Jo demannen,
Is de inkom gratis En zo ja geld dit dan ook voor de versnaperingen
Groeten van een ( hopelijk ) tevreden bioscoopbezoeker
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Hier is hij dan De lang verwachte en naar uitgekeken FJR movie
Van het 4800 minuten durende FJR weekend zijn er 16 minuten door de censuurcommissie geraakt en bruikbaar voor publicatie. Wil je graag de andere 4784 minuten eens live meemaken Dat kan, binnenkort kan je u inschrijven, hier op dit forum, voor het FJR weekend van 2 tot 5 september 2016. (einde reclame)
Speciaal een woordje van dank aan Arthur Eelen voor het beschikbaar stellen van het beeldmateriaal & filmpje.
Nog een tip: Kijk vooral eens naar de 3 B’s in het filmpje, en neem dit zeker mee op u volgende motorritjes.
Zo, genoeg geschreven, we gaan jullie niet langer in spanning houden, klik op de volgende link en veel kijkplezier.
Eerst en vooral bedankt voor de geweldige reclame , alsook van harte bedankt om deze film hier voor ons online te hebben gezet he makker , het zijn herinneringen waar we nog lang kunnen van nagenieten
En...... wat betekenen nu juist die 3 grote "B's"Binnen, Binnen, Binnen of Buiten, Buiten, Buiten of Binnen, Buiten, Binnen of Buiten, Binnen, Buiten, ik kan er niet meer aan uit zalle
Weet ge wat, ik zal is ne cursus gaan volgen bij MRV om me laten bij te schaven in dat thema en de bijhorende techniek ervan , dan ben ik tegen volgend jaar wat wijzer en behendiger geworden in de betekenis van de 3 grote "B's", en kan ik ze dan ook gaan toepassen in mijn komende ritjes om veiliger door de bochtjes te geraken
Bedankt voor deze mooie film dat je gemaakt hebt van al de stukjes beeldmateriaal dat je gefilmd hebt tijdens ons Weekend en in mekaar hebt gestoken met bijhorende muziek, knap werk makker
Groetjes
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen