Devil uitlaten
Moderator: Abeloos
Als je alles wilt weten: gewoon bij me langs komen en kijken en luisteren naar een symphonisch orkest van 4 cilinders die hun adem uitblazen door twee blinkende inoxen klankdozen (schrijf me maar een PB om af te spreken) of bij droog weer zondag gewoon een paar kilometer achter mij bollen op de route door kempen en hageland.
Groeten
Julle
Groeten
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
- GTRichard
- 125 cc
- Contacteer:
Hoi Big Jomb zie volgende link daar staat het nodige over prijzenBig Jomb schreef:Zeg Julle,
niet onbelangrijk, wat ze kosten.![]()
Laat effe iets weten.
Groeten aan den Tempels,![]()
Slukes,
Big Jomb
http://fjrijders.net/forum/viewtopic.php?t=177&start=20
Ik heb trouwens ook contact met Holsten USA ben benieuwd welke prijs hieruit komt.
Groet, Richard.
Die potten van Julle (van Dam) moet je niet bekijken, maar HORENBig Jomb schreef:........................Plaats je nog eens enkele foto's,.........................................................................................
Big Jomb

Kwartiertje achter Julle rijden en je bent verkocht. Ik droom er iedere nacht van

CU Ruud
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
- Herkules
- 250 cc
- Contacteer:
Hi Julle & Richard,
o.a. ??n van de redenen waarom ik dus 12/6 mee rijdt (voor het eerst !) : horen en zien van die dingen en nieuwsgierig om al die koppekes eens te ontmoeten natuurlijk (behalve Richard cfr. Aral Luxemburg !)
Zeg Richard, welk type DAM's heb jij besteld ? RVS ?
Zit er eigenlijk een uitneembare "db-killer" in ? Ben in de jaren '80 verschillende malen "gepakt" voor geluidsoverlast met uitlaten. Politie in burger, in vrije tijd, die enkel je nummer bord konden lezen en dan krijg je PV'tje in de bus. Je moet je dan later op een politiebureel komen aanmelden en dan nemen ze een geluidstest af met niet geijkte toestellen.... !
Enfin, ik kan uren straffe verhalen vertellen ! Tegenwoordig kan dat v??l geld kosten (250 ?), vroeger 1.000 BEF (25 ?)
Ben z??r nieuwsgierig naar het 4-2 geluid. Heb origineel potje er eens afgevezen : weegt bijna niets
Dus ik denk niet dat je echt veel gewicht bespaart, juist
Alain.
o.a. ??n van de redenen waarom ik dus 12/6 mee rijdt (voor het eerst !) : horen en zien van die dingen en nieuwsgierig om al die koppekes eens te ontmoeten natuurlijk (behalve Richard cfr. Aral Luxemburg !)
Zit er eigenlijk een uitneembare "db-killer" in ? Ben in de jaren '80 verschillende malen "gepakt" voor geluidsoverlast met uitlaten. Politie in burger, in vrije tijd, die enkel je nummer bord konden lezen en dan krijg je PV'tje in de bus. Je moet je dan later op een politiebureel komen aanmelden en dan nemen ze een geluidstest af met niet geijkte toestellen.... !

Ben z??r nieuwsgierig naar het 4-2 geluid. Heb origineel potje er eens afgevezen : weegt bijna niets

Alain.
Herkules.
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
1983 - 2006 : KAWA Z650 //KAWA Z1000//KAWA Z 1000 J//SUZUKI GS 750//KAWA GPZ 900 R//KAWA GPZ 1000 RX//KAWA ZX-10//KAWA ZZR-1100//KAWA ZX-9 R//KAWA KLX 650 //KAWA ZRX 1100//KAWA ZX-12 R// YAMAHA FJR 1300
AND STILL ALIVE .......!
- GTRichard
- 125 cc
- Contacteer:
Alain,Herkules schreef:
Zit er eigenlijk een uitneembare "db-killer" in ?
Alain.
Ik heb de RVS rond besteld, dit mede door de verlengde voetsteunen achter en vind dit mooier als de ovale.
Voor zover ik weet zit er een DB killer in, weet alleen niet of deze ook te verwijderen is, maar dat zie ik wel.
Grt.Richard.
Richard,
Groter van diameter zijn ze zeker niet al kan je dit bij Dam wel kiezen. Een grotere diameter betekent immers minder lawaai maar ik denk dat de potten iets eerder beginnen uitzetten zodat er minder plaats is voor voetsteunverlagers. We zien dat zondag wel
Julle
Groter van diameter zijn ze zeker niet al kan je dit bij Dam wel kiezen. Een grotere diameter betekent immers minder lawaai maar ik denk dat de potten iets eerder beginnen uitzetten zodat er minder plaats is voor voetsteunverlagers. We zien dat zondag wel
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
- Herkules
- 250 cc
- Contacteer:
@julle
nee, ik wil het zondag life horen en zien, da's beter.
@richard
Jij bent waarschijnlijk ook verschrikkelijk nieuwsgierig h? ?!
Als ze natuurlijk die dingen bij DAM "naar wens maken" zou een uitneembare db-killer niet echt een probleem kunnen zijn.
Ik weet niet h?, maar als het dan toch eens wat te veel wordt op een lange dag rijden, steek je gewoon de pijpjes erin en alles wordt "stil".
nee, ik wil het zondag life horen en zien, da's beter.
@richard
Jij bent waarschijnlijk ook verschrikkelijk nieuwsgierig h? ?!
Als ze natuurlijk die dingen bij DAM "naar wens maken" zou een uitneembare db-killer niet echt een probleem kunnen zijn.
Ik weet niet h?, maar als het dan toch eens wat te veel wordt op een lange dag rijden, steek je gewoon de pijpjes erin en alles wordt "stil".
Herkules.
AND STILL ALIVE .......!
AND STILL ALIVE .......!