Ongelukje vriendschapsrit holzgau

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Plaats reactie
beyske
Status: Offline

Ongelukje vriendschapsrit holzgau

Bericht door beyske »

Woensdag zijn we van italie naar holzgau gereden, op de flexenpas ben ik en mijne pa vast geraakt door de sneeuw met als resultaat dat ik een crashske gemaakt heb, spiegel kapot, valdop beschadige, koffer geschuurd en mijn zijstuk ook kapot
egres

Re: Ongelukje vriendschapsrit holzgau

Bericht door egres »

oei, dat is minder.... 'k hoop dat je zelf niet gekwetst raakte....
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Beyske,

Dat is verdorie balen he makker :( dat ge zoiets moet tegen komen :evil:
Hopelijk is het enkel bij blikschade gebleven :idea: en zal het nare voorval snel vergeten zijn als je FJR'ke terug gemaakt is :help:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Eddy K

Bericht door Eddy K »

Altijd jammer als je valt en het beestje beschadigd geraakt. Ook al doen die kosten pijn in de portomonee, het is onbetaalbaar als je zelf niets ernstig hebt.
Halle-Booienhove? das in mijnen hof. :D Toch nie langs de grote baan zeker? daar heb ik al een paar keer FJR's zien vertrekken in het verleden.

Eddy
beyske

Bericht door beyske »

Ja het valt allemaal nog mee maarja het zijn al onmiddelijk ewa kosten, alleen mijn been en arm zijn gekwetst maat het valt nog mee dus zeker veel geluk gehad,
Op de grote steenweg zijn marco en jacques, idd ook alletwee fjr rijders, ik woon daar een honderd meter vanaf
grtjes kevin
mario

Bericht door mario »

Zolang het maar blikschade is, dit is herstelbaar. Wel niet leuk natuurlijk,
Groetjes
F M

Bericht door F M »

Oei, dat is balen. ik was ook in Holzgau. Wij zijn wel donderdag pas aangekomen. Woensdag wilden we de Grossglöcknerpas rijden, maar daar mocht je alleen met sneeuwkettingen op... Vrijdag was de Flexenpas weer sneeuwvrij (alleen de weg natuurlijk).

We hebben nog verhalen gehoord, o;a. van een paar Goldwingrijders, die ook gevallen zijn door de sneeuw.
Plaats reactie