Openingsrit 20 april 2008

Plaats reactie
Lucvh
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door Lucvh »

fjrmarcel schreef:Michel u moet de bijbel eens lezen, daar staat :
De hongerigen spijzen
De dorstige laven
Even opgezocht in mijn bijbel: ;)
De hongeringen spijzen: mijne brommer zijn honger stillen met km bollen.
De dorstigen laven: na de nodige km zijne dorst laven met enkele litertjes van het zwarte goud.

Groetjes Luc
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

rcracer schreef:Wat als er regen voorspeld wordt? En qua reservering middagmaal als de rit niet doorgaat of er door omstandigheden op het laatste moment niet kan meegegaan worden?

Francis
@ Francis,

Als er regen voorspeld word gaan we zien in welke maten het zal zijn, als ze waterbakken klaar zetten zal de rit even naar een andere datum uitgesteld worden :!:
Omstandigheden kan je nooit voorzien en daar houden we dan ook rekening mee dat dit bij sommigen kan voorvallen, op woensdag 16/04 nemen we contact om de globale bestelling van eten door te geven, de morgend van vertrek bellen we dan nog eens de juiste bestelling door aan de uitbaters die ons middag eten gaan verzorgen, dit om te voorkomen dat die mensen een teveel van eten zouden klaar maken :shock:
Danneke schreef:Is het de bedoeling dat er in één grote groep gereden wordt?...of in kleinere groepjes?...of in nog kleinere met gps?
Ben mijn agendake hier aan't invullen...

Groetjes,
Danneke.
:cool:
@ Danneke,

Wel we gaan proberen om iedereen tevreden te stellen, al zal dit zéér moeilijk zijn omdat dit niet altijd haalbaar is maar toch gaan we ons best doen :!:
We verwachten zowel nieuwe als oude clubleden en forumleden, hiervan zullen er misschien zijn die graag in een touristische groep rijden alsook anderen die op hun eentje de rit willen afhaspellen omdat ze het touristisch toeren liever niet doen en daar hebben we dan ook alle respect voor :)
Daarom gaan we daags voordien de gps route voor onze clubleden al terbeschikking stellen, anderen zullen het moeten doen met ergens bij aan te pikken of mee in de groep(en) te rijden die wij terbeschikking zullen stellen voor degenen die de sfeer en het touristisch rijden in club verband belangrijk vinden :idea:
Het motorijden is onze hobby maar de sfeer die erbij gemoeid is maakt het des te plezieriger :headbang:

Hopend jullie hiermee van antwoord te zijn geweest en nu nog de agenda invullen op 20 april met de FJRijders Openingsrit :mrgreen:

Het bestuur ;)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
pnobels
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Antwerpen

Bericht door pnobels »

voor mij graag ne spaghetti bolognaise
BlacksteFJR

Bericht door BlacksteFJR »

Voor mij graag een spaghetti bolognaise en een lansagne voor Anne.
Grtzz Steph.
rcracer

Bericht door rcracer »

FJR-Freak Max schreef:Daarom gaan we daags voordien de gps route voor onze clubleden al terbeschikking stellen
Max, is het een groot probleem om de route de donderdag te krijgen aub?
De vrijdagmorgen vertrekken wij reeds op ons gemak richting ardennen, naar ons hotelletje.
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

rcracer schreef:Max, is het een groot probleem om de route de donderdag te krijgen aub?
De vrijdagmorgen vertrekken wij reeds op ons gemak richting ardennen, naar ons hotelletje.
@ Francis,

Voor speciale gevallen is er altijd een mouw aan te passen he :lol: :lol: :lol:
We zullen er dus rekening mee houden maar laat dit het moment zelf nog even terug weten in een mailtje zodat dit niet vergeten word :idea:

Tot hoors,

Max :cool:

Afbeelding
rcracer

Bericht door rcracer »

komt in orde,

thanks
spider

Bericht door spider »

Zet er ons ook maar bij als de regen met geen waterbakken klaar staan met dat slechte weer hier. :evil: :evil: :evil: :banghead:
Rudy 1x croque monsieur.
Marie-rose 1x croque monsieur. :thumbright: :thumbright:
De Max zal wel een kaars branden voor die waterbakken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :lol:

Groetjes Rudy
swa

Bericht door swa »

Ik ga ook mee, met het vrouwtje. Wij eten graag spagetti dus wordt het 2x spagetti bolognaise van de chef.
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

spider schreef:Zet er ons ook maar bij als de regen met geen waterbakken klaar staan met dat slechte weer hier. :evil: :evil: :evil: :banghead:
De Max zal wel een kaars branden voor die waterbakken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :arrow: :lol:

Groetjes Rudy
@ Spider,

Daar zullen we inderdaad ons best voor doen om die waterbakken niet op onze openingsrit te laten leeglopen, de dikke kaars ligt al klaar om aangestoken te worden :mrgreen:

Tof dat jullie er ook zullen bij zijn :razz:

Groetjes en tot hoors he maat ;)

Max :cool:

Afbeelding
Plaats reactie