Jo demannen;
Zet er mij ook maar bij, ik kom wel alleen
Groeten
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Na veel wikken en wegen en vooral naar de weerberichten kijken, heeft het bestuur besloten om de openingsrit niet te laten doorgaan.
Als we alles op een rijtje zetten dan zijn er toch enkele belangrijke dingen die ons deze beslissing doet nemen.
Het is niet leuk, niet voor jullie maar ook niet voor ons.
We steken veel tijd in het organiseren van onze ritten en rijden ze meerdere keren voor om te zien of alles klopt en in orde is om er een veilige en aangename rit van te maken.
Net dit is wat ons nu doet beslissen om deze rit af te lassen.
Als we toch zouden rijden, dan zouden we zondag ons regelmatig op kleine wegeltjes tussen de velden bevonden hebben.
De laatste keer dat we de rit reden om alles te controleren,(vorige zaterdag) merkten we dat de boeren al volop op hun velden aan het werken zijn.
Met als gevolg zeer vuile wegen met zand en modder, als er nu nog wat regen gaat vallen, dan willen we niet het risico nemen om jullie daar door te sturen.
Ook belangrijk is, dat we voorzien hadden om zelf een lunchpakket mee te nemen om dit buiten op te eten.
Bij regen zou er geen alternatief geweest zijn om dit binnen op te eten.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het leuk vindt om in de regen naast je motorfiets te moeten eten.