Hey manne en dames,
Ergens in juni gaan we met enkele kameraden een tourke doen.
Dit zou een 5-daagse woreden, maar we hebben nog geen bestemming gekozen.
Graag had ik enkele tips gekregen waar we eventueel naar toe zouden kunnen gaan voor een leuk toerke. Laat jullie ervaring eens spreken zou ik zeggen, alle bestemmingen zijn welkom. Liefst op ongeveer 1 dagrit rijden. We hebben zelfs de mogelijkheid om met de wagen/aanhangwagen op te rijden 's avonds en dan ter plaatse 4 dagen cruzen.
Even ter info, we hebben al Normandie, Eifel en de Vogezen gedaan in het verleden.
Alvast bedankt voor de reacties en ervaringen.
mvg,
Five
5-daagse ergens ... Sauerland
-
- Status: Offline
5-daagse ergens ... Sauerland
Laatst gewijzigd door Nrfive op 26 mar 2011 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- terdonkske
- 1300 cc
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
- Regio: Limburg
Re: 5-daagse ergens ...
Hallo Ronny ,
Je hebt al een mooi vooruitzicht op het oog .
Ook een zeer mooie bestemming is het Sauerland , daar hebben we in 2009 dacht ik ons Fjrijders week-end gedaan , een zeer mooie streek en tal van bochtjes .
Ook aan te raden is het Zwarte woud , we zijn daar ook geweest in 2009 in Bad-Peterstal , eveneens een mooie streek . Alleen moet je wat hopen op een goed weertje anders kan het een beetje mislopen . Maar ik denk dat dat overal zo een beetje is , als het weer goed is en je kunt toerkes maken met de motor dan kan er in principe niks verkeerd gaan .Laat maar eens iets horen wat het geworden is en amuseer jullie .
Grzt Patrik en Monique
Je hebt al een mooi vooruitzicht op het oog .
Ook een zeer mooie bestemming is het Sauerland , daar hebben we in 2009 dacht ik ons Fjrijders week-end gedaan , een zeer mooie streek en tal van bochtjes .
Ook aan te raden is het Zwarte woud , we zijn daar ook geweest in 2009 in Bad-Peterstal , eveneens een mooie streek . Alleen moet je wat hopen op een goed weertje anders kan het een beetje mislopen . Maar ik denk dat dat overal zo een beetje is , als het weer goed is en je kunt toerkes maken met de motor dan kan er in principe niks verkeerd gaan .Laat maar eens iets horen wat het geworden is en amuseer jullie .
Grzt Patrik en Monique

Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
-
Re: 5-daagse ergens ...
Hey Patrik,
Bedankt voor de info.
We hebben er net voor gekozen om naar Sauerland te gaan, ziet er inderdaad een mooie streek uit.
Dus, moest iemand nog ergens iet liggen hebben over deze streek, laat maar weten.
Greetz,
Five
Bedankt voor de info.
We hebben er net voor gekozen om naar Sauerland te gaan, ziet er inderdaad een mooie streek uit.
Dus, moest iemand nog ergens iet liggen hebben over deze streek, laat maar weten.
Greetz,
Five