Bochten stage bij MRV

Plaats reactie
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Bochten stage bij MRV

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste leden, ;)

Nu het nieuwe seizoen weer volledig open is en iedereen binnenkort in de ardennen of op één van hun reizen wil gaan genieten van de bochtjes, willen wij voor onze clubleden eens een bochten stage organiseren bij onze gekende en erkende motorrijschool "Motor Rijvaardigheid Vlaanderen" :!: (op volgende link vind je alle informatie van onzen Arthur en zijn MRV team http://www.m-r-v.be/)

Zo'n stage zou volgens mijn inziens minstens eenmaal door de overheid moeten verplicht worden voor elke motaar, dit om reden dat het voor de motorijder een zéér leerzame ervaring is dat ze er opdoen + dat er véél veiliger zal en kan gereden worden omdat het inzicht dat ze mee krijgen hun leven en dat van mede weggebruikers wel eens zou kunnen redden :o

Daarom nemen wij als bestuur het initiatief om deze stage voor onze leden op 16 mei te organiseren :headbang:

Om ieder van jullie te stimuleren hieraan deel te nemen, geven wij als bestuur elke deelnemer 20% korting :shock: op de normale kostprijs van €125,00 voor deze cursus :arrow: hierbij is dan al reeds voorzien een stevig ontbijt en de huur van het intercom systeem dat elke deelnemer terbeschikking krijgt :idea:
Voor deze cursus zijn we beperkt tot een max. van 15 deelnemers, degenen die op deze dag niet kunnen door omstandigheden of omdat het misschien al volboekt zal zijn, zullen we later op het jaar dan nogmaals zo'n cursus organiseren zodat deze mensen ook deze kans nog krijgen :notworthy:

De Cursus ziet er dus als volgt uit:

Na een stevig ontbijt krijgt u een theoretische uiteenzetting van de basis bochtentechniek en een voorstelling van de verschillende types bochten. Daarna volgen er een reeks specifieke oefeningen op het terrein waarbij de kijk- en bochtentechniek centraal staan.

Na deze oefeningen volgt er een gevarieerde rondrit op de openbare weg. Gedurende deze rit zal de instructeur voor u steeds de ideale en veilige bochtenlijnen voorrijden zodat u meer vertrouwd geraakt met het correct inschatten van snelheid, afstanden, rempunten en het vlot rijden in een bochtige omgeving.

Tijdens deze rit staat u steeds onder begeleiding van een instructeur, hiervoor maken wij gebruik van een intercom systeem zodat elke cursist in verbinding staat met de instructeur, hij zal u tevens de nodige feedback geven en u veilig over het traject loodsen. Naast de voorziene rustpauzes is er ook tijd voorzien voor een stevige maaltijd maar deze is wel niet bij voorzien in de betaalde prijs voor de cursus :!: .

Na het beëindigen van de rondrit worden met de deelnemers de persoonlijke vorderingen geëvalueerd en besproken zodat het rijden in een bochtige omgeving voor u geen geheimen meer heeft.

Na de rit ontvangt u een certificaat dat bij een aantal verzekeringsmaatschappijen wordt aanvaard om korting te verkrijgen.

Groepen:

Om u de maximale ondersteuning te kunnen geven wordt er gewerkt in kleine groepen van 5 cursisten per instructeur.

Tijdspanne van de cursus: 1dag van 08.45u tot 18.00u

Prijs: voor onze clubleden €125,00 - 20% = €100,00 inclusief het stevige ontbijt + het gebruik van een intercom systeem :salut:

Deelnemerslijst :

- Tosca
- Snorry
- Witse
- Heatingmann
- Koboloi
- Martin
- Marijke
- Dolf
- Max

Wij hopen jullie hiermee een mooie kans te geven om je rijervaring nog meer uit te bereiden, laat deze kans dus niet liggen en geniet terwijl van ons aanbod als clublid van de FJRijders :!:

Het bestuur :notworthy:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

Re: Bochten stage bij MRV

Info voor de deelnemers :idea:

Uw betaling van €100,00 voor deze cursus kunt u doen op onze FJRijders rek. nr: 734-0194589-16 met vermelding van : MRV cursus en je Nickname
Let wel op ! ! ! U bent pas zeker van deelname na betaling, deze moet ten laatste 3 dagen voor aanvang van de cursus op onze rekening staan.

