Beste collega motorrijder - motorrijdster,
onderstaande ontving ik ook van een naamgenoot motorrijder met de vraag om met zoveel mogelijk motards aanwezig te zijn en/of deel te nemen aan een korte rit. Je vind de nodige gegevens hieronder in de mail. Als je gaat mag je mij ook op de hoogte brengen.
Hopelijk krijgen ze een mooi aantal bijeen. Doorsturen naar andere motorrijders of motorrijdsters is zeker aangeraden.
Mvg.
Eddy Koninckx
Van:
Ik wil dit graag even onder de aandacht brengen:
Hoi allemaal ,
Zondag 21 september 2014 organiseer ik samen met een paar mensen van The Wingmen een motoritje in Landen. Het zal een ritje worden in de fruitstreek van Limburg.
Het wordt niet zomaar een rit. Het wordt een rit om een ernstig zieke dame ( Hilde ) de dag van haar leven te bezorgen.
Even een korte toelichting.
Met de Wingmen doen we al jaren de begeleiding van de Indian day ( motortreffen ten voordele van MS patienten ). Op dit treffen hebben we Hilde leren kennen die zelf MS-patiente is.
Ieder jaar wordt er , na de motorit , een korte rit gedaan met ms-patienten , met vrijwilligers onder de deelnemende motards. Hilde was ieder jaar van de partij om een kort ritje mee te doen.
Daardoor werd ze na verloop van tijd beschouwd als een Wingmen en bleven we buiten de Indian day ook in contact met Hilde.
We zagen jaar na jaar haar toestand verslechteren. Op dit moment is haar gezondheid van die aard dat ze misschien volgende editie van de Indian day niet meer op een motor kan plaatsnemen.
Daarom willen we graag eens een heuse motorrit doen samen met Hilde en zoveel mogelijk motors om haar een onvergetelijke dag te bezorgen.
Bij deze dus mijn vraag om deze dag vrij te houden en met zoveel mogelijk collega-motards naar Landen te komen.
We verzamelen op zondag 21 september a.s. vanaf 11.00 uur op het Bronplein te Landen.
We starten onze rit in groep om 12.00 uur. Indien het een grote groep wordt zullen wegkapiteins van The Wingmen zorgen voor de begeleiding en een veilig verloop van de rit.
Het wordt de Kataraktroute ( +/- 80 km. ) die we zullen rijden. De bedoeling is om onderweg één maal te stoppen voor een drinkpauze ( locatie nog niet bepaald ) en om Hilde de gelegenheid te geven om even te verbroederen met de aanwezige motards. De vermoedelijke aankomsttijd terug op het Bronplein zal +/- 17.00 uur zijn. Verdere voorzieningen zijn er niet genomen om de eenvoudige reden dat we Hilde en haar familie niet onnodig willen belasten. De mensen die achteraf nog iets willen drinken of eten zullen zeker hun gading vinden in Landen en omgeving.
Alle goedhartige motards die aanwezig zullen zijn worden op voorhand al geweldig bedankt voor hun deelname. Hoe meer zielen hoe meer vreugd voor Hilde !
Groeten en tot dan , Karin , Elie en Dirk
p.s. : deze mail mag uitzonderlijk veel doorgestuurd en verspreid worden !!!!
Tot zover de kennisgeving ,
Eddy
1 bericht
• Pagina 1 van 1
Plaats reactie
1 bericht
• Pagina 1 van 1
Terug naar “Tourritten & Meetings”
Ga naar
- Oud Forum (2004-2008)
- Informatief
- ↳ Algemeen
- ↳ Mededelingen - Nieuwsbrieven & Agenda
- ↳ FJRijders Evenementen en Activiteiten (geen ritten)
- ↳ Nieuwjaarsreceptie
- ↳ BBQ
- ↳ Cursussen
- ↳ Varia
- ↳ Bijeenkomsten in het Clubhuis
- ↳ Clublid worden
- Ritten / Clubreizen / Trip's
- ↳ FJRijders Ritten
- ↳ Ritten'24
- ↳ Ritten'23
- ↳ Ritten'22
- ↳ Ritten'21