Zie http://www.bikerszone.be/home
Wie of wat is bikerzone, de enige belgische dealer van gebrings.
Gebrings verwarmde kledij met levenslange garantie.
Morgen ga ik er heen open op zondag van 13 tot 17 uur.
Koop zeker een paar handschoenen, en als er genoeg korting is ook nog een verwarmde broek.
Dan hebben wij alles van daar moet maar zo slecht niet zijn
bikerszone Gebrings kledij ( verwarmde)
Moderator: Abeloos
inderdaad maar ik vindt het wel raar dat ge op hetGenieter schreef:ik probeer gewoon de mensen te helpen.
Maar als jij iets beters weet dan gebrings kledij weet mij het dan eens te zeggen.
Denk dat iedereen graag wat korting heeft op wat hij koopt.
dauville forum ook reclame maakt en dat ik u op het fjr forum
nog nooit gezien heb

groetjes johnny
Jongens,
Het is idd goede kwaliteit. Ik herinner me dat FiJaRo deze winter een rit heeft georganiseerd en zelf meereed met een uiterst licht vestje aan. Wat ik niet wist was dat hij eronder een verwarmd vestje droeg van Gebring waar hij zeer over te spreken was. We hadden het er vandaag ook over met een paar FJRijders dat de nieuwe handschoenen van Gebring eigenlijk beter zijn dan verwarmde handvatten en eigenlijk goedkoper zijn en.....Johnny
ik heb wel aandelen bij Gebring. Grapje natuurlijk
Julle
Het is idd goede kwaliteit. Ik herinner me dat FiJaRo deze winter een rit heeft georganiseerd en zelf meereed met een uiterst licht vestje aan. Wat ik niet wist was dat hij eronder een verwarmd vestje droeg van Gebring waar hij zeer over te spreken was. We hadden het er vandaag ook over met een paar FJRijders dat de nieuwe handschoenen van Gebring eigenlijk beter zijn dan verwarmde handvatten en eigenlijk goedkoper zijn en.....Johnny
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Byways are more attractive than highways
gij hebt aandelen in waterverwarmersJulle schreef:Jongens,
Julle

Als het om de handschoenen gaat dan is Baehr beter.Genieter schreef:Maar als jij iets beters weet dan gebrings kledij weet mij het dan eens te zeggen.
...........................
Maar de prijs van Baehr-handschoenen is hoger

Alhoewel dat ook betrekkelijk is want mijn afschrijving is belachelijk laag. 14 jaar geleden aangeschaft en nu nog steeds in onberispelijke staat. (rij dagelijks woon-werk, ook in de winter

CU Ruud
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.