Indien u nog vragen hebt horen wij dat graag en zullen je dan zovlug mogelijk van antwoord dienen :headbang:

Groetjes :wave01:

Het Bestuur :cool:

Afbeelding
tosca

Bericht door tosca »

Schrijf me maar in Max
Nooit te oud om iets bij te leren :)
Laatst gewijzigd door tosca op 16 apr 2009 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Snorry
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen

Bericht door Snorry »

Bochtjes pakken :?: ...dat wil ik wel is ne keer leren zenne :arrow: als da niet te moeilijk is hé :?
en -20%, dat gaan we niet laten liggen. Zet mij maar op dat lijstje. :cool:

Stevig ontbijt :!: ... :arrow: ...stevig middagmaal :?: .... :director: Witse :smileinbox: , er is ook aan U gedacht sé, mijn gedacht. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tot in dienne draai zekers, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

@ Tosca & Snorry,

Jullie naam pronkt al op de deelnemers lijst :thumbleft:

@ Clubleden,

Zo zie je maar dat onze ervaren rijders ook nog zo'n cursus mee pakken om het vertrouwen en de kunst in de hand te houden :headbang: de behendigheid en het inzicht om onze machine de bochtjes in te sturen is het belangrijkste wat je als motaar zeker zou moeten weten en kunnen :!:
En....zoals onze Snorry schrijft, die -20% dat we jullie gunnen moet je niet laten liggen want die is vlug meegenomen, het is tenslotte €5,00 meer dat je bovenop de waarde van je lidgeld terug krijgt :idea:

Groetjes,

Max ;o)

Afbeelding
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020

Bericht door witse »

@ Max & Snorry , vermits er stevig ontbeten kan worden ben ik verplicht om te komen ;) en als er dan nog een stevig middagmaal bij is zal ik maar den hele dag blijven zeker. Dus bij deze zet mij maar bij op de lijst ( zal men lidgeld al eens rap terug verdienen se :) ) .Zal er zeker veel van leren want iedere bocht is toch weer anders he .

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Heatingmann
1300 cc
1300 cc
Regio: Limburg
Contacteer:

Bericht door Heatingmann »

SCHRIJF MIJ OOK MAAR AL IN VOOR DIT BOCHTENWERK, ik kijk er al naar uit !
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

witse schreef:@ Max & Snorry , vermits er stevig ontbeten kan worden ben ik verplicht om te komen ;) en als er dan nog een stevig middagmaal bij is zal ik maar den hele dag blijven zeker.

Grtjs Luc
@ Witse & Heatingmann,

Jullie naam staat ook al bij de deelnemers :thumbleft:

En Witse, er is wel een stevig ontbijt in de prijs begrepen maar voor de lunch die je terplaatse gaat kiezen zal er door de verorberaar zelf moeten betaald worden :oops: :idea: we kunnen niet alles gaan blijven betalen he :pottytrain2: :nono: :help:

Groetjes en tot hoors,

Max :cool:

Afbeelding
incognito
250 cc
250 cc

Bericht door incognito »

djuu,kan er deze keer niet bij zijn :( .
Zit dan in de Jura voor tien dagen :razz:

Heb in het verleden al drie cursussen gevolgd met de fjr adepten bij MRV en het is zeker een aanrader.

Max wat de overheid betreft,er zijn twee opleidingen die je gratis kan volgen gesponserd door de Vlaamse gemeenschap.
De eerste was onlangs eind maart ,dit is slechts een screening van een uurtje,maar de dag zelf kun je je inschrijven voor een volledige dag.Het is wel geen bochtenstage maar een basisopleiding met zeer uitgebreide variabele oefeningen.

veel succes en hou het rubber onderaan :mrgreen:

mobile vulgas
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020

Bericht door witse »

Alle zal dan men goed hart maar eens laten zien en men eten zelf betalen :evil: . Toch doe ik dan nog winst wat betreft men lidgeld :D + dat je iets ( veel ) kan leren op die dag .Als je den :fjr2: op zijne kant moest leggen kost het veel meer dan 100 € en misschien heb je na de opleiding de reactie die nodig is om het zen wielen op de grond te houden.

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Plaats reactie