ZONDAG 10 MEI *** Snorry’s 3 Provincieroute ***

Hier komen de Events & Meetings
Plaats reactie
Snorry
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: ZONDAG 10 MEI *** Snorry’s 3 Provincieroute ***

Bericht door Snorry »

Beste Motorrijders,

Zij die ingeschreven zijn voor de Snorryrit zouden de GPS route in hun mailbokske moeten vinden. :lol:

@ Heatingmann
Gelieve eerst u mailbokske leeg te maken a.u.b.
(User's mailbox quota exceeded (in reply to end of DATA command)

Zij die nog wensen deel te nemen aan de rit, laat het ons weten voor zaterdag 18:00. a.u.b. :idea: :!:

Mvg, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg

Bericht door terdonkske »

@ Snorry, @ Max,

Bij deze wil ik vermelden da we zoals afgesproken gisteren in het clublokaal, dat ik samen met de Max en Cie ga meerijden vanuit Rotselaar.

Groetjes Patrik ;)

P.s. Bedankt veur de gezellige babel, in het clublokaal gisterenavond. :cool:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
CBRider

Bericht door CBRider »

Spijtig genoeg :evil: :evil: :evil: :evil: moet ik voor de befaamde Snorry-rit forfait geven :angry4: :angry4: :angry4:

hopelijk lukt het mij de volgende keer wel

grtz
Francois
gert

Bericht door gert »

OK om 8:00u in Rotselaar :D :D :D

Mvg Gert :D
Snorry
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere

Bericht door Snorry »

Beste MotorRijders,

De inschrijvingen worden afgesloten :!:

Morgen D-DAY *** Snorry's 3-Provincieroute ***

*** 32 Bikes - 44 Personen ***

De rit , de tourguides & wegkapiteins, allemaal zijn ze er klaar voor om jullie morgen een ongelofelijke dag te bezorgen. Ook met het weer zit het snor (20°). :lol:
Ons brommerke staat gereed .....gewassen....ingepakt...jaja,laat de provincies maar komen. :mrgreen:

Hieronder de belangrijke zaken nog eens op een rijtje.

* De plaats van samenkomst is het benzinestation Total - Carestel restaurant - Parking Waarloos op
de E19 autosnelweg richting Mechelen. GPS Coördinaten N51 05.976 E4 26.141
* In het Carestel restaurant heb je de mogelijkheid tot ontbijt.

* Samenkomst tussen 8:00u-9:00u
* Briefing 9:00u.
* Vertrek stipt om 9:15u.

* Gelieve met volle tank te vertrekken.

* Vergeet vooral je goed humeur niet :shock:

Indien er nog mensen naar de R.V. punten komen......laat het ons weten a.u.b.

R.V. Antwerpen - Rond punt wommelgem (fruitkraam)

Samenkomst 7.30u.
Vertrek Stipt om 7.45u.

Hopende U morgen allen te mogen verwelkomen,

Mvg, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Dolf

Bericht door Dolf »

Ben ook net thuis gekomen, na een met zonovergoten heerlijke dag motorrijden.
Snorry, bedankt voor de uitleg voor het vertrek en de deskundige uitleg aan het hellend vlak alsmede voor het samenstellen van deze dagrit. Je moet het maar willen doen.
Over de wegkapiteins kan ik niet veel zeggen want die zaten allemaal in de tweede groep, maar ik heb stroapke er zuu oaver hure stoefen joengne, diene mensch woas er echt blei mee dat die mane veure hem op de kroaspunte stongde zudat tsjei in ene keer kon oaver steke.Toch een dikke merci aan de wegkapiteins.
Nico eveneens bedankt voor het gidsen van de eerste groep al verliep het soms niet even makkelijk, maar ja we hebben ons er door geslagen en als eerste de eindstreep bereikt.
Kortom een fijne dag en die pakken ze ons niet meer af.
Aan alle deelnemers, een dikke proficiat voor jullie aanwezigheid en de daarbij vrolijke gezichten en tot in de volgende bocht.

Dolf
slurf
Clublid
Clublid
Mijn motor is: Tracer 9GT __ 2024

Bericht door slurf »

Zoals gewoonlijk :!: alles en iedereen dik :cool: inorde ;) de rit het weer en ni te vergeten het eten, meer meot da ni zen, Snor en aanhang bedankt voor de weg te verkennen en proper te houden, zo willen we nog dilwijls meerijden.
grtj en tot weldra :arrow:
een kleinproblemke voor onze Snor, hij is zijne nieuwe gsm (verjaardags kado) verloren(kwijt) heeft er iemand dit kleinnood misschien gevonden en dit bij de politie willen gaan afgeven :?: hopelijkis dit zo want onze Snor mist hem zo(gsm)
allee grtj van de Slurf
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

:D :D De Stropkes waren zeeeeeeeeeeeeer tevreden hoor.Ja,zo zijn ze.Ze geven altijd een glimlach want deze kost geen duit.

