Jo de mannen ,
Op zaterdag 21-08-2010 waren Monique , Witse en ikzelf een ritje gaan rijden in Duitsland in de buurt van Simmerath .
Mooi weer , bochtige wegen wat moet het nog meer zijn voor een mooie dag te hebben en in goed gezelschap .
We merkten wel dat het druk was , het krioelde er van motards . Op een gegeven moment reed ik achter een auto aan een lage snelheid , toen er verschillende motards in tegenovergestelde richting kwamen aangereden . De ene wat harder dan de andere kwamen ze de bocht uitgereden . Bij het verder uitkijken van een bocht naar links , zag ik op een gegeven moment een zwarte motor op een zeer hoge snelheid op me afkomen , ik zag direct dat hij deze bocht compleet ging missen en me frontaal ging aanrijden . Op een fractie van een seconde reed de motard mij frontaal aan . Mijn moto is daarbij volledig per total , er schiet niks meer van over .
Mijn grootste geluk is geweest , dat hij eerst de auto die voor mij reed langs de zijflank heeft geraakt en dan frontaal op mij , anders denk ik niet dat ik dit nog zou kunnen navertellen . Zelf heb ik niks gebroken , juist wat zware kneuzingen over mijn hele lichaam .
Je kunt hier zelf niks aan doen en je bent juist op de verkeerde plaats en op het verkeerde moment . Ik neem de motard die me aangereden heeft niks kwalijk , maar wat ik hier wel mee wil vertellen is toch hoe belangrijk het is om ten eerste ALTIJD te zien dat je een veilige motorkleding aanhebt , waarvan ik blij was dat ik dat aanhad , vermits ikzelf nog géén schrammetje had . En ten tweede raad ik ook iedereen aan om als je kunt om die MRV cursussen te volgen , waar het bestuur van onze CLUB zoveel aandacht aan schenkt . Je leert als motard altijd iets bij . Op die fractie van een seconde herinnerde ik mij dat Arthur van MRV eens gezegd heeft , als je ooit een frontale botsing moest krijgen , je hoofd intrekken en je stuur loslaten , en dat is precies wat ik gedaan heb .
Voor de cursus van MRV 4 waar ik me had laten inschrijven in september zal ik nu moeten wachten tot volgend jaar , vermits ik zonder motor zit .
Dan toch nog effe een bedankje aan den Witse , die mezelf en Monique van de eerste tot de laatste moment bij ons is gebleven , ikzelf ben afgevoerd met de ambulance , maar Monique moest nog met de fazer naar huis rijden .
Luc , bedankt dat ge zoveel steun hebt gegeven aan Monique om haar eerst te begeleiden naar het ziekenhuis en dan nog huiswaarts te keren . Bedankt voor alles en in nood leer je pas je vrienden kennen .
Ook bedankt aan ieder die ons gesteund heeft .
Tot op het Fjr weekend , wel met den auto , maar komen zullen we , dit willen we niet missen .
Groetjes Patrik en Monique
ONGEVAL , ZO VLUG GEBEURD
- terdonkske
- 1300 cc
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
- Regio: Limburg
- Status: Offline
ONGEVAL , ZO VLUG GEBEURD
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
-
Re: ONGEVAL , ZO VLUG GEBEURD
Ja makker, hier wordt ne mens dus echt stil van,ik ben werkelijk blij dat je het nog kan navertellen!
Patrik , ik wens je een spoedig herstel toe, als ik ook maar iets kan doen..geef maar een seintje.
Carlo
Patrik , ik wens je een spoedig herstel toe, als ik ook maar iets kan doen..geef maar een seintje.
Carlo
- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
- Regio: Vlaams-Brabant
@ Patrik,
Ondertussen weet ik al wat er gebeurd is en ben super blij dat je dit nog kan navertellen makker
Met deze serieuze tegenslag te hebben, mag er ook wel gezegd worden dat je een goeie engelbewaarder hebt die je heeft bijgestaan want we mogen er niet bij stilstaan als deze niet in je buurt had geweest........... de rest moet ik hier niet gaan vertellen he
Laat alles nu maar even bekoelen en zorg maar dat je terug helemaal de oude nieuwe word he vriend.
Als je ons nodig hebt, je weet ons wel te vinden en we zorgen dan wel dat we in de mate van het mogelijke jullie zullen helpen waar nodig
We wensen je alvast een vlug herstel en héél véél sterkte toe Patrik
Groetjes en tot een spoedig wederhoren
Max
Ondertussen weet ik al wat er gebeurd is en ben super blij dat je dit nog kan navertellen makker

Met deze serieuze tegenslag te hebben, mag er ook wel gezegd worden dat je een goeie engelbewaarder hebt die je heeft bijgestaan want we mogen er niet bij stilstaan als deze niet in je buurt had geweest........... de rest moet ik hier niet gaan vertellen he

