK en de ongelukken, ook met auto's, zijn vaak een ravage. Dit vnl. door v??l te hoge snelheden en .....voertuigen in erbarmelijke staat en met beperkte technische capaciteiten.
Daar motorrijden was een droom

. Het wegennet was niet ideaal, maar je had er quasi geen last van de politie...
Dat in tegenstelling tot autorijden met buitenlands nummerbord : ze lieten je om de 100 m stoppen, om telkens opnieuw, alle papieren te vragen .....

Herkules.
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!