Wij zijn nog 10 dagen verwijderd van onze laatste rit van dit jaar
Onze Herfstrit van 2005 die dit jaar georganiseerd word door onze welgekende bestuursleden Firechief & Leentje zal doorgaan op Zondag 9 oktober
Momenteel zijn er al 11 FJR's en 19 personen ingeschreven wat naar mijn bescheiden mening natuurlijk v??l beter kan want het zal weer zo zijn dat degenen die zich niet inschrijven weer een groots spectakel gaan missen en nadien er spijt van gaan hebben dat ze niet hebben deelgenomen
Daarom wil ik jullie er nog eens laten aan herinneren om tijdig in te schrijven voor deelname zodat jullie mee kunnen komen genieten van wat onze Firechief & Leentje in elkaar hebben geknutseld als afsluiter voor dit jaar
Laat de inschrijvingen maar komen
Tot hoors,
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Zoals gewoonlijk ben ik ??n (en hopelijk niet de enige) van die late beslissers, maar de laatste rit wil ik toch niet missen
Dus voor mij ook een koekske en een jatteke kaffie
Jullie zijn toegevoegd aan het lijstje van deelnemers. De zaak waar we 's middags de stop houden heeft me gevraagd om min of meer een idee te geven van wat er gegeten gaat worden zodoende dat ze kunnen voorzien in de nodige grondstoffen. Alles wordt er vers gemaakt en er komt niets uit de vriezer.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman
Bart & Leentje
Voor ons elk ??n koffiekoek met koffie s'middags 1 Lasagne & 1 spaghetti.
Dus met deze mogen jullie ons inschrijven h?
Groetjes en tot zondag
Dr? & Sonja
PS, om hoe laat verwachten jullie ons? 'k heb nu 2 keer alles gelezen en heb niets gezien over vertrek uur etc! of moet ik mijnen bril eens kuisen?
Laatst gewijzigd door Gunner op 02 okt 2005, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Pakske schreef:Zoals gewoonlijk ben ik ??n (en hopelijk niet de enige) van die late beslissers, maar de laatste rit wil ik toch niet missen
Dus voor mij ook een koekske en een jatteke kaffie
Normaal gezien (als ik nog steeds welkom ben bij m'n motomaatje )zal ik als duo meerijden met Dartagnan...Dus indien positieve reactie mag je mij verwachten!
Twee boterkoeken en een spaghetti zal wel voldoende zijn