Voila mannen men eerste cursus zit erop voor vandaag.
Deze morgen vertrokken om 6 uur in de gietende regen naar zolder,1ste sessie niveau 1 met regen ,
2de sessie ook met regen;na de middag is het eindelijk een beetje opgeklaard 3de en 4de sessie was het droog om te rijden ,de laatste sessie hebben we helemaal niet gereden omwille het te glad was en ze wouden geen risico's nemen want het was zo aan het gieten zelfs met hagel. Er zijn ook veel valpartijen geweest bij de snelle mannen en de minder snelle . We hebben ook bezoek gekregen van de R1 zot en vrouwke die ik niet gezien heb omwille ik op de schoolbank zat voor de cursus die heel leerzaam was .Nu wachten op de 2de cusus van 20 april maar eerst nog Folembray op 18 april
Groeten Rudy & Marie-rose
Circuit
- Snorry
- 1300 cc
- Mijn motor is: Andere
- Regio: Antwerpen
- Status: Offline
Re: Circuit
Proficiat Rudy met je cursus niveau 1.
Blij te lezen dat, ondanks het slechte weer, alles goed verlopen is.
Langzaam maar zeker opbouwen en nog het liefst zonder valpartijen, dat is het voornaamste.
Mvg,
Snorry

Blij te lezen dat, ondanks het slechte weer, alles goed verlopen is.
Langzaam maar zeker opbouwen en nog het liefst zonder valpartijen, dat is het voornaamste.

Mvg,

Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
-
Goed nieuws Rudy!
Maar ik denk dat we best een petitie opstarten voor onze Snorry! Dat die zich ook een circuit motor aanschaft!

Maar ik denk dat we best een petitie opstarten voor onze Snorry! Dat die zich ook een circuit motor aanschaft!

-
Ik protesteerden R1 zot schreef:Goed nieuws Rudy!
Maar ik denk dat we best een petitie opstarten voor onze Snorry! Dat die zich ook een circuit motor aanschaft!![]()

En wij dan, geen snorryrit meer

droopy

-
den R1 zot schreef:Goed nieuws Rudy!
Maar ik denk dat we best een petitie opstarten voor onze Snorry! Dat die zich ook een circuit motor aanschaft!![]()
De goesting heeft hij al te pakken ,maar als het voor dit jaar nog is dat blijft een ?

Rudy & Marie-rose
-
Voila mannen (en vrouwen ook natuurlijk) de kop is er af. Rudy zaterdag op Zolder Niveau 1 en wij (In Extremo, Stropke, Koekejo en ikzelf zondag op Croix. Thuis rond 5.30 uur vertrokken met regen en bij aankomst in Nazareth waar we met Stropke hadden afgesproken al moeten vaststellen dat mijn motorhoes volledig in stukken was gewaaid. Weggooien dus die handel. Onder de baan en zelfs bij aankomst op het circuit nog wat regen gehad maar aangezien ze beter weer hadden voorspeld vanaf de middag hebben we toch besloten om geen regenbanden te monteren. De eerste sessie laten schieten en de tweede ook, behalve Michel dan, bij hem kriebelde het zo fel dat hij toch de baan opging. Achteraf wist hij ons te vertellen dat de ideale lijn aan het opdrogen was. Vanaf 's middags dan zijn wij dan ook de baan opgegaan en deze lag eigenlijk vrij goed behalve dan in de gevaarlijke bocht waar iemand was onderuit gegaan en een oliespoor had achtergelaten. De officials hebben die direct afgestrooid met een soort absorberend zand maar het was toch telkens opletten om er niet op te rijden en zeker niet te vlug op het gas te gaan. De twee laatste sessies kon het gas er goed op en hebben we ons fantastisch geamuseerd. Michel voelde zich elke ronde beter en begint zijn machientje nu beter en beter te kennen. De Koekejo reed weer als vanouds maar kloeg aan het einde van elke sessie toch nog wat over de knie (waarschijnlijk door de koude Jo) Stropke rijdt nog altijd zijn vloeiende lijnen en was zeer te spreken over zijn nieuwe remmen maar is door één of andere toeverlaat bijna van de baan gekegeld. (ene met ne Soes GSXR750). Ik was benieuwd hoe mijn machientje zou reageren op de nieuwe voorpoot en was direct aangenaam verrast. Hij reed zo goed dat ik nu zo stijf ben als een plank of zou dat dan toch met de leeftijd te maken hebben.
Er ook nog even bijvertellen dat de organisatie van Race Styling af was. Genoeg baancommisarissen, voldoende info met megafoon (jaja) en achteraf nog eens gepasseerd in de paddock om iedereen met dezelfde megafoon te bedanken. In het kort gezegd en geschreven: "voor herhaling vatbaar"
Op 17 april rijden we terug op Croix (F) en op 18 april op Folembray (F)
Supporters op post (verdomme bijna vergeten te vertellen dat Johan en Dukske ons zijn komen aanmoedigen waarvoor dank).
Julle
Er ook nog even bijvertellen dat de organisatie van Race Styling af was. Genoeg baancommisarissen, voldoende info met megafoon (jaja) en achteraf nog eens gepasseerd in de paddock om iedereen met dezelfde megafoon te bedanken. In het kort gezegd en geschreven: "voor herhaling vatbaar"
Op 17 april rijden we terug op Croix (F) en op 18 april op Folembray (F)
Supporters op post (verdomme bijna vergeten te vertellen dat Johan en Dukske ons zijn komen aanmoedigen waarvoor dank).
Julle
-
Op 18 april in Folembray ben ik er ook bij & 20april rij ik op Zolder
.
Groetjes Rudy

Groetjes Rudy
- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
- Regio: Vlaams-Brabant
@ Spider
Prachtige foto's he maat
groetjes,
Max

Prachtige foto's he maat

groetjes,
Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- terdonkske
- 1300 cc
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
- Regio: Limburg
@ Spider,
Mooie fotos, maar tis toch prachtig in de Limburg nie ??
Ge ziet direct waar het schoon volk woont ????
Groetjes Patrik
Mooie fotos, maar tis toch prachtig in de Limburg nie ??
Ge ziet direct waar het schoon volk woont ????

Groetjes Patrik
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
-
Julle ,Erwin,Jo & Michel
Doe het morgen goed op het circuit van croix en hou het veilig
Ik kom zaterdag af naar Folembray