Amaai Patrick hier word ik toch even stil van, man man ge moet in uw leven toch even geluk hebben en zoals Max schreef nen goeie op uw schouders hebben zitten. Hopelijk heb u niet teveel lichamelijke schade opgelopen. Laat uwen auto maar thuis staan en kom mee met Monique hare moto en u achterop.
Van de Witse zijn daden verschiet ik niet want ge weet: in tijden van nood kent men zijn echte vrienden.
Groeten en veel beterschap
Marcel & Annick
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Wat lees ik nu,ik krijg niks getypt nu,ik schrik er nu van,ik ben heel blij dat je het nog kunt navertellen,het kon anders afgelopen zijn,ik wens je een heel spoedig herstel,en dat wij elkaar snel kunnen weerzien,en terug met de volledige groep kunnen rondtoeren..
Ik was ook al op de hoogte van dit ongeval, en heb al een goede babbel gedaan met Patrik want een goeie vriend laat je niet in de steek. Verzorg u maar heel goed zoals ook Monique. En Witse ook bedankt voor de goede zorgen na het ongeval.
Gelukkig kan je dit hier nog zelf plaatsen Patrick.
Het nut van degelijke beschermkledij hebben we zelf enkele weken terug ervaren.
Niet alleen de hulp van vrienden kan deugd doen, maar ook die van een totaal onbekende.
Hopelijk is het leed van de kneuzingen snel voorbij en kan je straks terug genieten van een FJR.