Goe geraden Max, als ge zo leest op het forum zijn daar goeie eters bij, dus bij deze dat gezegd.
Groetjes Terdonkske
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
ne kaffie en ne koek ?,dan wil ik er ook graag bij zijn om natuurlijk mijn machientje ook nog eens te kunnen laten ronken , dus schrijf mij maar in voor een ontbijt en een mooie rit en hopelijk mooi weer.
greets heatingmann
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
Voor de deelnemers plaats ik hier al enkele sfeerbeelden van vertrek, onderweg, stops en bezienswaardigheden
Misschien dat ik hiermee de twijfelaars ook kan overtuigen zich nog in te schrijven om te komen deelnemen
Vertrek aan het Clubhuis der FJRijders Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
1e Stopplaats van de dag Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Mooie slingerwegen Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Langs de route Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Middagstop Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Bezienswaardigheden Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Namiddagstop Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
'K ben benieuwd wat jullie ervan zullen vinden
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Dit etablissement ken ik, daar zijn wij ooit nog eens gestopt en daar heb jij toen nen goeie spaghetti gegeten .
Wanneer eet jij geene spaghetti he?
@ inrichter(s)
Op de eerste foto van deze voorgestelde clubrit zie ik al een flitspaal
( Hopelijk niet te veel kasseiweg ? Die hebben ze daar veel in de buurt )
De rest van de foto's komen me bekend voor, het zal een mooi ritje worden !
Ik ga zeker mee !
mvg droopy