Problems Corrected:
Recalculating a route didn't prompt for calculation method.
POI and waypoint symbols with a red cross were changed to use a blue cross to avoid confusion.
Corrected operation of the detour function, which was broken in version 2.50.
Changes made from version 2.50 to 2.60:
Corrected a problem where the wrong destination could sometimes be displayed after activating a saved route.
Corrected a problem where the serial communication format settings were not saved after resetting to defaults.
Corrected a problem that caused via points to be deleted when a route was recalculated using the route menu.
Corrected a problem where via points were indicated to be on the wrong side of the road.
In de praktijk : sinds mijn SPIII van 2.5 naar 2.7 firmware gegaan is, heb ik geen enkele vergissing meer in de vorm van "draai links" terwijl de pijl naar rechts aanwijst bijvoorbeeld. Maar de grootste vooruitgang zou zitten in het rerouting of recalculating. 2 dingen die ik eigenlijk zelden gebruik, dus geen relevante ervaring.
Succes !
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Dirkske heeft je al de perfecte uitleg gegeven die op de site van garmin te vinden is tussen de verschillen van de Firmware, het enige dat ik hieraan kan toevoegen is dat er G??n nederlandse versie van mapsource bestaat !
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Anonymous schreef:W??r veel te snel gelezen.
Ik dacht dat het om de handleiding ging. Sorry!
Nederlandse software is er inderdaad (nog) niet.
Nogmaals excuus.
Gerard.
Amsterdam.
Nieuw,
de nederlandse autorouting van uit de SPIII kan men printen.