Beste motorrijder/sters,
Met spijt in het hart moet ik jullie hier mededelen dat ik gisteren 16 september 2011 op onze maandelijkse vergadering mijn ontslag heb bekend gemaakt van zowel Voorzitter van Brabant als lid van de raad van bestuur van MAG België. De reden hiervan is de samenwerking binnen MAG België waar ik me niet meer in kan vinden. Aan de aanwezigen werd gevraagd of er iemand mijn taak wou overnemen als Voorzitter ad interim, maar er werd unaniem beslist om voltallig met het comité te stoppen. De afwezigen werden vandaag schriftelijk op de hoogte gebracht, maar als er niemand van hen overneemt is er voorlopig geen comité meer in Brabant.
Ik wil langs deze weg dan ook iedereen bedanken voor de fijne tijd die we samen hadden. In de eerste plaats vooral Katty voor het vele werk dat ze voor mij verzette en dan het comité dat ondertussen stuk voor stuk vrienden werden, rijschool Dirk voor de meer dan professionele samenwerking, de MAG Centra’s waar we steeds hartelijk ontvangen werden voor vergaderingen en andere evenementen, de wegkapiteinen die ons steeds veilig en wel begeleid hebben op onze ritten, en natuurlijk jullie als leden waarvoor we het eigenlijk allemaal deden. Het blijven mooie herinneringen en ik hoop dat als ik jullie onderweg ergens zal tegenkomen we er met een frisse pint nog eens kunnen op terug kijken.
Met Vriendelijke MotorGroet,
Eddy Koninckx
Ontslag bij MAG
Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Plaats reactie
1 bericht
• Pagina 1 van 1
Plaats reactie
1 bericht
• Pagina 1 van 1
Ga naar
- Oud Forum (2004-2008)
- Informatief
- ↳ Algemeen
- ↳ Mededelingen - Nieuwsbrieven & Agenda
- ↳ FJRijders Evenementen en Activiteiten (geen ritten)
- ↳ Nieuwjaarsreceptie
- ↳ BBQ
- ↳ Cursussen
- ↳ Varia
- ↳ Bijeenkomsten in het Clubhuis
- ↳ Clublid worden
- Ritten / Clubreizen / Trip's
- ↳ FJRijders Ritten
- ↳ Ritten'24
- ↳ Ritten'23
- ↳ Ritten'22
- ↳ Ritten'21