Laat alles nu maar even bekoelen en zorg maar dat je terug helemaal de oude nieuwe word he vriend.
Als je ons nodig hebt, je weet ons wel te vinden en we zorgen dan wel dat we in de mate van het mogelijke jullie zullen helpen waar nodig

We wensen je alvast een vlug herstel en héél véél sterkte toe Patrik

Groetjes en tot een spoedig wederhoren

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

-
Sterkte Patrik ; woorden heb ik hier niet voor maar je kan altijd op me rekennen.
Mvg Gert
Mvg Gert
-
Patrik & Monique,
Veel sterkte toegewenst en een spoedig herstel. Gelukkig heb je een goede engelbewaarder en een goede vriend als Witse, waarvan iedereen hier al lang weet dat hij zijn gewicht in goud waard is.
Hopelijk kunnen jullie spoedig weer samen op pad.
Groetjes,
Bart
Veel sterkte toegewenst en een spoedig herstel. Gelukkig heb je een goede engelbewaarder en een goede vriend als Witse, waarvan iedereen hier al lang weet dat hij zijn gewicht in goud waard is.
Hopelijk kunnen jullie spoedig weer samen op pad.
Groetjes,
Bart
- jantje2
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013
- Regio: Antwerpen
Ik kan je niet meer dan het beste wensen, spoedig herstel en veel moed. Hiervoor had ik je graag mijn spiegel gegund.
Grtz
Jantje
Grtz
Jantje
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd
Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
- Snorry
- 1300 cc
- Mijn motor is: Andere
Patrik & Monique,
Veel sterke en een spoedig herstel gewenst. Toch ben ik er van overtuigd dat je een goede engelbewaarder hebt... veel koesteren zou ik zo zeggen.
Hopelijk valt alles terug snel in zijn plooi en intussen kan je, ja ség, achterop meerijden bij Moniqueske ...ook geen slecht gedacht, mijn gedacht
Groetjes en tot binnenkort.
Snorry
Veel sterke en een spoedig herstel gewenst. Toch ben ik er van overtuigd dat je een goede engelbewaarder hebt... veel koesteren zou ik zo zeggen.

Groetjes en tot binnenkort.
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
-
Patrik & Monique ,
Iedereen hoopt dat men het niet hoeft mee te maken , maar als je er toch bij betrokken geraakt en het bij wa kneuzingen en blikschade blijft , mag men van vééééééééél geluk spreken !
Patrik , maatje , het is toch een teken da diene van hierboven U graag ziet hé dat em U zo goed in bescherming heeft genomen.
Wij wensen je veel sterkte en een spoedig herstel toe vanuit Willebroek !
P.S. : je kan altijd achterop de Fazer (Monique) é , als je da durft tenminste hé
Grtz ,
Ivan & Erika
Iedereen hoopt dat men het niet hoeft mee te maken , maar als je er toch bij betrokken geraakt en het bij wa kneuzingen en blikschade blijft , mag men van vééééééééél geluk spreken !
Patrik , maatje , het is toch een teken da diene van hierboven U graag ziet hé dat em U zo goed in bescherming heeft genomen.

Wij wensen je veel sterkte en een spoedig herstel toe vanuit Willebroek !
P.S. : je kan altijd achterop de Fazer (Monique) é , als je da durft tenminste hé

Grtz ,
Ivan & Erika
- Flykiller
- 1300 cc
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013
geluk zit in een klein hoekje, sterkte kerel.
ik wens je vooral snel een nieuwe FJR toe
, zodat je niet teveel pret hoeft te missen in onze club.
grtjs Flykiller & Martine
ik wens je vooral snel een nieuwe FJR toe

grtjs Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
-
- 1300 cc
- Mijn motor is: Andere
- Regio: Waals-Brabant
Hoi Patrick en Monique,
Wat een nachtmerrie moet dat geweest zijn
, bedank je engelbewaarder maar op je blote knieën.
Alvast een spoedig herstel toegewenst zowel mentaal als fysiek
Laat je verhaal maar loskomen tijdens het FJRweekend, er vooral niet mee blijven zitten.
Zoals de Max reeds schreef: Als je ons nodig hebt, je weet ons wel te vinden en we zorgen dan wel dat we in de mate van het mogelijke jullie zullen helpen waar nodig.
Uiteraard zonder de Witse te vergeten, BEDANKT Luc
Greetz
Martine
Wat een nachtmerrie moet dat geweest zijn

Alvast een spoedig herstel toegewenst zowel mentaal als fysiek

Laat je verhaal maar loskomen tijdens het FJRweekend, er vooral niet mee blijven zitten.
Zoals de Max reeds schreef: Als je ons nodig hebt, je weet ons wel te vinden en we zorgen dan wel dat we in de mate van het mogelijke jullie zullen helpen waar nodig.
Uiteraard zonder de Witse te vergeten, BEDANKT Luc
Greetz
Martine