Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Plaats reactie
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door FJR-Freak Max »

Danneke schreef:Dag Bart,

Ik heb ff een vraagje...
Ik lees dat FJR-leden die willen deelnemen aan de Sauerlandreis €40.00 betalen, niet-leden €48.00.
Wanneer je echter rechtstreeks via de hotelsite boekt betaal je slechts €42.50, inclusief ontbijtbuffet en een 3-gangendiner. Het verschil = 3 x €5.50 of €16.50. Is deze extra betaling een vorm van lidgeld?...administratiekost?...sponsoring?...Of heeft het hotel de prijzen inmiddels opgetrokken en de website nog niet aangepast? (kan natuurlijk ook). In ieder geval, in deze barre tijden is €16.50 300km met de FJR rijden, m.a.w. je rijdt voor dit bedrag naar Winterberg. (allé, ikke toch, maar ik rij niet zo rap als jullie ;)
Mijn vraag is dus (zonder ambetant te willen doen): waarom die extra €16.50 of €24.00 indien jullie een groepskorting hebben bedongen?

Groetjes,
Danneke (the one and only)
:cool:
@ Danneke,

Hier kunnen we het volgende antwoord op geven :arrow:
In de prijs als jij of iemand anders rechtstreeks boekt zit enkel hetgene in (€42.50, inclusief ontbijtbuffet en een 3-gangendiner) dat je hierboven vermelde :shock:
Wat wij daar nog aantoevoegen is nog een verrassing maar je zal er zeker niet komen als je dit moet bij betalen met de €48.00 als niet lid, laat staan dat je er komt met de 40.00 voor onze leden en daar mag je dan nog de groepskorting vanaf trekken :o
Met hetgene dat je meer zal moeten betalen als je rechtstreeks boekt voor wat wij jullie bieden kan het dus zijn dat je in deze barre tijden Op en Af naar winterberg kan rijden en .....het zal toch wel logisch zijn dat we onze leden voor hun vertrouwen iets extra's gunnen :headbang:
Je mag nu wel denken dat we euro's willen ronselen als lidgeld?...administratiekost?...sponsoring?... maar we zijn niet zo dom om een meerprijs gaan te vragen als we niets meer zouden doen dan dat de hoteluitbaters zelf vragen want wij weten ook dat de prijzen vermeld staan op hun site :o
Voor de luttele €20.00 dat je lidgeld betaald als lid zal je enkel winst kunnen maken zoals ik hier al eerder op het forum vermeld heb, niemand is natuurlijk verplicht om lid te worden maar dan moet je wel de meerprijs bekostigen dat wij er niet al teveel moeten in toe steken voor een niet lid en dat komt bijna neer op het lidgeld waar je dan nog winst mee boekt tegenover dat je zelf rechtsstreeks zou inschrijven :dontknow: als dat nog niet genoeg is dat we doen of geven voor leden en niet leden, wel dan weet ik het ook niet meer :shock:
Wat je hieruit kan besluiten, lid worden bij de FJRijders heeft niets dan voordelen :notworthy:

Hopend je hiermee met een positief en duidelijk antwoord te hebben gediend :notworthy:

Groetjes en tot hoors :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
FJbaRt

Bericht door FJbaRt »

Danneke schreef: Dag Bart,

Ik heb ff een vraagje...
Ik lees dat FJR-leden die willen deelnemen aan de Sauerlandreis €40.00 betalen, niet-leden €48.00.
Wanneer je echter rechtstreeks via de hotelsite boekt betaal je slechts €42.50, inclusief ontbijtbuffet en een 3-gangendiner. Het verschil = 3 x €5.50 of €16.50. Is deze extra betaling een vorm van lidgeld?...administratiekost?...sponsoring?...Of heeft het hotel de prijzen inmiddels opgetrokken en de website nog niet aangepast? (kan natuurlijk ook). In ieder geval, in deze barre tijden is €16.50 300km met de FJR rijden, m.a.w. je rijdt voor dit bedrag naar Winterberg. (allé, ikke toch, maar ik rij niet zo rap als jullie ;)
Mijn vraag is dus (zonder ambetant te willen doen): waarom die extra €16.50 of €24.00 indien jullie een groepskorting hebben bedongen?

