motorgroet

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Plaats reactie
Fandango
Status: Offline

motorgroet

Bericht door Fandango »

Vandaag nog maar eens ondervonden dat het 85% niet loont een motorgroet te brengen...de meeste kijken dan gelijk een koe naar een voorbijrijdende trein..
Dus, vanaf vandaag gaat het 'polleke' dus ook ni meer omhoog, spijtig voor degene die daar nog waarde aan hechten :(
Maar de periode van de would be bikers is weer aangebroken meen ik, met t-shirt, short, slefferkes...
T'wordt eigenlijjk tijd dat ze rijden zonder GOEDEGEKEURDE beschermende kledij ook maar is strafbaar maken, of te wel bij ongeval niet verzekerd!
Heu...zonder...groet? :D

Carlo
Stekkie

Re: motorgroet

Bericht door Stekkie »

Heb dit ook al ondervonden.
Wat ik vroeger wel ondervond was dat:
- BMW-rijders groeten zelden een racer
- Harley-rijders groeten bijna alleen andere Harleyrijders
- Racers groeten zelden Choppers
- Scooterrijders groeten zelden of worden zelden gegroet
- Panrijders groeten bijna alleen andere toerders
- FJR-rijders groeten bijna iedereen :mrgreen:

dit is mijn gevoel hé mannen. Natuurlijk Toen ik nog met de R1 reed was het vaak niet evident om te groeten, aangezien de snelheid waarmee een bocht genaderd of genomen werd :mrgreen: . Merk van mezelf dat ik nu met de FJR wel terug meer groet dan vroeger.

Greetz

Stekkie

ps ik vind het ook allemaal losers die in short en singlet rondrijden of die dames die achterop kruipen om een mooi kleurke te krijgen.
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

Ik stoor me er nie aan, als hij groet groet ik terug.
De doorrijder herken je zowiezo al direkt aan zijn of haar aangepaste kleding zomer en winter.
Ik kom er nu ok veel meer tegen dan een paar maand geleden en ze zijn altijd den eerste weg aan't licht.
Da's makkelijk dan heb ik zelf meer plaats want gewoonlijk hangen ze dik in de weg bij den eerste beste bocht. :D
Ik doe da wegske al jaren zomer en winter met den bateau dus ik weet hoe,waar en ook waar nie. ;)
Er is er zelfs eentje bij met een oude BMW waar de rook en stank zo uitkomt en die telkens volle gas vertrek aan de lichten. :D
Altijd wel lachen om zo'n gasten bezig te zien. :mrgreen: :mrgreen:
Fandango

Bericht door Fandango »

den R1 zot schreef:Ik stoor me er nie aan, als hij groet groet ik terug.
Oei R1 zot, dan zitten we wel met een probleem hé, gij wacht op mij...ik op u..en hups :bootyshake:
den boete

Bericht door den boete »

Als ze groeten dan doe ik :
Afbeelding
Groeten ze niet, dan denk ik :
Afbeelding
Eddy K

Bericht door Eddy K »

Het is natuurlijk een waarheid dat er sommige motorrijders niet terug groeten. ik ondervind dat ook wel maar toch blijf ik als eerste groeten. Als iedereen pas gaat groeten als de andere het ook doet, tja dan zal het snel uitgestorven zijn. Ik lach ermee als er zijn die niet weer groeten, en denk ik men eigen, ja weer ééntje die niet weet wat de Bikercode betekent :roll:

grtjs Eddy
Dolf

Bericht door Dolf »

Ik kan er mij ook in ergeren wanneer ik een motorrijder groet en geen groet terug krijg. In mijn helm lig ik dan mijn tegenligger te verwijten voor boer, lul, klootzak en nog meer van dit fraais.
Het meest irriteert mij wanneer ik een Harley tegen kom, waarvan ik weet dat die gasten bijna nooit terug groeten.
Meestal zijn het van die mannen met zo'n niet goedgekeurd helmke op hun kop dat lijkt op een eierdopje. Veelal rijden ze met ontblote armen die vol met suske en wiske getatoëerd staat en daarbij nog een gezicht waarvan zou denken dat die hond al zijn jongen heeft opgegeten.
Als FJRijder blijf ik groeten al is het maar om steeds beleefd te blijven en die tegenligger hiermee te kloten :wave01:

Dolf
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen

Bericht door witse »

Ik groet zelfs naaar de flikken :D :)

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Eagle

Bericht door Eagle »

Het gebeurt wel eens dat ik wat verstrooid ben, en niet groet. Wat allebei niet mag, verstrooid motorrijden en niet groeten.
Ik ben op zoek naar een filmpje dat ik vroeger nog op mijn pc had staan, ik dacht dat het een promotiefilmpje voor BMW was.
Het ging over twee bejaarden die elkaar op een tuinpad van het bejaardenhuis met hun looprek inhaalden, waarbij de in te halen bejaarde iets opzij ging, en de snelste bejaarde na het inhaalmaneuver een groet bracht met het rechterbeen. De slogan was iets in de zin van "eens motard, altijd motard", maar waarschijnlijk in het Duits dan.
Ik heb al urenlang gezocht op internet, maar kan het niet meer terugvinden.
Mocht iemand het vinden, graag een seintje.
flitser

Bericht door flitser »

Hallo,

Het is niet alleen de motorgroet, maar waar is ook de tijd gebleven toen je langs de kant van de weg stond met één of andere probleem en er direct andere motorrijders stopten om te kijken met wat je ze konden helpen :(
Begrijp mij niet verkeerd, er zijn er nog die stoppen maar het is veel minder dan vroeger :cry:

Groetjes Flitser
Plaats reactie