Luc,wij vonden het een schitterende motorrit.Knap georganiseerd en vooral wat het leuke er aan was,we hebben bijgeleerd en er nog veel bovenop gezien ook.Kan me voorstellen Luc, dat dit wat tijd zal in beslag hebben genomen,alsook het bestuur niet te vergeten nen dikke merci.Ook bedankt voor de infomap die we zeker nog gaan gebruiken.Zoals Dolf zij van ons,met wegkapiteins is dat een leuke bedoening,je hoeft je nergens zorgen over te maken ' t is zoals in de parade van koning die hebben,ook overal voorrang.' T was gewoon een dag zonder zorgen.Dus ook een BEDANK woord voor alle wegkapiteins die hen hebben uigesloofd de ganse dag voor ons een ongelooflijke dag te verzekeren.Sorry, voor Dolf die had voor groep 2 gekozen....dus geen wegkapiteins.Maar ja,onzen Dolf wilde weer in de bochten snijden,en den Dirk wilde weer in de bochten kruipen,zo is dat nu éénmaal ;) .Roger,hij verdiend ook nen knuffel hoor....want het vaste toeristische tempo was PICO-BELLO,kon niemand verbeteren.Wat hebben we toch geluk dat er zo veel mooie dagen voor ons worden gemaakt als Fjrijder.Denk steeds bij mezelf heb een goeie keuze gemaakt in motor ,maar zeker en vast ook van club.Marcel en Annick ,bedankt voor de oppik in Waasmunster.Ga me nog een goeie frisse pint uitgieten en mij in mijnen zetel ploffen met mijn tortelduifke in mijn armkes hoor en lekker wegdromen.

BEDANKT AAN ALLE FJRIJDERS TOT DE VOLGENDE,Doeiiiiiiiiiiiii

Dirk en Carine.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Deelnemers,

Wat moet het meer zijn he mannen en vrouwtjes, een geweldige Snorryrit :thumbleft: met de nodige uitleg van de organisator him self voor het vertrek en tijdens de stops, daar bovenop een stralende zomerdag en niets anders dan tevreden gezichten van FJRijders :wav: :cheers:
Kortom, onze Snorry heeft dat zoals we het al gewoon zijn geraakt weer fantasctisch gedaan en mag dat blijven doen in de toekomst he :!: vinden jullie dat ook niet :idea: :headbang:

Als club mogen we fier zijn dat we zulk een lid in ons midden mogen hebben, zijn inzet en bedrevenheid om telkens zoiets in elkaar te boksen is een meer waarde voor de club waar we als FJRijders een lesje aan kunnen nemen :notworthy:

"Proficiat Snorry" in naam van alle deelnemers :headbang:
Je hart als motorijder en zeker als FJRijder zit op de juiste plaats :thumbright:

Onze tourguide Slurf en de wegkapiteins Witse, Koboloi & FJRMarcel verdienen ook een dikke pluim, zij stellen hun steeds ten dienste voor elke Snorryrit om deze in goede banen te begeleiden waardoor de deelnemers steeds een geweldige en ontspannen rit mogen beleven :notworthy:
Voor mij is het een eer en zeker een plezier om telkens met jullie te mogen samenwerken, jullie zijn één voor één de naam FJRijder meer dan waardig en ik hoop dat we dit nog jaren samen met onze Snorry kunnen verwezelijken voor de FJRijders club :headbang:

Als laatste wil ik alle deelnemers bedanken voor de fijne en gezellige dag dat we hebben beleefd met jullie, het is met geen woorden te beschrijven wat voor een toffe bende FJRijders jullie wel zijn :wav: :salut: en dat doet steeds deugd om in zo'n vriendenkring te mogen vertoeven :notworthy: :headbang: :cheers:

Nogmaals allen bedankt en tot onze volgende afspraak waar jullie hopelijk met z'n allen weer aanwezig zullen op zijn :salut:

Groetjes :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg

Bericht door terdonkske »

Hallo de mannen,

Bij deze moet ik zeggen da het voor de eerste keer was, dat ik een begeleide rit met wegkapiteins heb meegemaakt.
Het eerste stuk voelde ik me een beetje onwennig door de grote groep, maar door het zien hoe deze wegkapiteins deze zeer mooie en leerrijke rit , het ons gemakelijk hebben gemaakt door het afzetten van de wegen en kruispunten, moet ik zeggen aan alle wegkapiteins en de voorrijder, petje af mannen voor de inzet en de durf van hoe ge bijna vliegend van het een naar het andere punt rijdt.
Na de eerste mooie stop, voelde ik me kiplekker tussen al die mooie bolides.
Aan de SNOR moe ik zeggen, jong , twas een fantastische rit met veel leerrijke ervaringen en ge moet het toch maar doen om er zoveel tijd, geld(aja naft is nie goekoop hé) en energie in te steken om voor de club zo een prachtige rit ineen te steken.

Dus bij deze bedankt aan de Snorrende snor en aan alle wegkapiteins en duozitters voor da plaatje altijd omhoog te houden, nie gemakkelijk om het in de juste richting te houden , en tevens ook aan iedereen voor het goede gezelschap.

Groetjes Patrik en Monique

:wave01: :wave01: :cheers: :wav: :wav: :headbang: :headbang:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Plaats reactie