Groetjes,
Danneke (the one and only)
:cool:
@Danneke,

Ik kan me alleen maar aansluiten bij hetgeen Max al uitvoerig heeft uitgelegd. We hebben al verschillende keren uitgelegd dat we voor onze leden een extra inspanning doen om hen te bedanken voor het gestelde vertrouwen.
De meerprijs voor niet-leden zal zeker gerechtvaardigd zijn omdat we inderdaad van plan zijn om vanuit de FJRijders-club een extraatje toe te voegen aan het reeds mooie aanbod van het hotel. Wat we hiermee bedoelen blijft natuurlijk een verrassing. Het moet een beetje spannend blijven nietwaar. ;)
Ik kan je maar één goede raad geven ; wordt lid, dan ben je zeker van je plaats, want, we hebben ook al aangekondigd dat we zowiezo voorrang zullen geven aan betalende clubleden.
We hebben beloofd dat de €20 lidgeld een goede investering zou zijn en we zijn van plan om ons aan ons woord te houden.
We hebben op de laatste ledenvergadering gezegd dat we er financiëel gezond voorstaan. Iedereen heeft er de kans gekregen om dit te checken. We hebben het dus absoluut niet nodig om via allelei achterpoortjes en sluipwegen toch nog geld uit de zakken van de forumleden te kloppen.
Iedereen die aan de reis deelneemt, lid of niet-lid, zal waar krijgen voor zijn geld. Alleen zal dit voor de leden een groter voordeel zijn dan voor de niet-leden.

Groetjes,

Bart (ook the one and only ;) )
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013
Regio: Antwerpen

Bericht door Flykiller »

Ik had ook graag meegegaan, en vermits ik nu lees dat betalende leden voorrang krijgen zet mij dan ook maar in de wachtrij met mijn vrouwtje. de datum is nog veraf en uit ervaring weet ik dat er gewoonlijk toch nog volk afvalt op het laatste moment. mijn verlof heb ik al besproken. :laughing7: :cheers: :sunny:
tevens is dit een mooie kans om het voltallig bestuur ook beter te leren kennen.
grtjs Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
FJbaRt

Bericht door FJbaRt »

Beste deelnemers,

Mogen we jullie verzoeken om tegen uiterlijk 15 maart een voorschot van € 50.00 per persoon te storten op rekening nr 734-0194589-16 van de FJRijders.
Gelieve bij de betaling te vermelden dat het gaat om de reis naar Sauerland en vergeet ook jullie forumnaam niet te vermelden.
Pas na betaling van het voorschot wordt jullie deelname definitief.
Deelnemers die tegen de vooropgestelde datum hun voorschot niet hebben betaald, zullen vervangen worden door mensen op de reservelijst.

Met dank voor jullie begrip,

Het Bestuur
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020

Bericht door witse »

Heb het ook betaald , met ons beddeke kunnen ze al niet meer gaan lopen :D

Grtjs Luc & Sonja
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

@ Deelnemers van onze Sauerland trip ;)

Onze secretaris FJbaRt heeft een bericht geplaats met een uiterste datum om het voorschot te betalen voor onze trip naar het mooie Sauerland :!:
In overleg met hem heb ik de datum aangepast omdat er een misverstand was geweest in onze communicatie :oops:
Bij deze zet ik hier nogmaals de uiterste betaaldatum "15 maart" dat het voorschot op rekening van de FJRijders moet gestort zijn :!:
Overige informatie vind je terug in het bericht dat FJbaRt heeft geplaatst :idea:
Zoals jullie zien zijn er al betalers van het voorschot die zeker willen zijn van hun plaatsje, wij hopen dat de andere deelnemers de vooropgestelde datum ook respecteren zodat onze boeking met het voorschot zonder problemen kan verlopen :headbang:

Bedankt voor jullie begrip :notworthy: en wij kijken er alvast naar uit om te kunnen vertrekken :cheers: :sunny: :wave01:

Afbeelding
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg

Bericht door terdonkske »

Yes, we hebben plaats, dus zo rap als het ging betaald.
Nu nog hopen da we goe weer hebben en voor de rest afwachten.
:walk: :thumbleft: :wav: :toothy:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2013

Bericht door Flykiller »

Heu, een vraagske als 1é reserve ook al een voorschotje betalen?? :?: :roll:
laat het me maar weten.
Grtjs Flykiller
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

@ Flykiller,

Voorlopig moet jij als 1e reserve nog geen voorschot storten, het zou te gek zijn als er geen plaats vrij is dat we je dit laten doen he :dontknow:
Het is wel tof dat je dit vraagt natuurlijk en dat maakt ook duidelijk dat je héél véél intresse hebt om nog van de partij te kunnen zijn :idea:
We gaan zien wat we voor jullie nog kunnen doen, we wachten eerst de einddatum van 15 maart af om te zien dat tegen dan alle voorschotten van de ingeschreven deelnemers zijn betaald, indien dit niet zo is krijgen jullie de kans om het zovlug als mogelijk te storten want degene die hun voorschot niet betaald hebben verliezen hierdoor het recht op hun plaats, dit is namelijk duidelijk gemaakt in de aankondiging van onze secretaris :sign13:

We laten je nog wel tijdig iets weten :headbang:

Groetjes,

Afbeelding
gert

Bericht door gert »

Ook betaald , nu zit ge met mij en die van ons opgescheept :D

Gert en Christiane :D
Plaats reactie