@ Danneke,Danneke schreef:Dag Bart,
Ik heb ff een vraagje...
Ik lees dat FJR-leden die willen deelnemen aan de Sauerlandreis €40.00 betalen, niet-leden €48.00.
Wanneer je echter rechtstreeks via de hotelsite boekt betaal je slechts €42.50, inclusief ontbijtbuffet en een 3-gangendiner. Het verschil = 3 x €5.50 of €16.50. Is deze extra betaling een vorm van lidgeld?...administratiekost?...sponsoring?...Of heeft het hotel de prijzen inmiddels opgetrokken en de website nog niet aangepast? (kan natuurlijk ook). In ieder geval, in deze barre tijden is €16.50 300km met de FJR rijden, m.a.w. je rijdt voor dit bedrag naar Winterberg. (allé, ikke toch, maar ik rij niet zo rap als jullie![]()
Mijn vraag is dus (zonder ambetant te willen doen): waarom die extra €16.50 of €24.00 indien jullie een groepskorting hebben bedongen?
Groetjes,
Danneke (the one and only)
Hier kunnen we het volgende antwoord op geven

In de prijs als jij of iemand anders rechtstreeks boekt zit enkel hetgene in (€42.50, inclusief ontbijtbuffet en een 3-gangendiner) dat je hierboven vermelde

Wat wij daar nog aantoevoegen is nog een verrassing maar je zal er zeker niet komen als je dit moet bij betalen met de €48.00 als niet lid, laat staan dat je er komt met de 40.00 voor onze leden en daar mag je dan nog de groepskorting vanaf trekken

Met hetgene dat je meer zal moeten betalen als je rechtstreeks boekt voor wat wij jullie bieden kan het dus zijn dat je in deze barre tijden Op en Af naar winterberg kan rijden en .....het zal toch wel logisch zijn dat we onze leden voor hun vertrouwen iets extra's gunnen

Je mag nu wel denken dat we euro's willen ronselen als lidgeld?...administratiekost?...sponsoring?... maar we zijn niet zo dom om een meerprijs gaan te vragen als we niets meer zouden doen dan dat de hoteluitbaters zelf vragen want wij weten ook dat de prijzen vermeld staan op hun site

Voor de luttele €20.00 dat je lidgeld betaald als lid zal je enkel winst kunnen maken zoals ik hier al eerder op het forum vermeld heb, niemand is natuurlijk verplicht om lid te worden maar dan moet je wel de meerprijs bekostigen dat wij er niet al teveel moeten in toe steken voor een niet lid en dat komt bijna neer op het lidgeld waar je dan nog winst mee boekt tegenover dat je zelf rechtsstreeks zou inschrijven

Wat je hieruit kan besluiten, lid worden bij de FJRijders heeft niets dan voordelen

Hopend je hiermee met een positief en duidelijk antwoord te hebben gediend

Groetjes en tot hoors

Max